1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Fick! Wat is het eind van The jaws of Hakkon pittig. Op de een of andere manier gaat het erg moeizaam in het
    ice fortress. Met name Cassandra gaat vaak erg snel neer. Ze krijgt de tijd niet om guard op te bouwen.

    Overigens micro manage ik niet ...
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, dat einde is inderdaad effe pittig....bij mij gingen er ook een paar dood, maar bleef zelf nog wel staan gelukkig.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    The Descent is wel cool tot nu toe. Leuk weer in the Deep Roads te zijn en die zien er nu tenminste wel goed uit :)
    Eerste monsters wat je tegen komt heeft gewoon 290k HP :whistle:

    Hier mijn eerste 15 minuten

     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, ja ik ging effe checken of de moeilijkheidsgraad wel goed stond...duurde inderdaad langer dan normaal dat ie neerging.:+
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld! Leuke DLC, al moet ik wel zeggen dat het soms wat too much was die ellenlange waves of enemies. Ik heb op Normal gespeeld, maar op hard of nightmare ga je er volgens mij echt veel te sloom doorheen, zodat het niet leuk meer is ...

    Was geruim voor het einde Level 28 (level 27 balk hlemaal vol, maar geen level 28). 27 is dus de level cap. Das wel jammer. Zou er nog meer DLC komen en misschien een verhoging van de level cap? Moet zeggen dat het toch een leuke game blijft en meer dus zeker welkom is!
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als het goed is komt er nog minstens 1 story DLC....had dat ergens gelezen....geen idee waar.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Klinkt als Broken Steel van Fallout 3, maar dan stukken beter.

    Shit, had bijna de verleiding de game in de verkoop te doen, want dat einde was inderdaad een huge cliffhanger bij sommige personages.

    En ik wil Cassandra weer terug. :+
    Ook de relatie tussen Cassandra en Varric wil ik weer terug zien, kijken of die eindelijk heeft gedaan wat ze hem verzocht heeft. :+
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een must have.
    Dat lijkt me duidelijk.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. Ben wel benieuwd of ze de level cap nog gaan verhogen. En als dat zo is, of ze nog wat met de skills gaan doen. je hebt maar beperkt ruimte voor actieve skills en ik stik al van de passives. Benieuwd of ik mijn gear nog kan verbeteren ...
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Passives moet je niet raar van opkijken, want deze game heeft veel weg van een MMO en daar werken ze tegenwoordig met steeds meer passive skills.

    Dit is vooral omdat WoW in het verleden enorm veel gewone skills had en je door de bomen het bos niet meer zag, maar een hogere level zie ik wel zitten, als je maar een beetje mag respeccen.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ziet er echt vet en veel belovend uit ...

     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Zeker, maar hoop maar dat ik hem normaal kan spelen, want ben volgens mij nog niet eens level 20. Hopelijk scaled die naar je eigen level, weet niet of dat in eerdere games ook zo was.

    Vooral benieuwd naar het verhaal, want BW doet de trailers meestal wel goed, maar soms valt het eindresultaat nog wel eens tegen, die de Mass Effect DLC's bij sommige.

    Het zou de eerste grote DFC zijn die ik in een lange tijd aanschaf. 2016 word een GOTY release, let maar op. :+
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is DLC 3 dan alweer he? Misschien maar eens kijken wanneer ik tijd ervoor heb (of er een aanbieding is) en dan alle dlc's aanschaffen. Alles bij elkaar lijkt mij dat toch aardig wat nieuwe content
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben dik 20 uur bezig gewwest met de eerste twee. Deze wordt langer als het goed is. Leuke DLCs!
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Inclusief herkansingen op bosses?

    Persoonlijk vind ik dat je bij games en DLC altijd moet uitgaan van succes zonder herkansingen.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had geen herkansingen nodig bij bosses :) Heb Jakkon op Hard gespeeld en Descent op normal (waarom snap je wel als je hem speelt)
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tresspasser DLC is al uit! Beetje snel na de vorige, en ben nog niet klaar met MGS V, maar heb em alvast gedownload. Zin in!!:cool:
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben benieuwd hoe die is. Maar duurt nog wel ff voordat ik er aan toe kom, dus ws pak ik hem een keer in de sale. Eerst MSGV, daar ben ik nog wel ff zoet mee, Dan Fallout 4 en daarna JC3. Dan leven wel al weer dik in 2016 als ik die uit heb :)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog mooi ff Trespasser tussendoor uitgespeeld. De minste van de drie DLC's wat mij betreft, maar wel mooi closure aan het verhaal en de setup naar deeltje 4
    Het gevecht tegen solas om de wereld te redden :)

    Net ff naar de trophies gekeken, maar daar zitten er een hoop bij die ik niet snap. Moet je daar de normale game voor herspelen en dan aan die voorwaarden voldoen ofzo? Kwam in de DLC allemaal niet aan bod ieg ...
     

Deel Deze Pagina