1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb ook nog niets gehoord van Bol. Misschien vanavond nog:)

2. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Wou even kijken wat de bevindingen waren van de mensen die hem al hebben, dus kijk net op het official forum in een no spoiler section.
    Heeft natuurlijk precies ene van der lolbroek precies 2 spoilers over het einde neer gezet in een topictitel.
    Wat een teringlijers heb je toch ook. Heb wel meteen mijn lesje weer geleerd qua dat bioware forum, wat zitten daar toch veel debielen.

Hoop dat ze hem vanavond/vannacht versturen, aangezien de release date daar wel als de 10e gegeven staat. Denk alleen dat we hem inderdaad vrijdag pas krijgen bol kennende.

3. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je m gehaald als ik vragen mag? Noordmolenstraat Rotterdam is altijd zo langzaam

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    amstelveen. bel ze. ik belde ze ook, ik kreeg sms van ze toen ik al onderweg was

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is echt flink triest dan ja, ik ben een paar keer op de Bioware DA2 en ME2 forums geweest en vond er allemaal vrij normaal uitzien,maar spoilers..nee weg wezen.

6. Seh

Seh Guest

Het Mass Effect 2 forum vind ik wel tof, veel goede 'theorieën' als je het mij vraagt. En natuurlijk Ugly Shepard. _O_

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    shit,
    ik heb een paar saves. weet niet welke ik moet importeren
    ik heb de origins gewoon en die dlc met morrigan waar ik mn origins character had gebruikt en hoog level was. :-/

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Klopt, maar zodra BW een nieuwe game released komen de trolls en spoilerfags - een paar dagen geleden was er nog iemand die tientallen topics had gemaakt met spoilers in de titel... Voorspel dat dit ook gaat gebeuren bij de release van ME3.
    Een paar weken wachten en het is daar weer rustig. :)

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Bij mij is ie verzonden:) Alleen (nog) geen mail gehad.

10. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zo nu 9 uur op de klok. Eindelijk kan ik Ser Isaacs armor aan ( Dead Space 2 ). Erg leuk gedaan:).

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja godver, die armor is Hawke restricted. wtf... zelfde voor blood dragon armor.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij is ie nu ook verzonden. ^^ Morgen lekker op los gaan, ik heb er zeker zin in! _O_

Gelukkig (Kon ik nog de Signature versie krijgen) Muziek is uitmuntend! \o/

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    9 uur...netjes netjes! En hoe vind jij de game tot nu toe?

14. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik vind de game gewoon erg goed. Het speelt lekker weg en je bent zo uren verder vooral omdat ik nu eerst bezig ben met alle side quests te completen totdat ik niet meer verder kan en wel verder moet gaan met de mainquest. Leuke is ook weer hoe de charachters op mekaar reageren in kleine gesprekjes als je aan het lopen bent.

Ik heb trouwens gewoon weer mage gekozen. Zoals Upinsmoke al zei het is soms erg jammer dat sommige armors, helmets etc aan hawke zijn gekoppeld, zoiezo heb je natuurlijk de restricted kleding maar ik zou wel iemand anders in isaacs klofje willen zien lopen.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klinkt goed man, en qua omgevingen, kun jij je vinden in de kritiek in reviews over dat dungeons en het stadje er nogal hetzelfde uitzien?

16. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Er zit wel een waarheid in de kritiek, je komt vaker ergens waar je ooit al eerder bent geweest maar eerlijk gezegd, ik ben meer bezig met de quest dan dat ik dan denk " oh daar hebben we deze omgevingen weer ". Ben gewoon zeer benieuwd naar het verhaal en hoe het zich ontwikkeld, dat ik nou af en toe in dezelfde grot kom maakt mij dan ook eigenlijk niet uit. En kirkwall is voor mij wel voldoende, ik moest een merchant vinden om dingen te verkopen en ik wist gewoon even niet meer waar ik moest zijn.

De game heeft voor mij een hoge verslavingsfactor omdat ik elke keer weer verder wil maar ja de vrouw des huizes wil ook aandacht:9

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    [GT]711453[/GT]

Stoked na deze review. Minor spoilers btw (vooral welke companions je gaat krijgen). Dit gaat een heerlijke Bioware action-RPG worden.... oeps, heb ik dat zojuist getypt? ;)

Maar even serieus. De combat ziet er belachelijk goed uit in de review. Ik speel meestal tijdens de eerste playtrough een dief. Wil gewoon geen schatkisten missen.^^ Maar misschien moet ik voor DA2 toch echt eens overstappen naar een mage.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat klinkt wel goed. Maar ik heb net de GT review bekeken en die man had het over dat je op een gegeven moment gewoon weet waar je schatkisten kan vinden en ook waar de battles gaan plaats vinden omdat het constant dezelfde interieurs zijn. Het stoort misschien niet tijdens het spel, maar slordig en lui van BW zou ik het eigenlijk wel willen noemen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat komt natuurlijk ook door de relatief korte ontwikkeltijd.

Heb de eerste uurtjes erop zitten en ben tot nu toe erg enthousiast.

Het voelt als een goede balans tussen diepgang en toegangkelijkheid die past op een console. Ik heb jaren gedacht dat ik graag een Baldur's Gate 3 op de consoles zou willen zien maar ben er inmiddels wel achter dat dat niet echt kan werken. DA2 (en ME2) zijn een mooi alternatief.

De graphics vallen me ook op in positieve zin. De grain uit deel 1 is weg en alles is mooi strak en mooi belicht. Vergeleken met de misselijk makende bloom en blur uit Two Worlds II is het echt geweldig om rond te lopen in Kirkwall.

Heb deze keer eens gekozen voor een rogue (maak normaal gesproken in RPG's altijd een paladin achtig type) omdat ik denk dat de Warriors en Mages als je ze goed specced en de tactics een beetje handig instelt wel goed zelfstandig kunnen tanken en healen. En dan kan ik met mn Rogue mooi in real time de gaatjes dichtlopen of de aandacht van de vijand verleggen. Al twijfel ik nu wel een beetje omdat ik tot nu toe de rogue companion de leukste vind maar 2 rogues in een party te veel vind. Maar goed, wie weet wat voor toffe companions er nog aan zitten te komen

Ook erg lekker om weer een volledig gesproken hoofdpersoon te spelen. Tuurlijk is het wat minder eigen dan een personage wat je zelf van de grond af opbouwt maar het komt de game wel ten goede.

enige minpuntje tot nu toe was dat ik vooraf eerst een half uur codes zat te redeemen voor snuisterijen en extra quests. Bioware overdrijft echt met al die launch day dlc en pre-order bonussen.

Voor de rest tot nu toe niks dan lof, kan niet wachten tot mijn party op volle oorlogssterkte is en de grotere battles gaan komen.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  20. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo 10 minuutjes gedaan. Is het eerste deel ook zo hack 'n slash? want dan hoef ik denk ik heel deze serie niet te proberen... :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina