1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Draadloos internet werkt ineens totaal niet meer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 9 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit gaat helemaal nergens over. De hele dag is er niets aan de hand en heb ik gewoon draadloos internet op de laptop. En toen ineens viel hij weg, echter bleef ik op de Xbox 360 wel gewoon op Live zitten en de telefoon was ook verbonden via het Wifi kanaal van de Tele 2 modem/router in-één. Wat ik ook probeer nu, ik krijg gewoon geen draadloos internet op de laptop aan de praat meer.

    Hij zegt ineens dat het een onbekend netwerk is ook. Ik zit nu verbonden via bedraad internet weer. Eigenlijk kan dit maar één ding betekenen he? Dat de wifi functie van de netwerk kaart in de laptop stuk is? Want zoals ik a zei, XBL doet het gewoon en de foon is via wifi gewoon verbonden. Is er een manier om te testen of wifi inderdaad stuk is op de netwerk kaart? Een command die ik moet invoeren in CMD ofzo?

    En wanneer ik problemen oplossen doe krijg ik dit:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je modem nou al eens even van de netstroom losgemaakt en na tien seconden weer aangezet?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Allemaal al gedaan. Ik heb ook via de wireless wizard van de Davolink router een nieuwe wireless verbinding aangemaakt en de oude weggegooid en ik krijg meteen te zien dat het een onbekend netwerk is en geen internet toegang. Ik ben bang dat de laptop gewoon niet meer draadloos kan. Kan nog een ding uitproberen en dat is naar mijn broer gaan morgen en de laptop op zijn wifi uitproberen, krijg ik hetzelfde gekut daar...dan weet ik genoeg.

    Heb nu XBL wat prima werkt, Wifi op de foon wat prima werkt en daarnast ook nog Wifi op de PS Vita wat prima werkt. Kortom...netwerkkaart's wifi stuk. Ik zou echt niet weten wat anders.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Leen een wifi dongle knal die in je latop/pc weet ik wat werkt die wel dan is je wifi dus kapot :) of misschien drivers opnieuw installeren? etc
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Laptop opnieuw opgestart? :+
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou niet weten van wie ik zo'n ding zou moeten lenen. Ik kan het bij mijn broer ook testen, als wifi daar ook niet lukt...dan is het finito.

    Geloof me...ik heb al het mogelijke geprobeerd.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kijk eens of windows een update heeft uitgevoerd? zo ja zet hem eens een paar dagen terug!
     

Deel Deze Pagina