Draagtassen voor de 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ThaBEN, 8 okt 2006.

1. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik via de site zelf besteld Fardo....binnen een week thuis.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat past er allemaal in? alleen de Xbox 360 of ook de controllers :) Ik ga hem ook bestellen ;) .. Ik zocht namelijk ook een coole xbox tas .. die ik ook kan misbruiken voor een samsung q1 laptop tas

3. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Daar past in principe alles in....achterkant/onder een apart vak voor de voeding gescheiden door een "wand" waarop dan de 360 weer op "staat".
    Voorkant passen de games en kabels e.d.
    Zijzakjes past een controller in...en voorkant nog wat ruimte voor extra's e.d.
    Oftewel...daar kun je een volledige 360 plus 2 controllers, kabels en games makkelijk in kwijt.

Let wel op...je moet tax betalen als ze hem aan de deur afleveren (krijg je als je spul besteld uit de US)....kan dus een dure tas worden...maar de kwaliteit is er wel naar.

4. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook heel lang nagedacht over die System Carry bag van microsoft zelf. Maar DEZE REVIEW heeft me weten te overtuigen dat ik voor die andere tas ben gegaan.

Groot voordeel van deze tas vind ik dat ook alles erin past, een dikkere beschermlaag, je promoot niet gelijk dat je een 360 in je tas heb zitten voor eventuele overvallers, en je kunt zelfs spelen vanuit de tas door de handige openingen voor ventilatie en powersupply en dergelijke!

Nogmaals dit past er allemaal in:

1 Xbox 360 Console
    4 Controller Pads
    12 Game Discs, DVDs or CDs
    2 Memory Units
    Game Manuals
    Connection Cables
    Power Adapter (Yes, it can even safely store the large power adapter!)`

En je kunt hem HIERZO bestellen.

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  5. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    En het doorkijkvenster aan de bovenkant geeft zeker ook niet teveel prijs van wat er zich in de tas bevind...;)

Loop zelf al maanden met deze tas rond....en nog nooit heeft iemand mij hiervoor lastig gevallen.

6. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok dat is een goed punt! Maar ik krijg deze tas binnen 7 dagen thuis dan zal ik zelf ff gaan testen wat ik ervan vind en misschien wat foto's plaatsen. Dan laat ik mijn bevindingen hierzo wel zien en horen.

7. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Op zich een leuke tas Blue....maar ik heb toch een paar vraagtekens erbij.

Qua het "lucht happen" van de 360 als ie zich in de tas bevind....is dit niet nogal karig...??
    Ik bedoel....kan hij aan beide zijdes genoeg lucht krijgen...en daarbij zitten er aan de bovenkant ook gaatjes die nu afgedekt zijn.
    Hopelijk word de console niet te warm hierdoor met de kans op uitfikken.

Daarbij...is de manier van spellen erin en eruit halen van de zakjes niet erg krasgevoelig....ik zie er allemaal mooie naden erin verwerkt.....en na een paar keer een spel erin en eruit te halen kan ik me voorstellen dat de disc er aardig gehavend eruit kan gaan zien.

8. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet dus kan daar nu nog geen antwoord op geven. Ik kan alleen zeggen dat teamxbox.com een onafhankelijke site is en ik dus wel verwacht dat eerlijk alles getest hebben nadat ze deze een cijfer gegeven hebben. En het EDITOR CHOICE GOLD logo krijgen allene producten een games die minimaal een 9 verdienen en dat gebeurt niet vaak op hun site (laat staan de 9,5 die deze tas gekregen heeft).

Ze hebben bovendien alle tassen die op dat moment beschikaar waren getest en alleen een review geschreven voor degene die volgens hun het beste was.

Die vakjes voor je games/dvd's zijn gemaakt van een stof die zachter is als waar je discs van gemaakt zijn zodat krasjes nouwelijks kunnen voorkomen mits je er normaal gebruik van maakt.

Maar om echt zeker te zijn van alles zal ik een kleine review hierzo geven zodra ik de tas zelf heb kunnen testen.

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  10. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Nee....duurde niet lang om de tas in ontvangst te kunnen nemen....iets van een week.
    Je hebt een speciale "vak" voorin de tas om de games erin te doen.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoeveel was je uiteindelijk kwijt voor de tas? Ik wil deze ook gaan halen (ook een handige tas voor mijn UMPC) ;)

12. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Pff...goede vraag Fardo....als ik zo even in mijn hoofd graaf kwam ik rond de 70 Euri uit....en ja...da's niet goedkoop.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    O dat valt mee .. Ik vond $95 (inclusief verschepen) veel klinken ;) ... maar via een koers conversie is het idd 70 euro ... Ik heb er gelijk 1 besteld!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik krijg mijn tas morgen binnen .. Ik moest nog invoerrechten betalen .. ach maar dan heb je teminste een tas!

15. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd wat je er van gaat vinden Fardo.....ik was aangenaam verrast door de kwaliteit ervan.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is net binnen gekomen bij mijn ouders .. ga wel wat foto's maken :)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Zeer trendy en mooie tas!

18. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Join de clup Fardo.... ;)

Deel Deze Pagina