1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    ..

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    [SPOILER1]Over de High Dragon

Ik had echt geluk. Al m'n teamgenoten waren al dood en ik was er nog alleen als mage. Gelukkig had hij nog maar een beetje health en spawnde hij geen dragons meer. Zijn fireball ontweken en steeds maar afstandsaanvallen gedaan en dat heeft me 10 min gekost maar dan issie ook dood:p.

De laatste quest staat al bij " main plot " maar ik ben gewoon de sidequests nog steeds aan het doen. Ben inmiddels wel level 20.

[/SPOILER1]

1e bericht moet verwijderd worden ( hierboven dus ) alleen kan weer eens verwijderen niet vinden...

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb je de demon al die vast zit aan de "demon slayer" achievement?

edit: heb die nu, gvd lang over gedaan...

moet trouwens mn mening iets herzien.. al die achievs van die dlc zijn nog gebugged. ik ben nu al 4 quests tegengekomen die gebugged zijn en ik niet kan afmaken.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ja dat heb ik ook[SPOILER1] 1 quest moet je een meisje uit de handen van haar ontvoerders redden. Nou de ontvoerders kan ik helemaal niet vinden. Toen maar gelezen op bioware forum en daar zeggen ze ook dat die quest helemaal bugged is.[/SPOILER1]

Demon slayer?. Straks ga ik weer verder en moet ik even kijken of ik die al heb. Wat moet je dan doen?

Trouwens die quest van sebastiaan is helemaal gebugged gewoon. Alles doe je en dan blijf je op het laatst zitten met een punt waar je heen moet en daar gebeurd niks, erg irritant. Gelezen op bioware forum dat als je dan bij dat punt meteen de sewers ingaat je quest bugged is en laat ik nou net per ongeluk op x drukken zodat ik die sewers in ging.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je zou denken dat ze hun lesje wel geleerd hebben na DA: O......vind dat echt slecht hoor.

Kan me niet herrineren dat MAss Effect last had van bugs......waarom in DA dan zo vaak/veel??

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb denk ik alle quests van sebastian gedaan. ook die sewers volgens mij. maar alle achievements doen het niet ervan xD...

maar die demon slayer moet je
    [spoiler1]eerst 3 scrolls vinden "The Awiergan Scrolls".

er is nog een quest met die 5 boeken die je moet destroyen voor nog zo een dikke boss.. maar die boeken moet je echt destroyen en niet lezen, ik had 1 gelezen dus ik kan die boss niet meer doen nu[/spoiler1]

7. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    [SPOILER1]Ah damn. Ik had er een paar gelezen.. en denk niet allemaal gevonden. En die scrolls waar je het over hebt die heb ik nog geen van alle gevonden. Dit word denk ik mijn doel in de 2e playthrough aangezien ik bijna bij het einden ben. Tnx voor de heads up in ieder geval. [/SPOILER1]

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [spoiler1] 2 dikke boss battles gemist dan nu :p[/spoiler1]

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    DA O is anders ook nog tering bugged. Vooral in The Fade. Heb de Ultimate Edition daarvan met alle DLC. Je zou toch zeggen BioWare? :cool:

10. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Uitgespeeld:)

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nice..

ik ben nu bezig met de quest "best served cold" en heb "the last straw" nog open staan.

de rest is die bugged quest "who needs rescuing?" en "the lost swords". maar fok die zwaarden zoeken. heb genoeg coin.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Stukje gepeeld, maar moet nog steeds verder spelen. :+ Ik heb imoh echt te veel spellen, vandaar dat ik moet kiezen.:emo:

13. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Zitten inderdaad echt veel bugs in het spel, bij mij was de Last straw zo bugged dat ik bij sommige poppetjes alleen nog zwevende hoofden zag. En bij sommige personages was hun armor of robe veranderd in een witblauwemassa. Ben even de naam kwijt hoe je dat in gametechnisch aspect benoemd. Nog een spoiler over het eindgevecht wat hierdoor voor mij bedorven was.[SPOILER1] Als eindgevecht moest ik vechten tegen een zwevend kaal hoofd met een zwevend zwaard:emo: erbij [/SPOILER1] Ook na opnieuw laden en terug naar de dashboard hielp niet. Maakt het ergens wel humoristisch,maar toch redelijk lame als een laatste quest zo is.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    is er bericht wanneer er een patch uitkomt voor die DLC achievements bug?
    ik wil neit een 2e playthrough beginnen en dan dat die patch komt en niet je huidige save aanpast en ik WEER opnieuw moet

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zat er bij die DLC over die Prins dan een achievement? Heb die al gedaan en niks gekregen en ben niet van plan die overnieuw te doen, was toch niks aan.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja 5 achievements.. allemaal bugged, je krijgt ze gewoon niet

[spoiler1]• Avenged 25
    Confront the culprit behind the Vael family's murder.
    • Cloak and Dagger 25
    Meet secretly with the agent of the Divine
    • Secret Achievement 25
    Continue playing to unlock this secret achievement.
    • Loyalty of the Prince 30
    Earn either a friendship or rivalry with Sebastian.
    • Memento 25
    Give Sebastian a family heirloom.
    [/spoiler1]

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Here kolere, dat deugt toch echt niet?

Hadden ze bij een andere bugged game niet een keer de achievements gegeven toen de patch kwam of moest je bij elke game alles weer overnieuw doen?

Hoop wel dat we de achievements dan krijgen, als ze kunnen zien dat we de DLC echt gespeeld hebben. Als het goed is wel, want alles word online bijgehouden.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja daarom. maar voor de zekerheid start ik mn 2e playthrough nog maar niet

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb ook de Ult dition, maar geen last van bugs gehad tot nu toe...

(heb de Fade al gehad; ben nu net voor het einde, voor de landsmeet)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [spoiler1]ben wel benieuwd weer... the champion en the warden? hawke en the hero of ferelden?[/spoiler1]

ontbrekende textures? zoals dit?:
    [Spoiler1]
    [/spoiler1]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina