In deel 1 was een Arcane Warrior Mage echt wel OP hoor. Als Mage rondlopen in Heavy Tank Armor en vervolgens Storm of the Century casten. Dat was gewoon niet leuk meer hoe snel alles in het veld dood was. De Nightmare mode achievement voor die dlc boss hierdoor ook een eitje. Deel 2 weet ik niet heb alleen als Mage gespeelt maar was alsnog super sterk. Artishok was makelijk te solo'en bijv.
Ben toch maar voor kahl drogo gegaan. Jammer alleen van die ugly de luxe edition armor... Ziet er niet uit.
Ja Storm of the Century = Spellmight + Blizzard + Tempest als je die cast was gewoon alles dood op het veld.
Gamemania is ervan op de hoogte, dat kan ik zeggen uit een betrouwbare bron. Verwacht meer winkels die zullen verkopen.
Er is na de prologue zoveel te doen gewoon. Dan loop je ergens heen en ondertussen kom je 5-6 anderen dingen tegen. "Oh het is al laat. Even deze missie afmaken" om vervolgens 20 minuten achter geiten aan te zitten voor het vlees . Wat ik wel minder vind werken is tactical camera. Op de een of andere manier vind ik het toch prettiger om het realtime te doen. Alleen even een barrière spreuk plaatsen wanneer nodig in tactical view en dan weer terug.
Lees in meerdere reviews dat de game pas echt begint na circa 20 uur. Bizar Zit nog te twijfelen of ik normal of hard ga doen.
Ik had echt precies het zelfde. In een keer 6 uur later, fuck het is al 2 uur. Ben zelf ook eerst heel de hinterlands aan het uitkammen en alle quests daar aan het doen. Awesome spel!
Dus ik kan hem waarschijnlijk in de lunchpauze wel afhalen? Kan ik dat ergens voor de zekerheid checken , want op de GM site staat nog morgen
Haha jup doe precies hetzelfde. Heerlijk hoe je na de proloog ook gelijk een baas bent en dat je elke member ook kan spelen en upgraden. Voelt daardoor niet als 1 held, maar echt als een team van badassen. Ik wil gewoon weer graag op pad verdomme echt erg Haha klopt, Qunari akbar! Mijn Qunari is ook echt nors en cynisch