[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    :+:'-(

2. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de quest gedaan genaamd: Family History. Maar ik snap het niet helemaal. Voor degene die weten welke quest ik bedoel:

In die quest moet je met een mage praten die een oude vriend van Hawke's vader is. Het gaat over Carver. Dat een Templar genaamd Ser Marausce Carver je vader heeft geholpen te ontsnappen van de circle. En dat Carver dus vernoemd is naar die templar. Als Honor zeg maar.

Heb ik dit goed begrepen of zit ik er helemaal naast?

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, klopt :)

4. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt!

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben nu in Act 3 en heb die klote quest voor een van die moeilijk te verslane vijanden uit ACT 2 nooit gekregen.

Nog een hoop bugs dus. :F:

Pagina 64, post van suspenz.

6. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Die Forbidden Knowledge quest? Voor die Undying Terror?
    Heb je wel een keer zo'n boek opgepakt of ook niet?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb die hele wereld omgegooid daarvoor, maar geen boek.
    De eerste keer namelijk wel, maar toen heb ik het niet afgemaakt.
    Ik moet nog een keer met een Mage door de game heen, maar het is best zonde dat ik hem heb gemist.

Die moeilijke NPC in Act 3 moet ik ook nog een keertje zien te vinden.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik was er afgelopen week aan begonnen en gelijk op afgeknapt op het begin. gevechten zijn mashing party, graphics nog steeds beneden peil, met name environments. Hele game ademt sub par uit ... Zal deze week nog eens een poging wagen ...

9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker doen, er zitten echt wel leuke quests tussen, ik vind vooral de companions/romances leuk gedaan.
    En uiteindelijk, als je het verhaal snapt, is dat ook wel leuk.
    Hij is (imo) zeker niet zo goed als DA:0, maar echt wel waard om minstens 1 keer uit te spelen.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben net weer verder gegaan, heb overigens mijn save uit deel 1 overgenomen. Kan iemand mij uitleg waar in de tijd deel 2 past in de story van deel 1.

Zo snap ik bijvoorbeeld niet:
    In het begin redt die draak je, en dat blijkt de witch of the wilds te zijn, Flemeth. Maar die heb ik in deel 1 gedood ?

11. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het begin gedeelte van het spel speelt zich af op het begin van the blight, dus dan heb je dat nog niet gedaan.

Laatst bewerkt: 19 jul 2011
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Over Flemeth en het begin:
    In DA O zat een quest lijn waar je er achter kwam dat zei eigenlijks de ''vorige'' Morrigan was. De Morrigan uit de game wilde zichzelf losmaken van haar voorganger en is daarom vertrokken. Op de een of andere manier houd Flemeth toch haar onsterfelijkheid en komt ze ook in DA 2 voor, zei het heel kort. Ik vind het zelf ook nog steeds een beetje vaag, maar dat komt ook door veel fouten etc in de game.

Het verhaal speelt zich niet aan het begin van The Blight af, maar als de Archdemon al verslagen is. Hiervoor moet je toch echt heel DA 2 uitspelen om dat te begrijpen en goed naar alle cutscenes luisteren. Zeker die met die Dwerg. ;)

13. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste Act van DA2 speelt zich wel degelijk tijdens de Blight af, want daar ben je namelijk voor op de vlucht.
    Tijdens Act2 en 3 van DA2 is de Blight idd al afgelopen en heeft men het zelfs op bepaalde momenten over de "Hero of Ferelden": je personage van DA:eek:

Niet vergeten dat het verhaal van Hawke over een periode van 10 jaar wordt verteld...

14. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nyari heeft gelijk, sowieso de Prologue en een deel van Act I vinden plaats tijdens Dragon Age Origins, dus tijdens de Blight, want als je een tijdje DA:0 hebt gespeeld, kan je een tijd later niet meer naar Lothering, en in DA II wordt door Varric (die dwerg) verteld dat Lothering werd destroyed.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks voor alle story heads ups :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jammer dat ik me vergis. Verdomde keuzes ook. Graag gedaan verder. :+

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het voelt allemaal wel erg limited aan hoor. En de characters zien er, met name in de cutscenes, nog wel ok uit, maar wat een blurry en low res textures overal op de omgevingen. In cutscenes valt dat erg op, erg 1999 :x

Ook het targetting system, niet in combat maar tijdens het lopen door de stad, is erg matig. Sta je bovenop een interactive item , licht het niet op. Moet je in een rare hoek wurmen en dan licht het ineens wel op. Al bijna een paar keer dingen op die manier gemist ...

Ik ga er echt ff doorheen racen, die codex updates lees ik niet ...

18. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Het vage is nog dat als je in niet combat je wapens trekt je sneller gaat lopen en in dragon age origins dit juist omgekeerd was, na een tijdje zet hawke dan zijn wapens weer weg en loop je weer op dezelfde snelheid maar als je dan weer op A drukt pakt hij zijn wapens maar voor een paar seconden.In de volgende dragon age mag wel een sprint of ren functie in zoals mass effect 1 of 2 kent.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sorry, maar vond je DA O er dan zo goed uitzien? 8)
    Dat was grafisch nog stukken erger dan DA 2 imho.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Klopt. Ik had gehoopt dat het in dele 2 beter zou zijn. En dat is wel zo, maar nog steeds onder par vergeleken met andere titels ... En dat van zo'n studio...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina