1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Naaaahhhh...i wouldn't go that far, maar ze is wel tof. ;)

Ben benieuwd wat we te horen krijgen/zien van haar in DAI.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Ultra detail PC gameplay. Hmz tja... wordt niet echt door de gameplay omver geblazen? Had eerlijk gezegd hogere verwachtingen, maar filmpjes die nu de laatste tijd online worden gezet temperen dat ietswat. Wacht voor de zekerheid de reviews af.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    DA III bedoel je?

Haar cynische humor in DA I, of Dragon Age Origins, was onfeilbaar.
    Wat ik het meest irritante personage vond, was Alistair, die begon irritant te worden naarmate je weg was bij Morrigan's moeder.
    Vreselijk figuur, Morrigan was voor mij echt een must have. En die elf kut uit DA II in je party mag zich bij Allistair voegen, net als-
    Anders, emo figuur is dat zeg. Nee, reisde in Origins liever met Morrigan & Leliana, maar het is maar net hoe mijn verhaal uitpakte.

In DA II vooral met die dwerg en met Aveline, die voor mij de party vormde, met misschien nog een mage erbij. Mages altijd lastig-
    in deze game, zowel qua verhaal als gameplay. Koos ook meestal voor uitroeien, ben nog steeds na twee games voor de Templars.

En sowieso altijd rogue kiezen, want ook in DA III verwacht ik dat die weer de sterkste is. DA I was het vooral goed te doen tegen-
    the broodmother, een moeilijk gevecht, maar in DA II is die class behoorlijk overpowered, maar wel handig tegen de sterkste draak-
    in de game.

En zo zijn er ton van redenen om voor bepaalde personages of classes te kiezen. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe personages-
    in je party, maar ik hoop van harte dat er ook genoeg oude inzitten waarmee je ook daadwerkelijk in je party kan spelen.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha ok man, maar met DAI bedoel ik Dragon Age Inquisition :)

Ik ben nooit extreem verder in DAO gekomen omdat ik gewoon echt niet kon wennen aan de combat. Ik ben gekomen tot Swiftrunner de weerwolf.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zegt nog niets zoveel, want die kun je al direct na de proloog doen. Proloog is wel behoorlijk lang in de game. DA Origins is volgens mij ook de meest diepgaande game van BioWare. Als de game net zulke goede graphics had als Mass Effect, dan had ik hem zelfs daar ruim boven geplaatst, maar grafisch is de serie eigenlijks altijd een puinhoop geweest, alleen speel je deze serie vooral voor de gameplay en het verhaal. Beide series verdienen over het algemeen wel 8en en 9ens.

6. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Speel nu DA Origins voor het eerst op de pc. Dacht dat mijn laptop er moeite mee zou hebben maar hij draait makkelijk op hoge graphics. En om eerlijk te zijn, het spel ziet er echt niet goed uit (vandaar dat het ook zo goed draait op m'n laptop :rolleyes:). De gameplay en het verhaal trekken me wel enorm dus ik vind het wel erg vermakelijk en ik kijk dan ook des te meer uit naar Inquisition. Die vind ik er in de gameplaybeelden echt goed uitzien :D

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok. Nou op zich heb ik nog heel wat dingen gezien en gedaan maar uiteindelijk toch weggelegd omdat ik niet kon wennen aan de combat.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat heb ik nou dus ook man. Tijdens E3 echt hyped over deze, maar om een of andere reden doen de recente video's mij eerlijk gezegd niet zo heel veel. :mad:

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kijk express al heel lang niks over de game. Wil er gewoon door verrast worden. Ben erg benieuwd. De beelden die ik wel heb gezien zien er erg goed uit. Eindelijk ook voldoende gebied om te exploren ipv die afgebakende gangetjes ...

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb sowieso nop gekeken. Onzin. Deze game goty

MAD 1976 vindt dit leuk.
  12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ga mijn nek uitsteken hier en zeggen dat dit geen GOTY materiaal wordt.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Livestream nu

14. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Is er hier al iemand in de keep geweest?
    Jezus wat ziet het er uitgebreid uit zeg. Kom er net ook achter dat ik mijn dragon age origins saves niet meer heb, dus dat word moeilijk alles te checken:mad:.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    The keep? Is dat een companion app? Is die er al ?

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Iedereen heeft zijn eigen mening, maar ik vind het er echt fantastisch uitzien. Ik weet nu al dat dit mijn GOTY is.

The Keep is een website waarop je al je 'player-based choices' van DA:eek: en DA2 kan invullen en dit als 'World State' kan importeren naar DA:I. Hiervoor heb je dus Origins nodig om de keep te linken aan DA:I

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar op een of andere manier lijkt het allemaak echt minder eruit te zien vergeleken met E3 dit jaar. Zowel qua combat, animaties als graphics. Combat doet mij echt aan DA2 lijken terwijl het naar mijn mening in oudere filmpjes toch echt beter leek. Ah ik zie het allemaal wel.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6

Nieuwe trailert.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga hem zeker even proberen met ea access (en daarna waarschijnlijk kopen) :D

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is er een manier om te achterhalen welke beslissingen ik had gemaakt? Of moet ik mn geheugen raadplegen

Deel Deze Pagina