1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Je hebt helemaal gelijk. Ik had Meredith op Hard met twee vingers in me neus gehaald. De High Dragon heb ik 45 minuten over gedaan op Normal, zonder overnieuw te moeten doen. Het einde van DA2 snapte ik eigenlijk niet helemaal.[/SPOILER1]

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het geeft imo wel een boeiende uitkijk naar DA 3. Komen zal die denk ik wel. Anders dikke vette DLC zoals Awakenings in DA: O.

3. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal er zeker zijn. Want het was echt een gruwelijk open einde. Voor mij dan:emo: Nu ik origins helemaal kapot speel, merk ik pas hoe mooi DA2 eigenlijk is ten opzichte van origins.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    [SPOILER1]ze (die seeker en liliana) zijn opzoek naar the hero of ferelden en the champion. waarom weet niemand. wat raar is want in dao had ik relatie met liliana maar ok.

maar wat is de deal met Sandal, enige dwarven mage en wordt wel is bezocht door flemeth? in origins en einde van da2 zie je hem met enorm veel dead bodies (waaronder ogres) die hij ws heeft gekilled?

high dragon had ik echt in 1x. die ene demon die aan die demon slayer achievement vast zat had ik moeite mee[/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zit er bij DA2 ook een code die je nodig hebt als je DLC wil downloaden ?

6. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen bij de Signature Edition. Dan krijg je de code van Exiled Prince erbij.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    bij de normale ook toch? voor die gekke winkel

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Black Emporium of zoiets is volgens mij gelinkt aan je online pass, dus die zou je dan moeten krijgen als je de game nieuw koopt. Exiled Prince is gratis extra bij de collector's edition, en tevens te downloaden via MP mocht je gewone versie hebben.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die ik overigens voor de tweede maal heb uitgespeeld en nog geen achievements wil geven. :cool: Zaten toch 3 achievements bij of niet?
    Lame shit BioWare. |:-

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    je moet opnieuw beginnen. daarom ben ik ook nog niet begonnen. maar zijn nu fixed

Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, je moet de DLC verwijderen en daarna weer downloaden;)

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dus als ik hem 2e hands koop kan ik geen DLC downloaden (tenzij ik een 10tje neerleg, net als bij ME2) ?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Godver...KaK. 8)

Ik zal dat nu wel even proberen en anders delete ik die Rogue en begin ik wel helemaal opnieuw.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja en dan ze alsnog halen toch? of poppen ze ineens op

15. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wel weer doorheen spelen inderdaad

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vanmiddag een begin aangemaakt en meteen al een major pluspunt: HUD die weggaat als je het niet nodig hebt wanneer je relaxed rond loopt. Ik vond Origins verschrikkelijk door die kut HUD. :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, de eerste van drie Exiled Prince achievements ook binnen. Die anderen gaan nog wel even duren.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jee, kwam een High Dragon tegen en heb hem direct verslagen. :cool: Speel op Normal. Wat ik aan Dragon Age (en ook andere RPG's) altijd zo stom vind, is dat je soms uren tegen een boss aan het vechten bent. Die High Dragon viel nog wel mee, maar de Ancient Rock Wraith duurde echt eeuwen.

En wat betreft het verhaal:
    Het duel met de Arishok duurde ook echt eeuwig. Uiteindelijk was ik door al m'n Potions heen en kon ik het niet meer winnen (speel als Warrior / Tank), dan is het gewoon niet te doen.

En eigenlijk vind ik de titel Dragon Age niet echt bij het spel passen. :+ Draken spelen zo'n kleine rol in het spel!

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [spoiler1]hoe heb je uiteindelijk dat gevecht gewonnen? ik speel nu met warrior ook, ff goed voorbereiden[/spoiler1]

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    [spoiler1]Ik heb geen duel meer gedaan, maar gewoon met m'n Party tegen alle Qunari opgenomen. Ik had twee Mages bij en twee Warriors. Belangrijk is om als eerste die twee Mages uit te schakelen. Gebruik veel aanvallen en spreuken er voor zorgen dat de vijand niet kan aanvallen, Glyph of Paralysis bijvoorbeeld. Eerst met je Party alle lagere vijanden uitschakelen, dan pas de Arishok. Zorg dat je minimaal één Healer over houdt en één Warrior die kan Taunten.[/spoiler1]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina