1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Begint toch allemaal goed te jeuken nu. Wil ergens de demo niet downloaden om het speciaal te houden als de game er uiteindelijk is. D-load het uiteindelijk toch wel en ga gewoon relaxt alle classes uit proberen, terwijl ik toch wel voor rogue ga.
    Dude hier ergens boven met je germaanse versie, spoiled de demo veel?
    Of is het gewoon een standaard begin van een game trainingsmissie shizzle?
    Want zo'n extra wapen of andere shit wat imo uiteindelijk alleen de game easier maakt ,kan bioware ook in z'n reet steken als er te veel spoilers in zitten.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Lijkt mij niet logisch dat Bioware spoilers in de demo gaan verwerken. Denk dat je een stukje van de gameplay kan proeven, waarbij niet echt veel spoilers voorbij gaan komen.

3. Seh

Seh Guest

Ik denk dat het verhaal vanuit de hoofdpersoon veel sterker gaat worden dan in deel 1, omdat ze daar verschillende verhalen moesten schrijven voor verschillende rassen. Ik vind het wel positief, al vind ik het wel jammer dat ik geen ras meer kan kiezen. Vinden jullie dat ook?

4. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Nope, het is juist erg leuk dat je 1 character hebt om het hele avontuur mee te bleven. Ook kan je kiezen van wat voor vaardigheden hij kan bijvoorbeeld; Warrior/ Rogue etc. Bij mij begint het nu ook erg te kriebelen kan de demo ook op de PC al downloaden?
    Alhoewel ik 'm op de 360 al ge-preorderd hebt. _O_

5. Seh

Seh Guest

Jawel, maar toch vond ik het ook wel wat hebben om met bijvoorbeeld een dwerg te spelen en in een andere playthrough met een human. Vind het jammer dat dat niet meer mogelijk is, ik snap de keuze trouwens wel.

6. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, maar deel 1 had allemaal stukjes wereld delen, als goed is heeft Dragen Age 2 dit niet meer vandaar, dat je dan ook met 1 character het hele avontuur kan beleven.

@ White Hawk dit even voor je opgezocht;
    Dragon Age 2 demo allows the player to choose between three classes - warrior, rogue and mage, quite similar to dragon age origins. Once downloaded, the player will use Marian Hawke as the main character in dragon age 2. The demo starts with Hawke starting in Kirkwall. He finds a companion called Isabela - human rogue who can specialize into a pirate. Isabella is a female companion that can become Hawke's romantic interest, if Hawke so chooses. Finishing the dragon age 2 demo will unlock the powerful ancient dwarven blade in the actual dragon age 2 game. This blade increases health, mana and combat skills.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  7. Seh

Seh Guest

Ik denk dat ze eerst besloten hebben om met één character het verhaal te gaan schrijven, daaruit kwam dus dat ''allemaal stukjes wereld delen'' niet meer nodig waren.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus het zal niet meer zijn zoals DAO dat je Orzammar had, Ostagar, Denerim? Hoe moet ik dat zien in DA2 dan? En dat ze het eruit gehaald hebben dat je Elf,Dwerg,Mens kon zijn vind ik eigenlijk juist wel jammer. Dit zorgde vond ik voor flink veel extra replay value. Het lijkt me juist ietsje minder replay value te hebben nu?

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat je dan hele spel avondtuur door kan lopen (Niet dat je op 1 gebied kan lopen en vervolgens tegen een rand loopt en een andere gebied kan laden.

Maar ik moet dit eerst even zien (22)ste. :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ooooh op die manier, ja dat is wel toffer dan in DAO, daar werd je er wel een beetje uitgehaald als je elke keer op die map moest klikken en die gebieden werden geladen. Dus het zal nu meer Oblivion worden, qua dat?

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7

Nope, als goed is zou dit niet meer in dragon age 2 zijn.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vind ik best meevallen. Ik heb alle Origins verhalen gespeeld en die waren natuurlijk flink verschillend, maar daarbuiten vond ik niet dat je ras veel uitmaakte. (maakte soms wel *iets* uit, maar niet zoveel dat ik er rouwig om ben dat je niet meer je ras kunt kiezen)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Daar heb je wel gelijk in ja, het maakt eigenlijk weinig uit. Maar de Origins stukken waren echt tof, maar niet extreem lang nee.

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het draait nu meer om de stad Kirkwall en het verhaal zal hier ook grotendeels afspelen.

Edit: in spoilertag gezet voor de zekerheid.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Laadtijden tussen gebieden blijven echter helaas wel, of althans in de stad zelf. Dat zag ik in het filmpje van dat de makers het spel spelen en later vragen beantwoorden. Die livechat ofzo....maar ach het is geen ramp.

Dan ben ik echt benieuwd naar alles, hopelijk is er genoeg variatie en zien dingen er allemaal wel anders uit, dat vind ik zo mooi aan DAO. Echt die duidelijk verschillende stadjes enzo.

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Oke, maar je hoeft niet in de map aan te kilken welke drop/stad je wil gaan bezoeken?

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Poeh dat weet ik niet meer zeker. Morgen zullen we het zien :)

Trouwens ik lees op sites dat je alleen de Signature edition krijgt als je voor 11 januari had ge-preorderd, maar ik zie op verschillende sites op budgetgaming gewoon nog deze edition staan. Denk dat ik gewoon voor die moet gaan, het is wel 10 euro duurder dan de normale editie bij The Hut of Amazon, maar het is het vast wel waard.

18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Idd. Ben ik blij dat ik 'm ge=preorderd hebt voor 11 janu.
    04-01-2011 | 1 artikel, totaal € 64,94 :)

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    betalen mensen nog 65euro voor een game... die sig ed is echt veel cheaper te krijgen :confused:

20. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Mja, Ik bestel nooit via het buitenland games.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina