1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Draadloze controller & Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door masterape, 23 apr 2003.

  1. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, de wireless headset
     
  2. AsH85

    AsH85 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien een controller die lijkt op de PS2 controller maar dan natuurlijk voor de XBOX, want ik heb echt moeite met een spel waar ik erg goed in was op de PS2.
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    draadloos is ***, ze zijn binnen een paar maanden kapot, dan reageren ze niet meer ;)
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die logitechs controllers lijken me echt niks. Zien er ook niet zo vet uit maar wel garantie ! Een van m'n controllers is naar de t*ring maar ik ga gewoon weer een nieuwe van MS kopen. En je hebt toch niet zo veel aan een draadloze headset. Een controller ok. Maar een headset zit toch aan je controller vast. Het is wel handig maar om er meer geld aan uit te geven zou ik toch niet doen.
     
  5. Rareman

    Rareman Vroooom!

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een draadloze controller kan je geen headset aansluiten. Tenminste niet bij die van Logitech. Dan moet je hem op het basis-station aansluiten en zit je alsnog aan een draad gebonden. Een draadloze headset kan dan makkelijk zijn, omdat je dan nog steeds geen 'last' van draden hebt.
     

Deel Deze Pagina