Draaierig van bepaalde spellen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door raymondjansen, 13 nov 2003.

1. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb het ook soms als ik 4 uur of langer halo speel, maar anders niet..suc6

2. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    bij sommige spellen heb ik dat unreal tournament bijv. of turok op de n64 dat was pas erg heb de hele wc ondergekotst:D:D

3. raymondjansen

raymondjansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen schrijven nu zo dat ik helemaal niet kan gamen en dat dus heb bij alle games.Het is maar bij bepaalde games die je vanuit het oogpunt moet spelen.Dus ik denk niet dat het epilepsie is.De spellen die ik heb gespeeld waar ik dat bij kreeg zijn ghost recon,Medal of honor en call of duty.

4. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik werd vroeger altijd draaierig bij Dessent (1,2 en :cool:. Daarin vlieg je met een vliegtuigje door allemaal gangenstelsels en daar werd je helemaal gek van
    whhaaa...dat kon je niet langer dan 1 uur spelen voordat je naar de wc moest :confused:

5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik lang speel wordt ik misselijk (slechte tv?)

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ahum, zware epilepsie is het ook niet, want dan zou je om de 5 minuten een aanval krijgen en al stuiptrekkend over de vloer rollen :{

Ik vraag me überhaupt af of het wel epilepsie is, al kan het spelen van games voor epilepsiepatiënten wel gevaarlijk zijn en epilepsieaanvallen uitlokken.

Ik denk eerder aan motion sickness wat al eerder genoemd is. Heb je toevallig ook last van wagenziekte, zeeziekte, andere aandoeningen?

Natuurlijk ben ik geen dokter, dus je kunt het beste toch ff langs een huisarts gaan, die kan je hier misschien mee helpen.

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Bij mij ligt het aan de framerate, Timesplitters 2 (wat ik overigens een geweldige game vind) wordt ik ook ontzettend misselijk van.
    Ik denk dat het te maken heeft met framerate en Bobbing (het suggereren dat een character daadwerkelijk loopt).
    Probeer voor de grap eens je xbox te switchen van 50Hz naar 60Hz of andersom.

8. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal geen last van speel zo 15 uur achtermekaar :p maarre sommige mensen kunnen idd niet tegen erg snelle bewegingen(beelden) achter mekaar. Vaak pauze nemen idd, of afentoe ff op start drukken, en heel even ergens anders naar kijken(kleine pauze.

Wel balen als j het hebt btw.

Deel Deze Pagina