Ik weet het ook totaal niet meer ... denk dat ik maar blank ga beginnen. Game heeft vast een soort systeem of keuzes te maken aan het begin ....
Zelfs heel uitgebreid kun je je keuzes inrichten. Devs hebben een interview gehad en daarin werd uitgelegd dat je voor het eerst echt uitgebreid kunt bepalen wie je dood wil houden in DA III en wie niet, en de gevolgen en gebeurtenissen evengoed. Hier zit ik al sinds Mass Effect III op te wachten. Check anders even Google, want er is wel uitgebreid over gesproken, ook in dit topic en hier zou je dan ook nog wel een link naar het artikel wat ik bedoel moeten kunnen vinden.
Jawel, net als in DA II krijg je dat in een kort schermpje te zien als je geïmporteerde save geladen is. Is er dan niemand die DA II of Mass Effect II en III gespeeld heeft en daarbij goed opgelet heeft?
Er zijn, van wat ik begrepen heb, ongeveer 300 keuzes te maken. Er zit blijkbaar ook een heel codex systeem bij waarin alle keuzes duidelijk worden gemaakt. Om jouw specifieke 'world-state' van DAO/DA2 terug te halen zul je dus wel in je geheugen moeten duiken. /edit: ik heb op dit moment access. Blijkbaar kun je dus wel je custom heroes importeren.
Wat ik nog weet, ongeveer: Morrinogwat leeft, haar moeder de heks is dood. Allister is King, eeeeuh.... en daar houdt het op. Oh wacht, nog een romance met liane, ariane of zoiets ??
Gewoon random shit invoeren en kijken hoe de game uitpakt, dat maakt deze serie en Mass Effect juist zo leuk.
Vorig jaar nog DA nog een keer helemaal gespeeld (Ultimate Edition) dus voor mij is het nog vers. DA2 stond ook in de planning om nog een keer te doen, maar niet aan toegekomen. Maar die weet ik nog wel, zoveel gebeurde daar niet in vergeleken met Origins.
Wees maar blij dat het nog vers in je geheugen zit. Die Keep is echt idioot, side-sidequests zitten er ook in. Ik ga altijd uit van mijn eerste playthrough als je de keuzes kan overdragen. Maar jezus he, ik heb gelukkig een goed geheugen, maar als nog is het te veel om te herinneren. Vooral met meerdere playthroughs, en je bij een side-sidequest dan ook nog 6 verschillende keuzes kan maken. Als het goed is kon je op ene van der manier wel je character op die bioware site upgeload krijgen qua keuzes etc. Was me zelf hier niet bewust van en heb bij dragon age 2 destijds gewoon mijn maincharacter save geimporteerd. Bij deze dus een tip voor de mensen die het nog kunnen doen. Ik kwam er zelf gisteren achter dat ik mijn Dragon Age 1 saves kwijt ben en dat Dragon age 2 ergens bij een maat van me ligt aan de andere kant van het land -_-.
Ik heb geen flauw idee, anders had ik het zelf wel gedaan natuurlijk. Al hoewel, ik blijkbaar wel een gedeelte geupload heb. Zo laadde hij wel in dat ik die stone prisoner expansion had bij Origins. Maar voor de rest ook helemaal niet, terwijl ik wel alle expansions gespeeld heb. Bij deel 2 laadde die ook wel een paar dingen in, maar weet niet precies wat dat was. Kon me van deel 2 ook weinig heugen meer, vooral qua sidequests.
Hoezo sneaky? Is al sinds juli bekend? http://www.gamespot.com/articles/dragon-age-inquisition-delayed-a-month-will-releas/1100-6421247/
Haha nee sorry man...ik was in de war met dat dit de europese releasedatum is. Hij komt gewoon 18 november naar US. Ik dacht dat het een sneaky delay van 18 naar 21 had gekregen