@BigKabuto Thanks! Ff voor gaan zitten een dezer dagen, samen met de keep EDIT: Volgens mij wordt Inquisition de eerste RPG in lange tijd waar ik weer aantekeningen bij ga maken: Locked chest op locatie X, gesloten gate op locatie Y, etc. Vroeger met pen en papier, nu lekker op de iPad Heerlijk!
waarom? EDIT: Hm was wat te snel met lezen, ik neem aan om er later terug te keren. Waarom kan ik geen forumberichten verwijderen
Wilde de game graag halen,maar aangezien voorkennis toch enigzins een pre is. Haal ik hem misschien wel later 2e hands een keer. Jammer.
Of de keep af laten spelen? Je hoeft niet iets in te vullen, dan krijg je alsnog het hele verhaal van de vorige 2 delen met een soort van slideshow en gesproken tekst.
Wat een enthousiasme hier. Tja, dan kan ik niet achterblijven. Heb er wel een goed onderbuik gevoel bij. Meteen maar ook even naar die Keep kijken. Zou bij god niet meer weten wat ik ook alweer gekozen heb in Origins. Kon je trouwens ook keuzes maken in de expansion van Origins? Die heb ik namelijk overgeslagen en ben gelijk doorgegaan naar DA2.
Hebben jullie ook wel een punt. Zag het vaak terug komen in reviews vandaar. Meer mensen hier die als newbie DAI ingaan?
Hou het denk lekker bij wiki/keep geen zin om ze allebei nog te gaan spelen. trouwens ook gewoon geen tijd voor.
Ik en het heeft mij niet afgestopt om de game te pre-orderen. Gewoon die keep kijken. Dan wordt het (iets) duidelijker
Fock yeah. De diepgang van Origins dus, gecombineerd met de combat van DA2. En nog steeds die geweldig geanimeerde dialogen, waarin je eigen karakter deze keer ook eindelijk een stem heeft. Plus: tactical view mode nu ook voor de console versie (erg handig in de hogere moeilijkheidsgraden). Minpunten: minder focus in de storyline en wat bugs (die ongetwijfeld gepatched worden). Dat overleef ik nog wel, vooral als de rest van de gameplay kwalitatief goed is. Pre-ordered en dat doe ik tegenwoordig bijna nooit meer. Roll on deze release.
Vanochtend heel even Dragon Age gespeeld (via EA access) Ik was eigenlijk niet van plan om deze game aan te schaffen, maar ik ben nu al hooked. Straks als ik thuis kom maar even verder spelen
Ik ben ook erg benieuwd. Kijk erg uit naar de game. Ik kan me nog wel herinneren dat er begin dit jaar nog is gesproken over second screen (map functie etc) en voice commands... Enig idee wat daar nog van terug te vinden is in de huidige game?
Gamersyde livestream vanavond 22:00, X1 versie dankzij EA Access If you haven't seen our official announcement on our homepage, here's a news article to let you guys know that we've decided to livestream the Xbox One version of Dragon Age: Inquisition thanks to our subscription to EA Access. To ease the wait, we'll try to have a few direct feed videos ready by the end of the afternoon. See you tonight at 10:00 GMT+1 for our next GSY Live!
Hahah echt he, iets zegt me heel lang. Ik ben zelf ook wel even bezig daar en ik zal met de vraag gaan zitten of ik een warrior, rogue of mage ga kiezen, denk warrior omdat ik mage was in DA2 en toch wel dat zwaard begon te missen na een tijdje. En of ik als chickie of dude ga