1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kom ik weer met de vraag...welke tijd is dit voor ons? Necermind...haha het is begonnen.

Livestream on Twitch
    Join creative director Mike Laidlaw and producer Cameron Lee for a Dragon Age: Inquisition livestream event Monday, September 29th on Twitch. The stream kicks off at 10am PDT / 7pm CEST with a first look at Inquisition’s deep character creation tool, and we’ll customize an Inquisitor from scratch with your suggestions!

Come along with us as we dive into a gameplay demo and explore a never-before-seen area of the game! Hang out in our live chat and interact with us. Have questions about Inquisition? Want to give us suggestions to tweak our Inquisitor’s appearance? We want to hear it.

After the stream, head over to Twitter use the hashtag #MyInquisition to tell us how you are going to play Dragon Age: Inquisition.

See you there!

http://www.dragonage.com/#!/en_US/news/livestream-on-twitch

2. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ziet er echt heel wreed uit allemaal. Customisation zit deze keer wel snor in ieder geval. Nu maar proberen totale onthouding te houden tot 17 november.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Custom was ook niet echt slecht in de eerdere games, alleen was het niet te vergelijken met bijvoorbeeld Oblivion of Skyrim. Vooral Oblivion, daar kun je bijna jezelf uit 2006 bijna helemaal namaken. :lol:
    Idiote wil dat ik nog een bod op een versie van Oblivion heb lopen op Marktplaats. :+

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Vond deel 2 toch niet bepaald uitgebreid in de customisation.
    In dit deel kan je zo te zien wel echt jezelf namaken, als je dat zou willen. Bij oblivion vond ik er toch redelijk generieke of spuuglelijke hoofden uitkomen eerlijk gezegd:+.
    Ga je weer een Oblivion kopen8)_O_?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wil nog steeds alle versies hebben ja, dus die complete CE zal er ook moeten komen. Heb Nedgame gemailt, die ze op voorraad hebben, maar die hebben nog steeds niet geantwoord op mijn vraag of ze compleet zijn. Zit o.a. een artbookje, extra DVD en een munt bij, toen CE games nog speciaal waren.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    .....dat soort extras zitten bij zowat elke CE, zo speciaal is dat niet hoor.;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar tegenwoordig flikkeren ze er helemaal de nodige ongein bij. Figurines bijvoorbeeld krijg ik helemaal jeuk van, dat zijn gewoon barbies voor mannen. Doe mij dan maar zoiets als een in game mount, munt, een passende ketting of een stoffen map bij, dat zijn de extra's waar je wat aan hebt voor een verzameling.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    PC , Max settings

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Veel nieuwe footage hier te vinden

https://www.youtube.com/results?search_query=dragon age inquisition&filters=today&lclk=today

Allemaal PC. Helaas komt het vind ik niet in de buurt van de E3 footage en dat vond ik bij de stream vorige week al. Check deze video....

Check dat stuk met de bomen, de gehele look is veel mooier. Het is kleurrijk maar oogt wat realistisch en is gewoon veel gedetailleerder dan de nieuwe footage. Ook de character animaties lijkt duidelijk slechter nu, het doet me gewoon aan DA2 denken.

Maybe....it's just me.

Laatst bewerkt: 8 okt 2014
  11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu toch al heel wat (gameplay)video's gezien, en allemaal zien ze er een stuk beter uit dan DA2, misschien zelfs wel beter dan DA:eek: (kwa detail, realisme etc). De problemen die ik met deze nieuwe video's heb is dat de personen die het spelen totaal niet weten hoe DA gespeeld kan worden. Daarnaast vind ik het gebruik van een controller op de PC ook heiligschennis.
    In ieder geval is het voor mij wel duidelijk dat er veel te ontdekken valt en dat ik tactical camera vrij veel zal toepassen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Qua combat en animatie lijkt het echt op DA2 in de nieuwe beelden vind ik. Maar ja...we wachten maar gewoon af. Blijf de E3 beelden wel echt mooier vinden.

13. Fantastic

Fantastic Guest

Deeltje 1 nog maar eens spelen voordat deze uit komt. Deel 2 nooit gekocht, is het voor het verhaal misschien wel goed om de game toch even te spelen?

14. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Was nooit echt bekend met Dragon Age maar heb wat trailers gezien en ga deze toch echt halen eind november :)

Denk dat ik een dezer dagen deel 1 maar even ga halen nog voor de 360. Deel 2 is toch wat minder dan deel 1 volgens velen of niet?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deel 1 & 2 zou ik wel spelen, voor voor de verhaallijnen van bepaalde personages. Anders is bijvoorbeeld erg belangrijk al in DA I, maar nog meer in DA II, naarmate het spel vordert. DA II is niet wat minder, maar heel wat minder, al vind ik de actie wel een stuk fijner, en ben je ook vrij snel klaar met deze game. DA I moest je vooral meer zelf ontdekken, wat ook wel aangenaam was het het systeem van invloeden wat beter uitgewerkt. In DA II kun je praktisch alles solo doen, op een losse hoerendraak na, part my french. Origins heeft ook een vele diepgaander verhaal, waar je in DA II vooral een gezin volgt en hun vrienden. Niet dat dat onaangenaam was, maar zaten gewoon een paar verschrikkelijke personages bij, o.a. een Dalish vrouw, het elfenras in deze wereld. Ik zou ze zeker spelen, ook al kun je met DA III straks alle voorgeschiedenis lekker zelf bepalen. De DLC van Origins is trouwens ook zeker het proberen waard en kan nog enige invloed hebben op DA II en DA III, maar de DLC van DA II kun je volgens mij wel laten liggen.

Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Laat Dragon Age: Origins nu net gratis zijn op Origin. :p

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook de Ultimate Edition met alle DLC? :p

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Nee, het is gewoon de Standard Edition. Maar gratis is gratis. :p

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Witch Hunt is wel een must. Morrigan, beste gamepersonage ever! _O__O_

20. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Thanks voor de uitleg! Ik ga ze zeker spelen. Morgen ff deel 1 halen voor de 360 (of eerst downloaden op pc, maar vrees dat mijn laptop hem niet aankan).

Deel Deze Pagina