1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Die ancient Rock Wraith is goed te doen:

[spoiler1]Als hij gaat zweven/opladen gewoon je mannetjes achter de pilaren zetten zodat hij je niet raakt als hij alle kanten op gaat schieten. Dan de mannetjes er omheen afmaken en je weer op de wraith richten. Op die ene aanval na doet die wraith toch niet veel.[/spoiler1]

voor de artisjok:
    [spoiler1]Veel stunnen als je dat kan. Als mages was het te doen, al was het vooral weg lopen/stunnen en zijn charges ontwijken[/spoiler1]

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet ik wel, maar het duurde echt eeuwig. Ik heb zeker een kwartier over dat gevecht gedaan. Gewoon omdat ik zo weinig schade deed en dat monster zo veel leven had.

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Volg je alleen de main verhalen of pak je de side missies ook mee?

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik juist zo tof vind aan Dragon Age is dat de bosses zo lang duren! Ik vind het geweldig om 3 kwartier tegen een draak te vechten en hem dan te verslaan. En om de paar seconden de game op pauze zetten om de status van me companions te bekijken.

Wat betreft de Arishok, daar deed ik dan weer 5 minuten over ofzo. Die was zo makkelijk, dat vind ik juist jammer.|:-

Maarja, ik ben nu op Hard bezig, en bereid me al voor op de Wraith. Maar eerst ben ik nog even bezig met DA:Awakenings.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha raar. ik heb over elke baas 5min gedaan ofzo. behalve die hybris. die was hinderlijk

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik doe altijd alle missies die ik tegenkom. ;) En ik lees ook alle brieven in m'n huis. Én ik ga op zoek naar ingrediënten, alles wat EXP oplevert. Ik ben ook pas naar de Dead Roads gegaan toen ik álle missies gedaan had.

Maar ik speel zelf een Warrior/Tank/Defender en die doen gewoon weinig schade. En in gevechten blijft Anders of ikzelf vaak als laatste over, dus dan duren gevechten gewoon lang. Gelukkig heb ik genoeg geld om veel van die revival dingen te kopen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gelukkig maar, straks hebben jij en ik aan Skyrim wel genoeg als het op games met draken aankomt. :+8)

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Weet wat je bedoelt. Zeker in het begin moet je gewoon eigenlijk een goede rogue erbij hebben die snel al die sterke vijanden (met langer balkje dan normaal) kan afmaken anders duurt het echt te lang. De Cast tijden van een mage duren ook echt lang in het begin. Pas als je hoop spels tot je beschikking hebt worden die echte killers

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Over de mage: Vind mijn zusje nu al sterk en ik ben met mijn rogue nog niet eens naar de Deep Roads geweest. Ze blaast gewoon alles aan stukken en ik krijg weinig kans zelf iets af te maken, tenzij zij aangevallen word.

Tip voor een mage: Elemental, zwaar verwoestend als je het mij vraagt. ;)

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz als ze twee spells tot er beschikking heeft is ze sterk maar vooral tegen groepen. Rogue killt alles toch heel snel en staat al tussen de menigt met zijn sprong voordat me zusje kan casten!

Over draken:

In deel een stond er zon bericht dat elke eeuw een naam kreeg naar benoeming van een omen dat ze gezien hadden. Het Omen was de draak. Dat kan zowel duiden op de Arch Demon als op iets ander met draken. Aangezien er redelijk wat draken in deel 2 waren en het einde van 2 duidt op een groter verhaal waarbij hawke en the warden zullen zijne betrokken (misshcien in deel drie beide speelbaar of beide komen terug) zal het wel nog een betekenis hebben. Denk dat het einde van Awakenings met het laten leven van de Architect of niet ook belangrijk zal zijn.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Niet te veel spoilen dude, lees gelijk iets over het einde dat ik niet had willen lezen. :+

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn fout! sorry. Maar wat ik zei is gewoon klein filmpje erna. Heeft niks te maken met hoe dit verhaal afloopt!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat was ook een erg gaaf filmpje. _O_

14. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik ook al even met het spel bezig, al uit de deep roads.
    Nu merk ik dat alle kledij dat ik koop of vind, restricted is voor mijn "hawk" personage. Dus ik kan mijn andere personages geen betere outfit geven... is dit normaal?
    Bij wapens komt dit ook wel eens voor, maar minder. Bij de kledij is het tot nu toe altijd restricted.

15. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Armor is alleen voor je hero idd

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar door companion quests te doen kun je je companions wel een ander pakje geven.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mis ik eigenlijk wat qua verhaal als ik alle DLC van Origins niet heb gespeeld? Ben nu lekker bezig maar zitten toch nog wat dingen in die ik niet snap.
    [spoiler1]Flemeth die er heel anders uitziet, en net die quest gedaan dat ik haar uit die steen haal en ze achter Morrigan aangaat. Geen idee wat ik in Origins deed, volgens mij had ik een deal met haar gemaakt omdat ik het gevecht tegen haar als draak nooit kon halen. :+[/spoiler1]

Speelt wel weer behoorlijk lekker en verslavend, toch vind ik Origins tot nu toe qua verhaal, missies en personages een stuk toffer. Ik mis Alistair. _O_

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je spoiler is mislukt :+ En ja , volgens mij mis je een beetje Flemeth verhaal als je die Witch Hunt DLC en Awakenings niet gespeeld hebt.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    plus je kan hun armors upgraden. elke companion heeft vijf of zes upgrades die ze kunnen krijgen kan door ze te kopen en te vinden.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    4...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina