Speel zelf ook nog met Cassandra, Varric en Solas. Stoppen jullie btw punten in verschillende skilltrees? Of voornamelijk 1 skilltree?
Ik speel met Iron Bull, Blackwall, Vivienne en mijzelf als mage. Iron Bull en Blackwall tanken als een malle, terwijl mijn mages dikke damage van veraf kunnen doen. Enige momenten dat ik in gevaar kan komen is als de aggro op de mages komt, maar daar is een skill voor die ik denk ik wel ga gebruiken. Ik stop in verschillende skilltrees punten. Zoals in elke RPG zijn er in elke tree wel goede punten te doen Mage moet bv echt Fade step hebben, ook al ga je verder niet in de ice skilltree verder
Ik concentreer me bij alle characters op twee skilltrees, een als main en de ander als supplemental. Bijvoorbeeld bij mijn tank, Cassandra, is haar primaire skilltree sword en shield en hier ga ik voor alle skills, en secundair de 4e tree, met skills om aggro te krijgen en houden en heel belangrijk, guard! Kijk bij elk punt welke ability uit welke tree op dat moment prio heeft. Mijn rogue focust zich primair op de archer tree en heeft wat skills uit de stealth tree. Skills over 4 trees uitsmeren doe ik niet, ik wil wel zo snel mogelijk de final ability uit de primaire tree. Zo heeft mijn mage al Blizzard. Tis roleplaying, maar ik speel meestal een man, en meestal ook nog human. Ik kan echt niet als mijn main character een Qunari spelen bijvoorbeeld. Daar heb ik geen 'connectie' mee
@Smok3y: daarentegen zou ik juist eerst focussen en later pas diversiteit opzoeken. Jack of all trades = master of none. Zorg in ieder geval voor dat je party leden extreem goed zijn in één ding, maar dan moet je goed weten wie welke rollen op zich neemt. EDIT: of zoals Gakkie doet, één primair en een tweede skill tree als backup.
Ja zo heb ik de punten zelf ook bij Cassandra verdeelt. Sword en shield, en inderdaad de 4e skilltree wat punten die voordeel biedt voor de andere partyleden. Speelde als elf. Maar toch maar opnieuw begonnen met een human. Elf zag er bij nader inzien wat dom uit, en wilde daar niet een hele playtrough naar kijken haha. @Zifnap Goeie tip inderdaad, bedankt.
Ik zeg ook nergens wat over dat je in elke skilltree moet investeren ? Ik zeg alleen dat elke skilltree wel nuttige skills heeft voor je class. Zo ben ik met mijn main voor Fire skilltree gegaan, maar ik gebruik ook Elemental Barrage (electric skilltree), Barrier (Spirit skillstree) en voor Fade step (Ice skilltree). Niet omdat ik wil investeren in die skilltrees, maar meer omdat je na 5 punten al bij de laatste skill kan zijn van een tree en er over elke tree verspreid zeer goede skills te vinden zijn. Zonde om alles in 1 skilltree te gooien terwijl je de helft van die skills niet gebruikt of omdat die kut zijn
Hoezo, moet je jezelf maken ofzo? Ik speel met 3rd person spellen altijd als vrouwelijk character. Anders mag ik als man zijnde zeker ook geen Tomb Raider meer spelen.
Kan je ergens zien welke gebieden goed te doen zijn op welk level? Ik heb nu mijn power gebruikt om een paar locaties te unlocken maar sommigen zijn echt pittig nog. Zou handig zijn als er ergens level advies bij zo staan.
Ik ben level 8 en ben nog niet buiten de Hinterlands geweest. Mijn advies is dan ook om verder de Hinterlands te exploren, tis niet voor niks zo uitgebreid. Pas als ik alles behalve te hoge level Rifts (L12) heb gedaan daar, ga ik ergens anders kijken ...
Hoe/waar kan je zien welk level rift je sluit? Ik ben ook weer terug gegaan The Hinterlands in. (was level 4). Maar merkte wel dat ik redelijk ver kwam in een ander gebied, dus zou ook weer niet TE lang wachten. Of scalen ze?
Andere gebieden zijn net zoals de Hinterlands ook inderdaad met lage levels en hoge level gebieden door elkaar. Als je een enemy aanvalt en dan je rechter stick gebruikt, zie je de healthbalk en daaronder het level van die enemy staan.
Ik zit even vast nadat ik de paarden race 3 x had gedaan weet ik niet hoe ik verder moet gaan met die story
Mijn main character, mr do good https://www.dropbox.com/s/u8i57tk5i5mi6yh/20141120_135850000_iOS.jpg?dl=0
Ik had daar last van een bug en die heb jij denk ik ook : Na de derde race zegt ze nisk meer en lijkt het of het niet verder gaat. Maar als je gaat kijken bij completed quests dan staat hij daar ineens bij, zonder dat je daar een melding van kreeg. Ik vermoed dat je dan zelfs geen expkrijgt door de bug. Heb ik al een oaar keer gehad.
Krijg deze game voor kerst maar verdorie wat is het moeilijk wachten zeg.. Heb zo enorm veel zin in een rpg.. We gaan nog maar even zolang GTAV spelen en de DLC van Destiny... En SoM... Metro Redux.. Te weinig tijd
Even een (wellicht domme) vraag: maakt het voor een mage uit of hij een staff draagt met het type damage waarin diegene ook de skillpunten heeft? Ik heb nu bijvoorbeeld een unique staff met electricity damage die vele malen beter is dan Dorians staff met fire damage. Dorian heeft zijn skillpunten dus in de fire tree. Iemand die hier een antwoord op weet?
Het complimenteert wel om dezelfde damage types te gebruiken. Als mage is het namelijk ideaal om 2 punten iig in de elektriciteit tree te knallen. Voor elemental barrage en de upgrade daarvan. Die skill gebruikt de damagetype van jouw staf. Zo heb ik een fire mage met fire rune. Sterke enemies zet ik vast, elemental barrage erop zodat de enemie minder magic resistance heeft en dus meer damage krijgt en daarna een fire rune onder zijn voeten voor soms wel 1800 damage.