1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, in The Wounded Coast als je via de Main Entrance komt (voor zover je dat kan noemen) en je loopt alsmaar rechtdoor, dan kom je op een gegeven moment bij een enorme schaduw die over de weg heen gaat. Die schaduw komt van een enorme boom. Dat gezicht is prachtig als je eropaf loopt. Dus quit hatin'O-) Hihi:+

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz toch liever op vakantie in virmire. Stukken mooier als de geth er niet zijn.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik geef ook de voorkeur aan Virmire voor een vakantie. Lekker dat mokkel in Saren's kantoor op stang jagen. WOHAA. :+

4. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Net de Varterral verslagen met die quest van Merril, en lekker een rivaal van haar gemaakt. In me eerste playthrough was ze mijn vrouwtje, nu mijn vijandje:):

Ook die Undying Terror op Nightmare gedaan. Eigenlijk heb ik er geen woorden voor. Dat is echt onmogelijk, ik had geluk dat ik die "Anders Glitch" had, waardoor ik niet dood kon, toen de rest dood was. :+

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    UT moet ik ook nog steeds, plus nog een paar anderen. Die Varterral heb ik ook al gehad, plus de High Dragon. Ik geloof dat ik er nog een stuk of twee moet voor een achievement, maar zou op moment niet weten waar ik die gasten en vooral wanneer ik ze kan vinden. Blijven opzich wel vette gevechten. Vind ze persoonlijk wel beter dan in DA: O.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, ik ben weer eens veel te lief want niemand van mijn members is een rivaal van me. Allemaal vriendjes. :mad:

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ook allemaal dikke vriendjes? Want als je bijvoorbeeld Merill en Anders tegelijkertijd meeneemt, en gooi Fenris er dan ook bij, hou je echt weinig leuks over. :+ Die hebben allemaal zware haat aan elkaar.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had altijd Anders, Isabella en Varric in mijn party en die konden wel goed omgaan met elkaar (vooral de gesprekken van Isabella en Varric _O_). Game net uit, en uiteindelijk was Act 3 toch wel zwaar tof qua verhaal. Uiteindelijk wel weer een vermakelijke game, rond de 30 uur plezier mee gehad maar haalt niet het niveau van Origins vind ik.

[spoiler1]Uiteindelijk voor de Mages gekozen omdat ik niks heb met de Templars. Fenris was de enige die tegen me ging vechten, gebruikte hem toch nooit. Benieuwd of er een deel 3 komt met de Warden en de Champion.[/spoiler1]

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Undying Terror en Pride Demon moet je nog. Ik weet hoe je ze haalt, maar ik weet niet of je dat wel wilt horen?:+

In me tweede playthrough gebruik ik standaard: Fenris, Anders en Sebastian. Vooral Sebastian vind alles cool, zolang je maar niet gaat haten tegen de Chantry. Anders haat blood mages, en ik ook, dus dat zit ook wel snor. Fenris wilt iedereen gewoon gelijk afmaken, en daar heb ik ook geen problemen mee (in deze playthrough dan). Dus al met al een perfecte party._O_

En ik las op het bioware forum iets over de 'Find Nathaniel Quest'. Die gozer van Awakening. En die quest krijg je in Act 3 als je een import save hebt van Awakening, en bepaalde dingen had gedaan in Awakening. Ik voldoe aan die eisen, alleen heb ik niet een Awakening import, dus dat is weer iets om naar uit te kijken in me derde playthough als Mage. Ik kan ook niet wachten om Crushing Prison te doen op een Ogre:D Dan krijg je Demon Armen zoals in die eerste trailer van DA2.

Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laat maar komen. ;)

11. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het kort te houden.

Undying Terror:
    [SPOILER1]Voor Undying Terror moet je de Forbidden Knowledge quest doen, die krijg je gelijk aan het begin van Act 2. Dan moet je 5 boeken opsporen en vernietigen. Lees: VERNIETIGEN. Dan pas kan je naar een dungeon waar je het zesde boek vind. Die kan je wel pakken (Lezen) voor 2 attribute points, dan gelijk start het gevecht:+ 2 boeken in Kirkwall: Chantry en Viscount's Keep. De andere 3 in respectievelijk Bone Pit, Sundermount, en Wounded Coast. Alle 3 in een cave.[/SPOILER1]

Pride Demon:
    [SPOILER1]Die kan je pas doen in Act 3. Ga naar Sundermount, daar vind je, voordat je in de Dalish Camp komt, ergens links van het pad een 'scroll'. Die moet je pakken, daarna moet je de berg op. Daar ergens ligt ook een scroll, nog voor die Sundermount Passage cave. De derde scroll ligt aan het begin ergens van Wounded Coast.:+ Dan moet je naar de Sundermount Graveyard een gevecht doen. Dan moet je naar Darktown vlak voor Anders' Clinic in een secret passage. Daar is de Demon. En dat gevecht is moeilijk. :cool:[/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Te ingewikkeld, maar ik zal der opletten. Ben nog in act 1 met mijn 2e playtrough. Ga in act 2 wel gelijk die eerste quest doen die je noemt. In act 3 gelijk concentreren op die scrolls. :thumbs:

Misschien is het wel handig als deze info in de startpost komt voor de liefhebbers van een goede uitdaging.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Als je gewoon alles bezoekt in elke act kom je ze vanzefllf tegen

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toch doe ik het liever op deze manier, weet ik zeker dat ik niks mis. Had in mijn eerste PT ook zo'n beetje alles bezocht en deze twee wel gemist nu blijkt. ;)

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    je mag die boeken dus niet oppakken of lezen voor die Undying Terror..

en die pride demon is lastig en die vind je denk ik niet zonder guide idd...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De eerste keer heb ik wel zo'n boek gelezen, en meteen een paar skillpoints erbij gekregen.

Ik zou als je die wel verslagen hebt alle boeken lezen en de beloning gewoon opeisen. ;)

Ga het in de guide nog wel eens verder nalezen als ik verder ga en bij act 2 aankom.

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo? gewoon sundermount bezoeken (is toch rpg daar bezoek je toch elke locatie als er een tijdswissel is) en dan heb je er twee. Dan moet je nog een scroll en de enige grote plek buiten sundermount is wounded coast dus was overduidelijk dat hij daarr lag.

18. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan maar 1 keer een boek lezen voor skillpoints. Dat weet ik namelijk van mijn eerste playthrough.;)

Gister een Rivalmance gestart met Merril, zij haat mij heel erg, en toen opeens ging ik met haar naar bed. Gelijk achievement van Rivalry gekregen:D

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja what the fuck he. Had een hekel aan haar bloodmagie dus was maar lekker isabella aan het regelen (die ziet er tenminste voor een videokarakter aantrekkelijk uit) maar oppeens komt die merril langs van zullen we batsen (terwijl Isabella net al me zaad had gekregen.) Maar in act 3 was het wel isabella die met me wegging. BEetje vaag. Misschien kickt die merril op afwijzingen ofzo

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Psychi Biaaatch. 8)
    Heb ook al een grondige hekel aan haar gekregen. Ze heeft me aan de haak geslagen in mijn eerste PT, maar dat gebeurt niet weer. Ze krijgt echt de volle laag van dikke en botte opmerkingen. Papzak dat ze is.

Ik ga voor Aveline. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina