Hard is toch best wel hard zeg... Ik kreeg net een rift gewoon niet dicht. Ging constant dood daar door Greater Terrors ofzo en Greater demons. Die demons schoten per ijspegel 200+ damage en die terror is rechtstreeks uit diablo 3 geplukt (ding doet en lijkt precies op die nemesis in D3 )
Ja sommige rifts zijn nog niet te doen. Kwam net ook de eerste draak tegen in de hinterlands. Ben maar weer snel weggerend daar, na eerst afgeslacht te zijn.
Ik had nu pas door dat die rift ook gewoon veels te hoog level voor mij was Destiny liet mij even vergeten dat levels echt uitmaken
Haha arse. Ga jij ook maar even met je level 6 poppetje , helemaal rechtsboven in de hinterlands spelen. Als je dan die draak neer krijgt, dan krijg je van mij een taart.
Yess net deze game gehaald! Bij de Intertoys geweest, hadden ze hem voor elk platform behalve de XOne. Dus naar de Mediamarkt, bleek ie bijna een tientje goedkoper te zijn ook
Tip voor de volgende keer; nieuwe games zijn ALTIJD duurder bij Intertoys/Bart Smit/Bol/Game Mania. Check budgetgaming.nl voor leuke prijsjes vergeleken met die dure zaken.
Ik vind de graphics sowieso wel nice. Haar is alleen meh, dit was beter in ME. Gisteren weer de tijd vergeten... Damn dit spel heeft veel content. Nu allemaal dingen bij de war table gedaan. Leuke toevoeging en je krijgt echt het gevoel dat je een leger aan het maken bent.