Tjah, maar daar kan je niet echt veel in kwijt, en ik denk dat een koffer vol met Polyesterisolatie beter je doosje beschermt dan stukjes piepschuim.
Doek soms met de laptop Werkt goed, wel zien dat niemand tegen je zak duwt of dat je hem neergooit tegen de grond
Vandaag naar de stad geweest. Bij de volgende winkels gaan kijken: - Dixons - Bart Smit - Free Record Shop - Vroom & Dreesman Geen van hun had een XBOX360 tas en kregen ze ook neit binnen. (Woon in maastricht)
Nee je zult ze ook niet vinden bij dat soort winkels. SOMS zitten ze in onafhankelijke gamewinkels, maar dit soort merchandise moet je toch echt online bestellen.
deze metalen koffer is niet te koop , hij was te winnnen bij microsoft met de getoonde inhoud..... in deze koffer is geen ruimte om de console te vervoeren....
Zou niet graag met zo'n tas met koeieletters "xbox360" erop rond lopen. Je kunt denk ik beter zelf een koffer kopen, en dan uit schuim te juiste formaten snijden.
waar kun je zo een koffertje kopen waarmee je zelf die figuren er uit kunt snijden?Het liefst een zilverkleurige koffertje +)
Tekoop bij elke Bouwmarkt. Heb namelijk zo'n koffertje voor mijn PS2/Xbox360 games. Schuim kan je kopen bij elke stoffenwinkel.
He ik zie de tas die ik zocht staan op Amazon.co.uk Kijk HIER maar eens! Maar nu blijf ik zitten met een aantal vragen. -Kan ik hier als nederlander überhaupt wel bestellen? -Heb ik dan een creditcard nodig of kan ik ook overmaken via online internetbankieren? -Weet iemand waar ik kan zien hoeveel de verzendkosten naar nederland zijn?
- ja , je kan hier als nederlander bestellen........ - ja , je hebt een credit card nodig , je kan alleen via credit kaart betalen - klik hier voor verzendkosten
Ik heb zelf de volgende tas...werkt uitstekend en is er speciaal op gemaakt door MS zelf : http://www.xboxgearstore.com/sunriseidcart/pc/viewPrd.asp?idcategory=9&idproduct=173