1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Download Content voor PGR2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Project_Sharky, 28 apr 2004.

  1. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    ? met een hoofdletter.Dus op officiele xboxsite staat dat ie al uit is maar op de site van bizarre creations staat nog niks van een releasedate en de kosten.Bijzonder vaag geregeld als je 't mij vraagt. 8)
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ze het eerder hadden uitgegeven had ik het cker gedaan, nu twijfel ik nog...
     
  3. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Parijs en de nieuwe auto's binnen, en ik kan je melden dat dit zeker wel $4,95 waard is.. Parijs is verreweg de mooiste stad in PGR2, overal bomen en meer details zoals geparkeerde auto's en scooters langs de banen.. Ik vind alle auto's ook lekker rijden en er cool uitzien.. Gewoon downloaden dus deze Booster pack, is het echt wel waard *imho*..

    Bovendien, wat is 5 dollar/euro nou? 2 biertjes in de kroeg en je bent het ook kwijt.. ;)
     
  4. Trossarms

    Trossarms Guest

    maar hoe gaat dat betalen dan gaat dat gwoon van je cc af
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie het zo:"Het geeft je reden om PGR2 weer uit de kast te halen, en goeie oude tijden op te doen." Zo dacht ik ook toen ik op "Purchase" drukte :+
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hij is dus uit de nieuwe downloads???
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Straks maar downloaden.
    4,95 dollar is in euro's stuk minder.
    De koers is ongeveer 1,20.

    Je betaald dus voor de download (nieuwe stad + auto's) ongeveer € 4,13 afgerond. :cool:

    Inderdaad: 2 biertjes minder en je hebt de download er al uit.

    Enigste wat je nu krijgt... aantal koopt het wel, aantal niet.
    Stel je bent online, iemand wil joinen. Maar dat groepje is dan met Parijs bezig, dan kan die andere dus niet meedoen.
     
  8. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Je betaalt gewoon € 4,99 i.pv. $ 4,95. Haal het nu binnen, ben erg benieuwd.
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Vaag hoor dat Europa altijd duurder uit is dan Amerika.

    Er klopt niets van die valuta's :+
     
  10. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwoah, beetje teleurgesteld, Parijs is leuk, maar de auto's...GEEN MCLAREN :mad: geen eens lambo's :'-(
    Maarja, beter dan niks, maar ik vond het de 5 euro niet waard....
     
  11. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Kheb ook op purchase gedrukt 8)... Alleen waar kon ik die gratis BMW halen? Volgens mij stond dat er niet meer als mogelijkheid... En het is idd €4,99, beetje naaierij.
    Hopelijk bevallen de auto's me :)


    Het zijn trouwens 2996 blocks, voor de geïntresseerde...
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Billbox wat ben je voor een krenterige *** 5 euro is nix voor een geweldig mooi vormgegeven stad en 6 nieuwe auto's die voor wat vernieuwing zorgen.
    is toch geweldig?
    dus niet zeiken.
    Ik vind 5 euro echt nix dus ik hebbem ook maar meteen gekocht/gedownload
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    De download is zeker de moeite waard.
    Echt een mooie volle stad. Je ziet nu ook fietsen/scooters/auto's.
    De graphics zijn waanzinnig goed, mooie snelle banen met hier en daar een splitsing :).
    Echt top.

    Heb al zin in de volgende download :).
     
  14. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook die bomen boven je op veel straten met vallende blaadjes, echt heel mooi en sfeervol gedaan. Ben benieuwd hoe het er 's nachts uitziet.

    Edit: host net een game maar ik kan Paris alleen maar overdag spelen met clear weather :confused:
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  15. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1

    Rustig man, ik vond de stad wel leuk, maar de auto's niet, had van de auto's juist meer verwacht, die 5 euro is ook niks, maar had meer van het auto gedeelte verwacht. En dat is mijn mening en daar blijf ik bij dus beetje kalmeren jij
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hopelijk bij de volgende update een Lambo, F1 McLaren en nog wat aparte snelle auto's.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  17. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    DAt wou ik dus liever, meer van die exotische snelle auto's, niet van die klassiekers, dat vind ik maar niks, ook niet die Corvette, alleen de BMW is wel leuk. Hopelijk komt dat bij de volgende pack.
     
  18. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kun je wel vergeten, aangezien er voor die merken nieuwe licenties nodig zijn; de huidige update bevat dan ook autos van fabrikanten waar ze al licenties van hebben (Ferrari, BMW, Porsche).
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  19. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in de BC forums (http://www.bizarrecreationsforum.com/phpBB2/index.php) dat men er geen nacht en regen etc in heeft gedaan omdat dan de download veel te groot zou worden.. Het is nu iets van 45MB, met al die weertypen zou ie meer dan 120MB worden (omdat elk weertypen een aparte baan/file is zeg maar), en aangezien veruit de meeste mensen slechts budget 'breedband' (512k of trager) hebben wilde ze dat niet doen.. Wel jammer, maar opzich begrijpelijk..

    Ik had het trouwens niet erg gevonden met mijn 8Mbit ADSL lijntje.. ;)



    Klopt! Andere merken zouden weer nieuwe licenties voor verkregen moeten worden.. Het licentie verhaal is trouwens ook de reden waarom de schade beperkt is in PGR2 en waarom je b.v. niet over de kop kan.. Merken als Ferrari en Porsche vragen veel meer geld als je dat met hun auto's wilt doen in games.. De PGR2 engine kan het makkelijk hebben, maar ze hebben het dus beperkt gehouden vanwege de licenties.. Daarom zie je het b.v. wel in DTM2 etc, die hebben gewoon niet van die dure licenties.. Anyway, je kan het allemaal lezen in de BC forums, mensen van BC zelf posten daar regelmatig met deze info, vooral 'The Boy Chris'..
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    lol zie net dat Kobold daar ook moderator is
     

Deel Deze Pagina