ok, ik heb wat info..... er zijn nog maar een stuk of 12, dus wees snel als je er 1 wil hebben ..... De prijs = €29,- artikelnummmer = 234563
Dus in die zaak in Rotterdam? Zeg me alstublieft dat ik m ook online kan bestellen, of iig per post kan laten opsturen...
Wat dachten jullie van deze "TAS"? Het is een NAKI G-PAK ORGANIZER AND TRAVEL CASE. Bij www.amazon.co.uk link: G-PAK ORGANIZER AND TRAVEL CASE suc6 allemaal, Greetz, TriggeR
Om die tas gaat het al de hele tijd Maar daar wordt ie alleen in de UK verkocht, en niet internationaal verstuurd... Dus ik bel maandag maar s naar Rotterdam!
Ben 16, en woon in Wijchen, onder Nijmegen, zelfs als ik hard doorstap ben ik er nog niet tegen het einde van de avond...
Ik heb iemand vanmiddag die tas bij Correct laten halen en hem net binnengekregen. Dit is dus absoluut NIET de tas waar we het hier in de thread over hebben (de Naki G-Pak)!! Het ding wat correct verkoopt is een waardeloos prulletje, met een goedkope Xbox opdruk. En daar heb ik dus net EUR 29 voor betaald....... Deze tas gaat volgend weekend dus direct retour naar Correct (jammergenoeg moet ik er wel 2 x 100 km voor rijden). Dus, advies: koop die tas (met Correct artikelnummmer = 234563 ) NIET!!!!!!
Nee, sorry, ik heb geen digitale camera Het is een zwarte nylon tas met in het groen Xbox er op gedrukt. Het is gewoon een standaard tasje, helemaal niet speciaal voor de Xbox gemaakt of zo. Je kunt je Xbox er instoppen en dan de tas met twee van die gespen dicht maken. Er is geen ruimte of opbergvak voor je games, controller(s), kabels etc. Ik voel me dus best wel genaaid voor die EUR 29. Was ik hem nu maar zelf gaan halen..... Ik hoop dat ze bij Correct niet moeilijk doen en gewoon mijn geld terug geven.
Die heb ik geloof ik ook Niet zo'n bijzonder ding. Niet gekocht overigens, was gewoon promo-materiaal..
juistem die heb ik ook, maar dat ding moet je bewaren is een collector's item, en hij is trouwens wel speciaal voor de xbox gemaakt.
Ik heb hem vandaag terug gebracht naar Correct, collector's item of niet Gelukkig deden ze bij Correct niet moeilijk en gaven ze zonder problemen het geld terug! Ik heb wel eens anders meegemaakt (bij andere winkels)........