als je het niet shared kan brien volgens mij niets doen, want brein kan niet weten of je de orginele versie ook hebt, en alleen een backup van een programma op je pc hebt (en een back-up van een programma dat je zelf beheert mag je hebben).
Ze kunnen alles aan je IP zien (bijna), en met die info maken ze een leuke popup om je is lekker bang te maken...had ik ook want ik heb namelijk ook Zonnet.. Neem een leuke Firewall (desnoods ook illigaal) en laat ze lekker links liggen
Zij mogen niet eens op je pc rondneuzen, is doodleuk hacken.... Maar als het een popup is , is het waarschijnlijk een of ander stom script dat je ip achterhaald en dat in een standaard zinnetje zet. Wees niet bang
Ik denk ook dat het gewoon bangmakerij is... lijkt me sterk dat zonnet zo iets doet... en wat dan nog.. het zou slechte recalme zijn voor zonnet als je morgen in de krant leest: 'Zonnet geeft vertrouwelijke informatie klanten door aan BREIN.' nee.. dan kan zonnet het wel op hun buik schrijven.. dan zijn ze binnen de kortste keren failliet (spelling???)
Wat the Flood al zei, ze kunnen je hier in Nederland (vooralsnog) niks maken wegens de privacy-wetten. Waarschijnlijk probeert BREIN mensen te ontmoedigen (lees: bang maken) door dit soort pop-ups af te dwingen bij de providers. En eerlijk is eerlijk, het is illegaal . Maar nogmaals, ik zou me niet druk maken!
uuuhm....ja, je hoeft je spullen op je harde schijf niet te tonen aan mensen van zonnet, hoor.....en je hoeft er al helemaal geen verantwoording voor af te leggen aan zonnet. dan heb je eerder kans dat de politie langs komt, maar ja...die hebben wel belangrijkere dingen te doen(lijkt me)
Is dit niet dezelfde Alders40 die zijn leraar wilde verklikken voor de illegale mp3 server.................OUCH! http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=28753 Boontje komt voor z'n loontje!!!!
ja, ik ook . ff ontopic: mja, Ik zou al je bestanden op een cd branden voor de zekerheid.Misschien een kleine kans dat ze langskomen! /edit, lol had al gepost !
Ik denk dat iemand je gewoon verklikt heb net als jij je leraar wilde doen Misschien heeft die ook wel Xbox en is hij ook member hier en las hij jou post Zijn wraak zal zoet zijn
LOL, Vraagje: hoe kan je in kazaa uitzetten dat je files shared (is dat dat je bij het verkeerscherm ziet dat er files van jouw computer naar anderen worden verstuurd?) Alvast bedankt, want ik neem nu het zekere voor het onzekere (heb ook al een tweede harde schijf gekocht, met daarop al mijn mp3's)
het mailtje is gestuurd door je provider omdat je provider jou gegevens niet mag doorgeven aan brein.... Wat veel voorkomt is dat als je ip getraceerd is door een belangen organisatie, zij dan een mailtje sturen naar de provider om de gegevens van des betreffende persoon op te vragen. Providers geven dat vanwegen de wetgeving natuurlijk niet zomaar weg, daarom sturen ze een mailtje naar de gebruiker om ze te waarschuwen en te vragen of ze er mee willen stoppen..... Als je er dan niet mee ophoudt loop je de kans dat de provider alle kosten die nodig zijn om jou privacie te beschermen tijdens een rechtzaak door te berekenen naar jou.
Lijkt me niet dat ze die gaan winnen. Het bewaken van de privacy is onderdeel van de overeenkomst die je als klant hebt met de provider, daar kunnen ze niet achteraf moeilijk over gaan doen. Als ik mijn provider aanklaag omdat ik achteraf toch vind dat ik niet genoeg bandbreedte heb gekregen, staat de uitkomst ook al vast.
Volgens mij moet degene die je aanklaagt in dat geval je proceskosten betalen, maar dat weet ik niet zeker. Ik ga het vanmiddag eens op school vragen.