1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Demo net uitgespeeld. De besturing bevalt me nu al beter dan die slome shit uit het eerste deel.

Op een gegeven moment kwam ik een ogre tegen en had ik alleen de mage nog over. Ik rennen met haar en maar cirkels maken. Adds uitschakelen en daarna de ogre zelf. Duurde even, maar vond het allemaal wel gaver dan in het eerste deel.

Grafisch vind ik de game alleen slechter, lijkt soms zelfs stukken slechter. Voice acting is wel beter en ik heb het idee dat de personages meer leven. Alistair in het eerste deel vond ik gewoon een irritant kut kind en ik hoop dan ook niet weer zulke personages in mijn party te hoeven zetten in het volledige Dragon Age II.

Voor de rest denk ik dat ik hem toch ga halen. Ben wel een RPG liefhebber. Nu alleen bidden dat er niet weer zoiets als The Fade inzit.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

The Fade was toch niet zo erg? :)

Maar grafisch echt slechter? Hmmm...zo ondervind ik het niet hoor. Okee het wasteland is wat leeg maar het stoorde niet echt. Ik vind qua scherpte DA2 beter, het oogt scherper, gezichten en ogen zijn mooier en het leeft meer vind ik. En Kirkwall zag er gewoon nice uit, nee ik vind het niet heel erg veel slechter. Eigenlijk anders...maar niet echt slechter.

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  3. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    The Fade was een verschrikkelijk rot stuk!

4. Seh

Seh Guest

De eerste keer vond ik hem nog wel oké, beetje puzzelen vind ik wel tof. Daarna werd het minder..

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wacht even hoor, The Fade was toch gewoon puur het begin stukje van de Mage? Wat eigenlijk zo afgelopen was :)

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha nee, bij de chantry of magic moet je er ook heen om dat jongetje te bevrijden, of te doden whatever

7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Dat was ook in the fade inderdaad. Maar het klote stuk is als je er een lange tijd inzit en steeds in andere gedaantes moet veranderen om verder te komen. Rot stuk vond ik het.

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    yep, enige stuk van dragon age wat echt heel hard zoog en ik met tegenzin speelde

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ooooooh ok dan, daar ben ik nog niet. Is wel een spoiler maar ja...mijn eigen schuld :)

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wacht even de grafisch vind je deze game slechter? :lol: Je kan duidelijk zien als je Dragon Age 1 (Dragon age 2 ) erbij haalt dat dragon Age 2 veel beter is qua grafisch belichtingen , schaduwen, haren, Magie, gezicht etc. :)

Ik ben in iedergeval verkocht en blij dat ik 'm gepre-orderd hebt. Overigens heb ik ook de PC versie gespeeld en je kunt duidelijk zien dat het een console port is. \o/ Ben ik blij dat ik 'm voor de 360 hebt gekocht ! _O_

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Toch wel? Ze hadden zelf gezegd dat de PC versie echt de typische PC dingen zou hebben, dus dat ze trouw zouden blijven aan de PC gamers met die versie. Niet dat het voor mij uitmaakt want ik ben geen PC gamert meer, maar voor diegene die het wel zijn...toch jammer dan.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, op de console werkt het eenmaal beter dan op de PC vindt ik persoonlijk. Deel 1 was beter op de PC te spelen dan op de console, en de deel 2 is beter te spelen op de console dan op de pc.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de dwarf best dope met zijn crossbow :eek:...

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt ja, ook qua conversaties met die lappen tekst vond ik DAO echt op een PC game lijken, nu heb je in DA2 echt dat ME2 wiel, duideliijk console vriendelijker. Ach, ze zullen zich vast wel redden op PC.

15. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Die lappen tekst skip ik altijd. Duurt veeeeeeeeeeel te lang! 8)

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor mij wel beter, want ik ga het toch met de controller spelen. Lijkt me dat je de controls wel zo kan instellen dat het net als de 360 versie speelt.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Meen je niet toch? Das echt fucking zonde...het draait JUIST zo erg om die lappen tekst, om het verhaal. Je moet er echt voor gaan zitten en alles lezen, het verhaal is geweldig in deeltje 1.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha oh sorry man..

awesome he, hij kan ook wegspringen enz

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel nu als Mage de demo, en in het begin gevecht tegen die Ogre had ik echt veel verschillende spells die ik allemaal kon gebruiken,maar direct na die battle kun je alleen nog maar fireball en die ene met dat hersen icoontje doen, naam even kwijt. Jammer zeg, hopelijk zit dat in het volledige spel wel goed. Dat het spel niet voor jou uitkiest welke spells je kunt gebruiken.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, het is best logisch.
    In het begin verteld de man een legende. Het is dus wss allemaal wat overdreven en geeft je een voorproefje, van wat je later kan verwachten. Later verteld hij het echte verhaal, en daar ben je nog niet de echte champion.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina