1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En mag telt saven en laden ook mee als je daarvoor niet bent dood gegaan?

ben toen een keer dood toen en heb de save geladen waar ik dat nog niet was geweest. Afgemaakt en ook geen achievement. :cool:

Beetje lame als je het mij vraagt, mag wel anders imo.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    niemand in je hele party he.. niet alleen jij

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Mech, ik dacht alleen in Kirkwall zelf :mad: Dan maar in Act II proberen, thanks voor je hulp.

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie het al weten, maar er is nieuwe DLC. The Item Pack. 240 MS points per klasse. Of 400 MS points voor alle klasses. Laatstgenoemde heb ik vandaag gedownload, en het zijn echte fantastische items. Ik speel nu als Mage, en dat Item pack is echt ongelooooooooflijk vet. Net als de andere:+ Maar de Mage komt er wel bovenuit.

Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lame... ik weiger altijd item DLC te kopen. Ik zie liever een uitbreiding met wat meer verhaal.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind dit anders ook wel best hoor. *zet 360 direct aan.* :+:thumbs:

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Me 2.

Items/pakjes vind ik nou echt zonde van mijn points/geld....zelfde geldt voor avatar spullen enzo; ik betaal alleen voor maps/quests.

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is dit een toegankelijke RPG? :)

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe vinden jullie DA2 nu achteraf? Ik lees op allerlei forums allemaal negatieve berichten over hoe het spel verneukt is door Bioware, veel te casual en dat het recyclen van dungeons echt heel triest en cheap is. Denken jullie er ook zo over?

10. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet zo goed als Origins maar ik vind hem zeker niet heel slecht, het klopt dat vaak dezelfde omgevingen voor komen dit is meestal bij de side quests maar ik heb me er persoonlijk niet aan gestoord.
    Vind ook het verhaal gewoon goed, geen meesterwerk van Bioware maar nog steeds beter dan de meeste games die op de markt komen.

11. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Meer toegankelijk dan Origins, is ook een demo van probeer die eens

12. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Achteraf bekeken vind ik het een leuk verhaal en ben ik blij dat ik hem gespeeld heb.
    Het was leuk om allerlei personages uit Origins terug te zien en hun verhaal te horen, maar het is duidelijk dat deze game een rush job was met als enige doel wat geld in het bakje te brengen. Dit zie je duidelijk aan de steeds weer terugkerende identieke dungeons bvb
    Ik hoop dan ook dat DA3 terug het niveau van Origins zal halen en Bioware zijn niveau terug wat opkrikt

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja...ik zag op verschillende game forums mensen EA de schuld geven, sinds Bioware bij EA zit zijn hun games simpeler geworden en meer casual gemaakt. Opzich...als je naar ME en ME2 kijkt, kun je ze niet volledig ongelijk geven. Als het echt het geval is, dan zal DA3 alleen maar erger zijn en ME3 ook...hoop echt van niet.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee die conclusie kan je nu nog niet trekken :confused:

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Mass Effect 2 veel beter dan Mass Effect 1 dus jou mening gaat voor mij niet op. Bioware maakt fantastische games vind ik, _O_

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kan het niet echt uitleggen, maar ME2 voelde simplistischer en onnodig toegankelijker dan ME1. ME1 voelde meer RPG aan en ME2 begon steeds meer een third person shooter te worden met klein beetje RPG. Ik zeg ook niet dat DA3 en ME3 nog erger gaan worden, alleen als het waar is dat het door EA komt, en ik weet dat niet :D

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vond het verschil tussen me1 en 2 net goed.. ja rpg in me1, maar die herhalende omgevingen, dat domme buggygeval en die onnodige lange laadtijden zorgden bij mij ervoor dat me2 experience overall beter was. boeie als het minder rpg is.. tis ook nooit bedoeld als een echte rpg, meer als een action game met rpg elements

wat ze bij dragon age 2 hebben gedaan is gewoon gerusht.. verhaal heel vet, bovengemiddelde rpg, ondermaatse Bioware game. geen andere kloffies voor je maatjes, zelfde dungeon heb ik wel 20x gezien. maar dan steeds een ander gangetje. eindbaas dom

Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind DA II een uitstekende RPG, ik heb verder van BioWare niet zoveel gespeeld volgens mij, ik vind DA:0 wel beter, maar het enige dat ik echt "slecht" vind aan DA II zijn de Dungeons en ik vind het verhaal, zelfs nu ik in mijn 2e playthrough zit, nog steeds niet zo heel erg duidelijk. Bij Origins was het gewoon van, haal de mensen van de treaties op en versla archdemon, hier is het veel vager.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het draait hier vooral om het vluchten en een nieuw thuis vinden in Kirkwall. Het kan inderdaad onduidelijk overkomen.

Ik zag echter al vanaf het eerste filmpje nadat je op start had gedrukt dat dit wel eens over deel I zou kunnen gaan. Je moet het echter uitspelen om te snappen wat ik bedoel.

Deel III kan namelijk superinteressant worden als je de eerste twee gespeeld hebt. Vind deel II wel degelijk waarde hebben. ;)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [spoiler1]yep.. endscene he.[/spoiler1]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina