Ik heb net geprobeerd te updaten maar krijg steeds xbox live is niet beschikbaar ?????????? vagie toch?
ik denk dat we yavin station niet meer krijgen, nu maar hopen dat de kotor 2 content wel naar europa komt.. wat was die update eigenlijk?? kan nergens op i net er iets over vinden
Ik heb de content gedownload, Heb een twee maanden gratis account gemaakt met een engels adres en toen kon ik hem wel down loaden. Daarna het account gecancelt en het werkt met onze engelse versie van KotOR dus waarom Lucas arts en de door hun aan gewezen uitgever in Europa Activision niet deze download uitgeven is mij een raadsel.
Lees mijn post nou ff maak een engels account aan met een trail card en dan na de down load cancel je het account zelf via je account manager. want de content is en blijf english only als je hem download.
omg, da meenje niet? kan je enkel de download content downloaden met een engelse account? ... dan flikker maar op!
jebus, das echt triest!!! Najah, KotOR2 zallik dan maar zien als nieuwe Content (sinds het toch niet echt een Nieuw spel is).. maar dan met prijsstickertje van 50 euro... geweldig
die is goed Zep Zal Bioware of Lucas Arts ff een mailtje sturen dat ze hier toch wel ff achteraan mogen gaan
Een oude thread uit de sloot halen Is hij inmiddels al wel verschenen of is hij nog steeds niet beschikbaar in Nederland ? Ik heb een 360 en een vriend komt straks met zijn KOTOR langs maar wil wel graag die update's hebben, moet ik dan een ander profiel (engelse bijv.) aan maken bij USERS ? Bedankt !