Ik las terug dat de reviewers het best of both worlds terugzagen. Game schijnt zeer divers en fun te zijn.
Verschrikkelijk goed nieuws dan, want das precies waar ik op hoopte. Heb zelf net de XGN review gelezen, eentje kan echt geen kwaad qua spoilers leek me. Stukje uit de review... Dat is juist iets wat zo slecht in DA2 was, extreem saaie stad en de buiten gebieden waren ook kut. Ze zeggen ook dat BioWare duidelijk wil dat je alles goed gaat verkennen. Heel goed om te horen, grote explorer hiero. Nu moet alleen de realtime combat gewoon fun zijn en dan kan het denk ik niet meer stuk. (
Bij gamespot (geloof ik) video review was die gast bijna 100 uur verder en had nog steeds niet alles ontdekt haha en hij moest nog steeds de main Quest completen. Te ziek
Kan ik dit spel een beetje vergelijken met Skyrim en Oblivion? Of is een andere vergelijking meer kloppend?
Zeiden ze nog iets over een hele grote irritatie die wel in DA2 zat? Daarmee bedoel ik dat er hooguit misschien 5 unieke dungeons waren en alle andere gewoon gerecycled waren. Hebben we nu echt toffe interessante unieke dungeons zoals Skyrim bijvoorbeeld? Las er niets over op XGN in ieder geval, maar zou best heel erg knullig zijn als dit wederom het geval is.
Eurogamer review is wel goed imho. Geeft ook de zwakke kanten aan, maar is ook grotendeels positief. Wordt genieten denk ik. Als mensen de combat te makkelijk vinden moeten ze gewoon de moeilijkheidsgraad wat opschroeven ... Wanneer is die Keep eens open, zodat ik kan kijken of ik mijn keuzes nog weet ... Kun je btw ook ingame die keuzes maken voorafgaand aan de game ?
Nee niks over gehoord. Wel herhaling van side quests. Ik ging vanochtend kijken. Holy shitballs wat zijn er veel keuzes. Kan ik niet gewoon beter default doen?
Herhaling van side quests? Hmm...hopelijk bedoelen ze de fetch quests daarmee. Zou graag wat leuke en diepgaande sidequests tegenkomen ook. We gaan het zien!
Ik las op Gamefaqs van een gast dat er geen recycled dungeons of gebieden meer zijn. Als dat echt het geval is, is prima nieuws!
Ja, daar had ik al een pesthekel aan in Dragon age II. Godverdomme iedere saaie kut dungeon steeds weer opnieuw verkennen en na iedere glitter plekje steeds weer dezelfde crap loot. Hoe zit het trouwens met armor en dergelijke? Kun je die nu wel aan al je party members geven? Dit was zo verrot in de vorige games, vooral DA II.
Precies man. In het begin kreeg je een paar unieke, alles behalve mooi echter en toen ineens constant exact dezelfde dungeons, belachelijk. Geen idee of armor man, ik heb alleen de XGN review gelezen. Beste review tot nu toe
4 player Co op..... Lees hier.... http://www.polygon.com/2014/8/26/6072201/dragon-age-3-inquisition-multiplayer-co-op-mode
XGN zegt dat de co-op geinig is, voor gewoon even tussendoor, niets meer en niets minder. Anyway, ik kijk op de Marketplace nu en zie dat je bij de normale preorder editie Flames of the Inquisition Weapons DLC bij krijgt, die lijkt echter weer niet bij de Deluxe editie. Daar krijg je alleen het armor. Is dan weer jammer...zoiets zou je wel bij een Deluxe verwachten. Maar ja...what else is new, en alsof je die shit uberhaupt echt nodig zal hebben. Ik haal gewoon de Deluxe digitaal.