Die ja Mocht je willen weten hoe ik mijn mage heb, zal ik dat later wel even laten zien heb 3 keer mijn mage aangepast en nu ben ik tevreden
Mijn elf ziet er niet uit. Met pijn en moeite geprobeerd om de elven versie van Daynearis van GoT te maken. Echter in de creation mode leek het wel ok, maar in game toch net niet helemaal met vooral een mislukte mond die ze soms erg krom trekt Toch heb ik geen zin om overnieuw te beginnen. De creation mode duurde mij net iets te lang.
Mijn elf was ook echt raar geworden ach Qunari is ook goed. Kahl de magebaas Samen met iron bull, vivienne en een random persoon. Vind het jammer dat ik een mage ben, want had graag vivienne en solas meegenomen, maar 3 mages is echt overkill. 2 tanks en 2 mages werkt vooralsnog erg goed. Zelfs met level 9 een level 12 rift dicht gekregen op die manier.
Wilde ik vorige week eindelijk beginnen aan DAI, tegelijk met GTA V gekocht, kreeg ik de griep en had totaal geen behoefte om hieraan te beginnen, laat staan gamen. Maar ik ga toch echt vanavond ermee aan de slag en dus voor die tijd even alles goed nalezen en checken. Ik zal sowieso The Keep checken en wat is nog meer verstandig om te lezen voordat ik me echt bezig ga houden met DAI, het verhaal en de lore? De codex in de game zelf ongetwijfeld, maar ook de stories van DAO en DA2 even lijkt me handig niet? Anything else?
Ik heb de verhalen van DAO en DA2 gelezen, het verhaaltje wat op gamer.nl stond en het filmpje van The Keep gekeken. En toen snapte ik er nog steeds geen kut van maar ik vermaak me best. Je wordt in die verhalen echt doodgegooid met namen, groeperingen en vage termen die me echt niets zeggen. Hier had ik nog het meeste aan (door een andere member hier al eerder geplaatst): http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=931900
Ik heb hem ook in de tas zitten , was vorige week donderdag en vrijdag niet op het werk dus kon mn pre-order niet afhalen moet ik perse via de keep mijn vorige keuzes opgeven of kan het ook in game?
@BigKabuto Deze beginners guide is erg goed geschreven en in simpele bewoordingen http://kotaku.com/a-beginners-guide-to-all-things-dragon-age-1658487212 Health potions krijg je terug door te rusten (rest) bij een kamp (tentje). Andere potions moet je eerst maken met een recipe in Haven. Daarna kun je ze steeds weer aanvullen in de kampen als je de juiste plantjes hebt!
Zo, guide er ook bij besteld. De CE, had de gewone editie geannuleerd bij BOL omdat die te lang duurde met leveren. De CE heb ik morgen binnen. Wel kut nu BOL negatief in het nieuws is geweest, bij de guides zie je die van / voor prijzen ook overal.
Lol, moonwalking Qunari! Zelf 1 keer een vastloper gehad tijdens een gesprek met Cassandra in Haven. Na opstarten dacht ik op hetzelfde punt weer een vastloper te hebben, maar ik moest godsgruwelijk pissen, en toen ik terug kwam ging de scene net verder.