Er is wel geadviseerd om de oude games te spelen, je kunt bij Dragon Age Keep een paar standaard poppetjes uitkiezen en een filmpje zien van wat er gebeurt is.
Zal even kijken, bedankt! Als ik de belangrijkste gebeurtenissen uit de vorige delen even ga nalezen/bekijken op die site dan zal het toch wel voldoende zijn neem ik aan?
Nu ik net DA2 door heb gespeeld viel me op dat je op console gelimiteerd wordt tot 6 spells te gebruiken. Natuurlijk kan je er meer hebben maar voor de flow of combat is 6 de maximum omdat die op de quickbar kunnen. PC lijkt me dat het makelijker is om meer spells te keybinden. Maar ik ga nu ook weer voor console versie vind ik uiteindelijk toch fijner dan muis en keyboard.
Ik ben Qunari mage nu, maar ik drukte per ongeluk door bij het kiezen van een naam nu kan ik weer overnieuw beginnen edit: nvm ze noemen je naam toch nergens
Uurtje over gedaan. Viel nog wel mee dus. Uiteindelijk wel 3 verschillende poppetjes gemaakt. Ben toch maar voor een Dalish elf rogue gegaan.
Oh is dit weer zo'n game waar je personage er goed uitziet tijdens het bouwen, maar zodra de game begint is ie fucking lelijk. WHYYYY.
Zitten sowieso weinig toffe haarstijlen in. Gelukkig ziet mijn elf er verder wel baas uit. Zit alleen toch weer te twijfelen om overnieuw te gaan beginnen en dan met een zweihander
Lees erg veel slechte user posts over de tactical combat op de PC. Jammer dat geen één review daar dieper op in is gegaan. Het lijkt dus in de verste verte niet op Dragon Age : Origins, en dat had ik nou net gehoopt. Moet deze helaas aan mij voorbij laten gaan en wachten op Pillars of Eternity en The Witcher 3.