1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Pff jezus deze game ziet er ook echt machtig vet uit zeg.
    Toch maar een One halen dit najaar vrees ik.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoppa...new shit!

- Realistische kleding physics: Check
    - Vette graphics : Check
    - Genoeg variatie qua omgevingen: Van wat we gezien hebben....Check
    - Gruwelijke combat zowel realtime als strategisch: Check
    - Op geen enkele manier meer te vergelijken met DA2 waarvan de development duidelijk gehaast was....Check!

Can't wait.

[yt]fCGJACVoMPI[/yt]

Laatst bewerkt: 11 jul 2014
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    GOTC. :cool:_O_

4. Zoso

Zoso The Soft Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de grootste manco's van Origins was toch wel de mage-kleding. Ben blij dat t er nu allemaal beter uitziet :) Dit is, naast Destiny, de game van 2014 voor mij, ik voel het nu al.
    DA:2 nooit gespeeld, Origins wel veel.

Zo jammer dat ie niet gewoon NU uit kan komen. De rest van juli zijn er letterlijk 0 games, en ik heb m'n One echt net binnengekregen. Staat nog niks op ook.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja het lijkt niet mis te kunnen gaan met deze. Zelfs DA2 heeft echt nog toffe dingen ook. Het is extreem jammer van de saaie stad en buiten omgeving en dat alles zo disconnected aanvoelt, maar de personages zijn gaaf en interessant. Bepaalde verhalen zijn echt tof en boeiend en de combat en wat je allemaal kan instellen is tof. Inquisition lijkt echt 'The best of both worlds' te gaan worden.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dragon Age: Inquisition pushed back to November, Battlefield: Hardline delayed to 2015

EA announced delays for a pair of prominent titles as part of its latest financial results.

Dragon Age: Inquisition will now ship on November 18 in North America and November 21 in Europe. The previous release dates were October 7 and October 10 respectively. It’s not a major delay, but a delay nonetheless.

Battlefield: Hardline, on the other hand, is facing a major delay. EA previously announced that its shooter would launch in late October. Today’s news reveals that Hardline will not be available until sometime next year.

7. Zoso

Zoso The Soft Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Interessant. Hoe meer tijd ze nemen, hoe beter!(tot op een bepaald punt dan..)

Weet iemand of de Darkspawn een rol gaan spelen in dit deel? Toch wel bijzondere tegenstanders waren het.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ah, daar gaan alle oktober titels. :+

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wow. Das een dikke uitstel van BF. Wel blij met dat maandje uitstel van Da. Kan ik alle oktober games ff uitrammen voor DA komt. Anders zouden die andere blijven liggen

Laatst bewerkt: 22 jul 2014
  10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    BF uitgesteld?

Gelukkig maar, want de beta van Hardline was echt poep.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn eerste reactie was KUT dat Dragon Age is uitgesteld....maar het komt me eigenlijk wel goed uit door de games die ervoor uitkomen (Diablo, Destiny, Last of us).:9

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Same here man. Ik dacht eerst dat er 2015 zou staan, maar gelukkig zag ik al gauw dat het een maandje later was. Nu kan ik in september rustig lekker Titanfall, BF4, PVZ Garden Warfare en Forza 5 spelen wanneer ik de console koop. Eind september lekker bezig met Forza Horizon 2 en misschien Sunset Overdrive en Evolve ook wel. Dit alles had ik ongetwijfeld veel minder gespeeld als DAI nog steeds begin oktober uit was gekomen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Worden ze eindelijk een keer verstandig dan, die EA BOBO's? :+
    Had al ergens gelezen dat bij EA, of een andere grote studio als Ubisoft, de mensen echt zwaar onder druk gezet worden en soms nauwelijks thuis zijn. Eén van de redenen dat Bethesda een bizar vet kantoor heeft, maar die medewerkers gaan nog wel naar huis en worden bij mijn weten niet zoveel onderdrukt als bij EA.

14. Zoso

Zoso The Soft Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Ahah ik moet denken aan die kleding-fabrieken in India en Pakistan, maar dan vol met PC's. Van die ventilatoren enzo, kerels in kleermakerszit met hun desktops op de grond, overal kabels. /fantasy

Ik ben September toch bezet met Destiny denk ik zo :) Dragon Age wordt dan de game voor de feestdagen.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit is wel het idee wat ik er ook bij had toen ik er over hoorde. De medewerkers worden afgebeuld hoor, terwijl het resultaat er bij EA lang niet altijd naar is.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Te...fucking...awesome!

[yt]OPuzDwGHIG8[/yt]

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 8 aug 2014
  18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is er weer een hond in je party? Ik wil een hond

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gelukkig niet meer van die kleine ommuurde gebiedjes! Ziet er goed uit!

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, die Mabari uit DA Origins. _O_

Deel Deze Pagina