1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zeg ook niet dat het saai is, maar wel vergeleken met andere gebieden en vooral de missies die erbij komen kijken.

    Zit je inmiddels al wat verder in het verhaal? Game komt pas echt los na een bepaalde gebeurtenis namelijk
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb nu de Hinterlands, Stormcoast, Fallow Mire en Western Approach gehad en ben nu net in Crestwood. Allemaal stuk voor stuk mooie gebieden, Fallow Mire vond ik ook awesome! Heerlijke creepy sfeer. Western Approach vind ik het minst leuk tot nu toe maar heb daar nog lang niet alles gezien.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ga wel vaak dood op hard :mad:
    Vaak bij de main missions.

    Maar voor de rest vind ik hard goed te doen m.b.t de side qeusts.
    Wel balen dat switchen van difficulty.

    Misschien toch later terug komen bij bepaalde qeusts,of mijn potions is upgraden.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In de oasis, boven in,
    Loop daar met mijn level 9 party vrolijk naar binnen om vervolgens echt overspoeld te worden met level 12 grand spiders. Ik had gelijk door dat dat foute boel was en gaf mijn characters het commando disengange. Zelf stealth aan en terug naar buiten gelopen. De andere drie stierven een rampzalige dood :D

    Met de main story sta ik op het punt om de eerste echte keuze te maken
    Ik ga kiezen voor de mages ...
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nice! Ik ben zelf inmiddels level 17 alweer :eek: draken geven echt een enorme boost qua xp. Heb zelfs solo (want mijn team ging zeer snel plat) een level 19 draak gemold. Knight enchanter is behoorlijk overpowered te noemen :+

    Gelijk ook mijn tip mocht je ergens moeite mee hebben: neem vivienne mee met al haar punten in knight enchanter en spirit.
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    je weet dat je je teammates kunt reviven? door erbij te staan en X vast te houden?!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    No shit sherlock...
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Denk je alle gebieden te hebben. Opent er weer 1
    skyhold

    There goes my life...
    wat een gigantisch spel zeg.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan krijg je er nog wel een paar :+
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar kan je allemaal weapons en armor upgraden? Alleen bij de blacksmith in Haven? Ik vind het menu bij de blacksmith erg onoverzichtelijk.

    Iemand tips and tricks voor wapens en armor?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    upgraden doe je inderdaad bij de blacksmith :) Ik zou geen wapens maken. Er zijn heel veel goede wapens te vinden uit lootkistjes ed. Armor is wel handig om te maken. Probeer voor jouw class zo'n sterk mogelijke armor te maken. Mocht je later wat beters vinden, kan je het aan een van je companions geven. Ik gebruik nu op level 17 nog steeds crafted armor, omdat je zelf je stats uit kan kiezen daarmee :)
     
    Kevf vindt dit leuk.
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    12 uur bezig en alleen nog maar in Haven en Hinterlands geweest :eek:

    Speel nu trouwens steeds meer met Solas dan m'n eigen personage 8)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zonde, er is nog veel meer te doen en je kan altijd terug naar The Hinterlands.
     
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelf geen wapens maken? Behalve de 2h sw die je bij 1 een quest krijgt, zijn alle andere (loot)wapens minder dan die je kan craften. Bij de Hissing wastes en Emprise de lion, kan je de beste schematics halen
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Net een dwarven puzzle box oid gemaakt maar kan hem niet terug vinden.. Iemand enig idee waar de box voor dient?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja ik heb tot nu toe vaak betere dingen gevonden. Je moet ten eerste de schematics hebben en de beste materials die je maar kan vinden. Dan zou ik niet zeggen dat iemand die net the hinterlands aan het verkennen is, maar wapens moet gaan craften. Dat is gewoon zonde op dat moment
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Maakte je die niet voor de bevolking ofzo? Stond zo'n tekst bij, kan me niet meer precies herinneren wat maar volgens krijg je die puzzle box niet zelf in je inventory.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx man
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Die Requisitions hebben, naast dat je er Power voor krijgt, niet echt veel nut om te doen of wel? Voegen ook niet echt veel toe aan de rest van het spel.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, dat is echt bezigheidstherapie :p ik zit inmiddels al op 100 power, dus die doe dingen doe ik niet meer.
     

Deel Deze Pagina