1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Draagtas voor xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Z3R0, 27 mei 2002.

1. Roeligan

Roeligan Brainwashed Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 2 besteld bij www.baysoftgames.com alleen is het wel jammer dat ze alleen PayPal orders doen voor buiten US en Canada. Ik hoop dat ik ze binnenkort heb is alweer 2,5 week geleden.

Ik heb trouwens 74 euro betaald incl. verzendkosten:9 8) 8)

Laatst bewerkt: 10 jun 2002
  2. $H@FT

$H@FT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Draagtas

Goed idee trouwens van die koffer bij karwij. Denk dat ik hem ga modden voor gewoon vanuit die koffer te spelen dus hier en daar een gaatje maken :D. Ga eens kijken hoe die koffers eruit zien.

3. Skendel

Skendel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helaas niet. Inmiddels al drie reminders gestuurd. Zonder succes. Denk dat ik ze komende week wel ff bel daar in de States.....

4. Skendel

Skendel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat bellen is niet veel van terecht gekomen. Heb een beetje verder gezocht op het web maar in Europa is die G-pak tas bijna niet te koop.

Ik zag dat TQGames (uit Engeland) hem verkoopt voor 34.99 pond (+ verzendkosten). Alleen lijkt het of deze site niet zo vaak ge-update wordt (bijvoorbeeld Hitman 2 staat nog steeds als pre-order te koop).

Iemand ervaring met deze webwinkel? Ben een beetje huivering om bij een vrij onbekende zaak te kopen.

5. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    :+ je denkt toch niet dat ik als een clown over straat loop met zo'n stomme tas...k heb wel mooiere tassen...

6. Skendel

Skendel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een auto hebt hoef je met die tas niet over straat te lopen.........:D

7. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er toch aan waar je naartoe moet.........

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Cool, cooler, coolst.

Moet je het wel naar kennissen in Amerika laten sturen, ik koop daar ook vaak sjit maar ze bezorgen niet hier. Hier moet je het doen met Amazon.co.uk en die hebben niet de goodstuff die ze in Am. verkopen.:)

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n G-pak al een tijdje, echt een perfect ding.. Je kan er 2 controlers in kwijt en al je games etc.. Ook hoef je je Xbox er nooit uit te halen, want je kan zo de kabels aansluiten terwijl hij nog in de tas zit, erg handig ding dus als je er vaak mee opstap gaat..

Ik heb hem gekocht bij http://gameplay.co.uk/shop/xbox/
    Alleen ik zie hem er niet meer bij staan op hun site, dus weet niet of ze hem nog leveren.. :{

10. Roeligan

Roeligan Brainwashed Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toen besteld bij baysoftgames.com Die hadden ze niet meer op voorraad en zouden hem ook niet krijgen. Ik zit sinds toen te w88 op mn geld :mad:

11. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de tas die ik bij de aanschaf van mijn Xbox kreeg... deze is ook perfect voor het vervoeren ervan

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Die zou ik ook krijgen, van de V&D, nooit meer iets van gehoord....eig. was ik het ook vergeten.:eek: Stelletje honden.

13. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een koffer van de karwei dat werkt perfect

14. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het klopt idd dat gamma en karwei of en toe een aluminium koffer in de aanbieding hebben (duh ik werk zelf bij gamma). Uhm als het goed is is de koffer van gamma hetzelfde als die van karwei (zelfde leveranciers en gamma/karwei hebben zelfde baas). Dit zijn idd zeer degelijke koffers waar (als je wilt) wel het 1 en ander aan te veranderen is. Xbox moet er hendig in passen met nog wat andere spullen. En je kunt 'm op slot doen met sleuteltje :D De prijs ervan lag geloof ik net boven de 15 euro, dus de moeite wel in plaats van zo'n dure tas.
    Goed dat iemand op het idee kwam, want ik had er zelf nie aan gedacht terwijl ik die koffers weleens vaker zie =P
    Let op het krantje van gamma/karwei wanneer ze er weer zijn, is maar paar keer per jaar.

15. Skendel

Skendel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen het nadeel van zo'n aluminium koffer is dat je de Xbox eruit moet halen om te spelen. In de G-pak kun je de Xbox gewoon laten zitten als je wilt spelen. Er zitten koel/ventilatieopeningen in. Ik heb nog steeds geen (betrouwbare) Europese site gevonden waar hij te koop is :'-(

16. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    E-mail http://www.gameplay.co.uk/ anders eens waarom ze hem niet meer op hun site hebben staan? Misschien verkopen ze hem nog wel, ik heb hem daar immers ook gekocht een paar maanden terug..

17. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik gewoon een boodschappentas werkt prima en kost bij de supermarkt slechts 25 eurcent en het geeft hetzelfde effect

18. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
  19. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer gebruik je zo'n tas dan?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MIsschien als je je Xbox verplaatsen wilt?

Deel Deze Pagina