1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Download Content voor PGR2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Project_Sharky, 28 apr 2004.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Welke auto is nou veel sneller dan een TVR Cerbera.

    Je gaat bijna denken dat het Dragracers zijn, maar daarmee kan je in het echt niet mee de bochten om dus zou wel erg onrealistisch zijn.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    een soort formule1/indy car auto
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De SLR misschien. Heel erg veel andere mogelijkheden zijn er niet. Dragracers kunnen geen 5:50 op de Nordschleife rijden :p Dus dat zal het niet zin. Je zou dan inderdaad gaan denken aan Formule 1 auto's, die natuurlijk volledig gebouwd zijn op het rijden op circuits. Ben érg benieuwd moet ik zeggen.
     
  4. Jimmy Needles

    Jimmy Needles Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Een SLR is een heeel stuk slomer dan een TVR Cerbera...
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan zit er niks anders op. Ik ga voor de Blackbird:

    [​IMG]
     
  6. zeiksnor

    zeiksnor heheh

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0

    Zeker TopGear gemist O-)
     
  7. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Mclaren F1 = 241 MPH, Koenigsegg CC= 240 MPH , TVR speed 12 338 KMH(kon mile per uur niet vinden) , SLR 208 MPH, de Carera GT gaat 205MPH, Jaguar XJR15 215 MPH,MClaren F1 LM 224.9 mph,Bugatti EB 16/4 Veyron 252.3 mph (dat ding heeft 4 !! Turbo's :D ) ,

    Dus er zijn best wel wat auto's sneller dan de TVR speed 12.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat niet om topsnelheid. Zo'n wereldrecord ding haalt ook +1 Mach maar op een circuit kan die nog geen normale bocht maken.
     
  9. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Al kijk je Topgear heb je gezien dat die TVR speed 12 ook heel moeilijk te besturen is, de MClaren F1 gaat veel sneller door bochten, de Lotus Exige kan ook razend snel door de bochten gaan, en de Noble GTO-3R heeft het chassis van een F1 wagen en wordt gewoon aan het wegdek gezogen.
    Heb je de review van de Porsche Carera GT gezien? Dat ding kan pas hard door de bochten.
    Dus de TVR is wel een goede wagen, maar zoals het in PGR2 is te zien klopt er geen moer van.
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    De auto's in PGR2 komen ook niet helemaal overeen met de werkelijkheid.. Het is en blijft een game he..

    Waar PGR2 heel goed in is zijn de geluiden van de auto's, daarom wil ik ook graag de SLR erin, dat ding maakt zo'n gaaf geluid..

    Check:
    http://vrm.vrway.com/projects/THE_MERCEDES_BENZ_SLR_MCLAREN/media/srl_interior.html
    http://vrm.vrway.com/projects/THE_MERCEDES_BENZ_SLR_MCLAREN/media/srl_exterior.html

    http://www.sleepy-fish.com/sleepy/Top_Gear_SLR_hi.wmv
    http://www.sleepy-fish.com/sleepy/Top_Gear_SLR_Stig_hi.wmv
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  11. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou het geluid komt bij sommige auto's ook niet goed hoor, de TVR speed 12 maakt een super vet geluid, maar in de game is het maar niks,maar de game is toch hartstikke goed, maar niet een realistisch spel, meer arcade en superverslavend op XBOXLIVE 8)
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraagje: Ken ik ook tegen mensen rijden die deze (imho) onnozele pack wel hebben gekocht? Dat ik niet in Parijs ken rijden, oke dat snap ik. Maar als ik dus een auto niet heb en anderen wel, ken ik dan wel mee racen?

    Ik vind het stom dat ze voor zo weinig nieuwe (en voor mij bijna allemaal oninteressante) auto's en een paar baantjes die toevallig in een andere stad liggen (met niet eens volledige functionaliteit) toch geld vragen. Aangezien iedereen (die dit spel wel regelmatig speelt) die shit wel zal kopen, zullen er altijd veel mensen blijven die toch op deze banen gaan rijden. Zo dwingen ze me dus eigenlijk die pack te kopen, terwijl ik dit spel maar een of twee keer per maand speel.

    En ga nou niet zeuren dat ik gierig ben of whatever, maar 10% vd aanschafwaarde betalen voor die classics en een paar baantjes vind ik gewoon veel. Zeker als je bedenkt dat ze nog een paar packs hebben liggen (de tweede lijkt me al een stuk interessanter). Vooral als ze voor een handjevol autos geld gaan vragen keur ik dit af. Zeker als je je bedenkt dat je toch min of meer gedwongen wordt die packs te gaan kopen als je nog enigszins fatsoenlijk mee wilt kunnen doen. Als het nou een maand of twee na de release komt zou ik het er zo grif voor over hebben, maar ik heb inmiddels wel weer een stuk of wat andere boeiende spellen liggen.

    Het gaat hier dus om een principe kwestie en niet of ik die pack nou wel of niet koop, wat ik waarschijnlijk toch wel doe (ook al ben ik het absoluut niet met de gang van zaken eens).
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het antwoord is ja en nee...

    Ja je kunt nog met iedereen spelen, maar net als bij Mechassault kan je niet meespelen als iemand die auto wilt gebruiken of in Parijs wilt gaan rijden.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou daar ben je dan mooi klaar mee :mad: Ik moet dus nu betalen voor autos die ik niet eens kan/wil unlocken omdat ik hier al te weinig kudos tokens voor heb, en ik er ook wat moet overhouden voor de "extreme" autos in het volgende pack |:-

    Dan snap ik eigenlijk niet waarom sommige mensen in deze thread zeggen dat je 'toch niet verplicht bent tot downloaden', dit ben je in mijn ogen dus wel. Beetje naaistreek eerlijk gezegd. Komen ze dalijk om de maand met een nieuw packje van een handjevol autotjes, dan gaat het je in totaal dus wèl veel geld kosten. Het alternatief is dat je PGR2 wel in de kast ken zetten en stof ken laten happen :eek: En als iedereen die packs blijft downen (je moet haast wel, anders is je PGR2 bijna onspeelbaar) dan zie ik het alweer aankomen, is er over vier maanden ineens premium content beschikbaar voor RSC2, weer een spel verpest of weer zonodig geld betalen aan M$ :{

    Iig bedankt voor het antwoord Fardo ;). Denk dat ik dan toch maar ff ga downen...
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt 1 auto'tje voor niks. BMW 635 ?? dacht ik. Parijs bij een vriend van me gereden (heb ook nog niet gedowned :eek:), maar vind ik weinig interessant. Zeker na mijn aankoop van RSC2.

    Vind best dat je voor toegevoegde waarde van een game geld kan vragen, maar kom dan een beetje vlot met de extra content en niet een half jaar na release. Mijn live vriendjes spelen de game niet meer of heeeel even, dus wat is het nut ervan? Zodra ik ingelogd ben zijn zij weg, kan je blijven rijden met overgebleven PGR2 freaks die allerlei vormen van destruction derby aan de gameplay hebben toegevoegd :{. Nee dank u :D
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je haalt me de woorden uit de mond (getver). Dit was precies mijn punt (waar ik een beetje moeilijk uit kwam). Ik vind het voor die drie keer per maand racen niet nodig een handjevol nieuwe autos en banen te kopen omdat ik al veel andere interessante spellen heb. Zeker als je je bedenkt dat ik die wagens niet eens ken unlocken door gebrek aan kudos tokens (zo weinig speel ik dus) vind ik het een beetje afzetterij...
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Of splits het bonuspack in een aantal delen, eerst de auto's, dan de tracks bijv. ;)
     

Deel Deze Pagina