Ik heb een vraagje: Ken ik ook tegen mensen rijden die deze (imho) onnozele pack wel hebben gekocht? Dat ik niet in Parijs ken rijden, oke dat snap ik. Maar als ik dus een auto niet heb en anderen wel, ken ik dan wel mee racen?
Ik vind het stom dat ze voor zo weinig nieuwe (en voor mij bijna allemaal oninteressante) auto's en een paar baantjes die toevallig in een andere stad liggen (met niet eens volledige functionaliteit) toch geld vragen. Aangezien iedereen (die dit spel wel regelmatig speelt) die shit wel zal kopen, zullen er altijd veel mensen blijven die toch op deze banen gaan rijden. Zo dwingen ze me dus eigenlijk die pack te kopen, terwijl ik dit spel maar een of twee keer per maand speel.
En ga nou niet zeuren dat ik gierig ben of whatever, maar 10% vd aanschafwaarde betalen voor die classics en een paar baantjes vind ik gewoon veel. Zeker als je bedenkt dat ze nog een paar packs hebben liggen (de tweede lijkt me al een stuk interessanter). Vooral als ze voor een handjevol autos geld gaan vragen keur ik dit af. Zeker als je je bedenkt dat je toch min of meer gedwongen wordt die packs te gaan kopen als je nog enigszins fatsoenlijk mee wilt kunnen doen. Als het nou een maand of twee na de release komt zou ik het er zo grif voor over hebben, maar ik heb inmiddels wel weer een stuk of wat andere boeiende spellen liggen.
Het gaat hier dus om een principe kwestie en niet of ik die pack nou wel of niet koop, wat ik waarschijnlijk toch wel doe (ook al ben ik het absoluut niet met de gang van zaken eens).
Laatst bewerkt: 26 mei 2004