1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Karakter modellen zien er zeker goed uit, maar het geheel vind ik nog geen sfeer uit ademen. De omgevingen zijn een beetje doods :/

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]:mad:

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er in godsnaam mis met de fade?!

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alles. Door dat gedeelte was ik bijna met de game gestopt. Wat een ongelooflijk kut stuk is dat zeg... :mad: En niet doordat het moeilijk is, maar door de rest.

Nu is 'alles' een ruim begrip, maar serieus, ik kan niks goed bedenken over de Fade. :+

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de fade best leuk, ben er ook zo doorheen gefietst. Het hele idee achter de fade in cimbinatie met magic en demons was best leuk. Het origens verhaal van de mage en de fade ging toch ook wel?

6. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig toch jongens, er wordt alleen maar gezegd dat er belangrijke momenten in de game zich afspelen in de Fade. Dat betekent niet automatisch dat je door 4 vrijwel identieke omgevingen moet gaan backtracken.
    Visueel is het trouwens sterk verbeterd. Ik koester nog altijd hoop voor de game.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Op de GT forum onlangs een thread over de game gezien en daarin stond een link naar een gameplay videotje en het zag er echt niet bepaald speciaal uit gek genoeg. Ook was er iemand die de game in beweging had gezien bij een of ander evenement en hij was totaal niet onder de indruk. We hebben het wel over Bioware, dus het zal wel goedzitten uiteindelijk. Maar ik zie een delay nog wel gebeuren.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Same here. Ik miste m'n party, raakte de hele tijd verdwaald. De eerste keer dat ik er kwam had ik echt zoiets van WTF waar moet ik heen? Waar kan ik potions kopen? Het leuke aan Dragon Age was altijd de samenwerking van je party en dat je naar een ander gebied kon als het te moeilijk werd. Fade vond ik behoorlijk frustrerend met mijn support mage.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Limited Time Offer – get $20 of bonus content at NO ADDITIONAL COST! Pre-order Dragon Age II before January 11, 2011 and receive an automatic upgrade to the BioWare Signature Edition–a special, collector's edition version of the game that contains loads of additional content, exclusives, and other perks. This special edition version of Dragon Age II is only available before January 11, so pre-order now!

Contains the full version of Dragon Age II plus $20 of additional content including:
    • A download code for a bonus playable character and missions
    • Downloadable game soundtrack
    • Exclusive in-game digital armory featuring multiple weapons
    • Additional downloadable items

Beetje onlogisch... Game komt in maart uit, maar je moet voor 11 januari gereserveerd hebben...
    whatever, hier doe ik het wel voor. :D Was het toch al van plan.

edit: Of niet... |:-
    Misschien een UK import...

Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mmkay, maar waar moet ik hem dan pre-orderen?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Play.com?
    (zie mijn edit voor het geval je het nog niet had gespot; blijkt niet naar NL te komen :mad:)

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ze zijn die lijst nog aan het updaten en ik verwacht dat Nederland daar ook gewoon bij komt te staan.

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eerst moet ik DA 1 nog spelen , die editie is wel tof van DA2

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar is Dragon Age eigenlijk turn based? En zo niet, hoe werkt de combat dan?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het is real time, maar je kunt altijd pauzeren door het menu op te roepen en dan opdrachten geven aan de party members. Je kunt je party volledig automatisch laten vechten of zelf elke move voor ze doen. Wat je zelf het fijnst vindt!

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Werkt dat een beetje als je ze automatisch laat vechten? Wil die Ultimate Edition wel halen misschien nog, maar geen zin om na een paar uurtjes genoeg van te krijgen. Ik heb Origins in mijn xbox gehad, maar ik ben niet eens voorbij het karakter-instel-menu gekomen... Maar ik heb echt geen idee wat ik ervan moet verwachten, is het ergens mee te vergelijken?

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel te vergelijken valt met Knights of the Old Republic. Alleen is het tijdperk/de wereld/de setting natuurlijk compleet anders. Persoonlijk zou ik zeggen een mengeling tussen Knights of the Old Republic en The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Zeker een spel die de moeite waard is om te spelen vind ik.:)

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké thanks. Ja, ik ga 'm wel halen denk ik. Hoop dat dat party-gebeuren me bevalt.

19. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt voor de info. Was een beetje bang dat het turn-based was. Daar heb ik namelijk een GRUWELIJKE hekel aan :p
    haha
    Oblivion _O_

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    niet zo zeuren jij :+ moet deel 1 nog steeds uitspelen, zit pas net over de 10u ofzo, wat een top sfeer heeft die game ook :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina