1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    yes... en heb die chievo gehaald van nooit doodgaan

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek:

Ben ik even blij dat ik haar niet megeenomen had, maar eh. Als je ervoor gekozen had haar niet mee te nemen had je haar daarna alsnog niet kunnen gebruiken want , zie volgende spoiler

Ze word meteen aan het begin van act 2 opgepakt door de templars

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hehe ik heb een broer, en bij mij gebeuren er hele andere dingen. vet voor een 2e playthrough

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat ben jij zelf dan? Ik ben een mannelijke rogue

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ben vrouwelijke mage. playthrough hierna ga ik met male warrior. doe altijd vrouwelijke mage, bij mannelijke mage moet ik teveel denken aan gandalf van lotr

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat onderschrijft maar weer eens hoe tof deze game is. ;)

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een level 10 Rogue, en ben nog niet eens begonnen aan de Deep Roads8)
    Wat ik wel jammer vind, is dat ik ontelbaar vette wapens heb die ik nog niet kan gebruiken omdat ik '24' dexterity moet hebben. Kom op, nu zit ik nog steeds met van die slappe daggers...

En ik gebruik Varric voor de Cunning Attribute, zodat ik mijn eigen personage vol kan richten op de combat, en Varric voor de Chests :thumbs:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook rogue en ben zelf voor de cunning. Heb me als rol ook controller gegeven dus doe niet heel veel damage. Dan natuurlijk mijn roodharige vriendin als tank, een heal mage naar keuze (meestal Anders). En een dikke damager naar keuze, soms Fenris voor melee en soms Merryl voor magic.

Kon je in deel 1 trouwens ook al homoseksuele relaties aangaan? Ik weet nog dat er heel veel te doen was omdat Bioware dat uit ME2 gelaten had maar in DA2 kan het wel maar ik heb daar niks over gehoord.

Vind FOX news dat geen schande?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Level 14 alweer. Warrior en ruim voorbij The Deep Roads. 25/55 achievements en naast dat behoorlijk positief tegen iedereen in het spel.

Game krijgt van mij een 9+

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    weet niet. 1 van die elven zal vast een fruit zijn

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, in deel 1 had je ook homoseksuele relaties (Leliana en Zevran). En bij ME2 zat het er ook nog in (LotSB DLC).

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ssst. Straks zien de Mass Effect moeders dit. :+

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    zevran heeft de husband gekilled van isabella. en zij heeft hem nog "bedankt" erna. fokking zevran, gelukkig heb ik hem gekilled in DA:eek:

14. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    effe een vraag voor de mensen die al heel ver zijn in de game. zitten er in act 2 en 3 nou ook veel sidequest in zoals in act 1 of duren die acts korter de an act 1?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    2 zitten er wel heel veel in. 3 niet zo heel veel, maar genoeg. ;)

16. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dankje wel :)

17. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    1e keer in dat hoerenhuis per ongeluk met een (volgens mij mannelijke) elf naar bed geweest (dacht dat je nog kon checken met wie je naar bed wou, maar dat kon dus niet).

Kom ik later bij een missie dat ik weer naar dat hoerenhuis heen moet, moest ik precies die mannelijke elf hebben :lol:
    Maakte die ook nog een opmerking in de trand dat ik er eerder was geweest :lol:, Bioware en storytelling _O_

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    He maar hoe kan dit? Waarom heb je geen 24 dex dan. Heb het spel nog niet maar Als je Varric gebruikt voor het cunning atribute (neem ik dus aan dat jij dat niet hoog hebt met je hoofdpersonage) maar zelf ook geen 24 dex, waar heb je dan al je punten ingestoken? Dex en cunning zijn toch de attributen voor een rogue in DA. Strenght deed in DA Origins nog wat maar in DA 2 heeft het toch helemaal geen nut meer voor een rogue (misschien wat toughness ofzo maar geen extra schade plus extra raken?)

Ben zelf nog met 1 bezig voor de derde maal en ben nu Awakenings aan het uitspelen. Is alleen niet meer leuk zeg. Heb nu een Dex (40%) en cunning (60%) rogue met rosethorn en één van die wapens uit awakenings. In één zit een paralyze super rune en in de andere een stunning. Doe dus bijna alleen maar backstabs met me twee daggers en dan 300 schade per hit is voor de darkspawn als snel te veel. Helemaal omdat ik op wat elite's en bazen zelden geraakt word... En Anders en die elf chick zijn ook al niet dood te krijgen doordat ze Arcane Warriors zijn. En Howe is zelfde opgebouwd als hoofdkarakter dus zelfde verhaal.

En wat zijn ze doorgedreven in awakenings met attribute rinngen zeg. Niet meer grappig. In origins was je nog blij met +2 strenght. Nu is het al snel plus 2 attributes en dan nog + 6 attack etc op de zelfde ring,

19. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    hoe kom ik ook alweer aan een grotere rugzak in deze game?

Volgens mij moest je die ergens kopen, maar ik weet het niet meer...?

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt. bij verschillende shops.. weet ook niet precies welke meer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina