1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het maakt helemaal geen ene bal uit wat hij gezegd heeft. Hij kan de meest obscene, kwetsende dingen op dat forum geroepen hebben maar zo iemand ban je dan van het forum.

Een ban op een SP game is gewoon van de gekken. Hij heeft voor dat spel betaald. Als zij zijn gedrag ontoelaatbaar vinden dan gaan ze maar naar de rechter en laten ze de verkoopovereenkomst ontbinden en nemen ze het spel terug

2. James Pond

James Pond Guest

Zucht.. wat een idioot ben je ook weer. EA mods hebben toch zelf bevestigd dat hij hierom gebanned is. Kun je ook lezen of alleen maar zwetsen over swastika's. Wat hier trouwens mee te maken heeft is me een raadsel.

Juist. Gedraagt hij zich als een idioot op het forum, ban hem van het forum. Gedraag je je als een idioot in een MP game waarbij je iedereen uitscheld, prima dan is die ban voldoende en terecht.

Ga je op een forum lopen zeiken, en vervolgens word je gebanned van je SP game waar je voor hebt betaald, dan is dat belachelijk. Mensen die dit lopen te verdedigen zijn echt gek in hun hoofd.

Het volledige verhaal is gewoon te vinden op het Bioware forums. EA mods hebben zelf toegegeven dat echt om dat ene zinnetje is gebanned. Waarom is het zo belachelijk om dit te begrijpen?

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Anders ga je ff schelden wanneer mensen het niet met je eens zijn, lol...

Kan nog meer zeggen maar heb geen zin me te herhalen, ga ff ergens anders drama queenen!

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  4. James Pond

James Pond Guest

Nouja goed jij komt met een gestoord verhaal over Swastika's wat echt niks met DA2 te maken heeft :p.

En als je mij vind drama-queenen wat vind je dan van dit topic waar dit probleem al veel besproken is ( gast gebanned in DA2 vanwege forum post ) http://neogaf.net/forum/showthread.php?t=424081

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  5. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Kom jij opeens aandacht te kort als een 24 jarige?
    Je zit in minimaal 3 topics offtopic te spammen.
    Ga iets nuttigs doen ofzo... :+

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit hele gezeik heeft nix met de game DA2 te maken, iemand is ontzettend beledigend, mensen drukken op de report button en hij krijgt gelukkig zijn verdiende loon. Niet mee eens? Bekijk nog eens de 2 CoD filmpjes waar ik het eerder over had.

En nu weer over de rulende game DA2, Bitte!

7. James Pond

James Pond Guest

Ik heb het hier toch over DA2? Dat is dus niet offtopic en ik loop ook niet te spammen.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Afgezien dat EA het spel uitgeeft, vind ik het voor de rest niet over Dragon Age gaan. Je hebt je zegje gedaan, laten we het voor de rest maar over het spel hebben.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vermaak me in ieder geval uitstekend met DA2 tot nu toe. Ben er sneller door gegrepen dan door deel 1.

Moet wel zeggen dat Normal erg makkelijk is. Als je je party goed uitrust en wat handige tactics instelt hoef je zelf vaak niks te doen :+

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar desondanks moet ik pagina's terugbladeren voor mijn laatste post. Man, dat mag in de krant. :D

Net weer bezig met deze game.
    Teringvette quests zitten erin, maar waarom valt de gear, weapons en dergelijke zo tegen. Niet dat er weinig is ofzo, maar voelt aan alsof het trainingsgear is.

Als sommige van jullie de game op Normal al makkelijk vinden, probeer dan Casual maar eens.

Heb de guide even stiekem bekeken op de laatste missie. Beloofd een bitch te worden, maar ben erg nog lang niet. Hopelijk iets Broodmother achtig, heb dat verder nog niet gelezen.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    als je op accept drukt, ga je akkoord met HUN voorwaarden.
    het punt is, je hebt een actief account nodig om de game te spelen. daar ga je mee akkoord. ga je dingen doen dat ze je account bannen kan je het spel niet spelen. dat account en spel gekoppeld zijn heeft zn redenen.

ANYWAY OT:

WAAROM IS ALLES HAWKE RESTRICTED... HEEL jammer dit :mad:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet alles, maar wel veel. Heb een van de zwaarden uit de SE gegeven aan een vrouwelijke warrior in mijn party en nog een schild.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik bedoel die armors :mad: wapens kan wel. maar alle clothes enzo zijn restricted

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zie het nu ook. Wel fokked, maar aan de andere kant kies ik toch altijd eerst voor mezelf in games van dit type. :D

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar ik ben mage... heb die isaac dead space armor, en die blood dragon armor uit da:eek: :mad: beide useless deze playthrough

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ja ben ik wel met je eens.. Ze hebben iets teveel naar Mass effect 2 gekeken helaas, ik zit nu 7 uur in het verhaal maar blijf ook steeds hardnekking proberen of een gear niet stiekem bij een party member hoort.. :) Het is wel duidelijk dat Bioware zoekende is naar de ultieme RPG, waar DA1 een 7- was, is DA een 8+, ik kijk uit naar DA3 dus :)

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha ik vind het juist andersom. dao 9,5, da2 een 8 :)

en kan ik nergens mn stats zien van mn game? hoeveel x dood gegaan enz

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tot nu toe erg vermakelijk spel, alhoewel ik wel moet zeggen deel 1 me eerder aansprak dan deel 2. :F:

Trouwens hoezo is de optie (Gezicht/Haren/Ogen/Mond/ om te veranderen uit? Wordt dit pas unlockt als je de game uitgespeeld hebt, en dan nogmaals de game moet over nieuw spelen?
    Extra content (Wapens) kunnen de groep teams niet gebruiken? :confused:

Laatst bewerkt: 12 mrt 2011
  19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Das wel raar ja, als je de standaard uiterlijk neemt kun je die niet veranderen, maar als je een ander gezicht neemt, kun je opeens wel alles veranderen.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, je moet even een andere preset kiezen. DIe opties zijn alleen greyed out als je het standaard Hawke hoofd kiest. Zodra je een andere preset kiest zijn alle opties beschikbaar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina