Yep. Het wordt in elk geval smullen volgend jaar voor de RPG fans. Eind volgend jaar, that is. Vanaf 4 minuten nog meer nieuwe beelden [yt]Y3OjMCHnsZg[/yt]
Nou hou. Ik denk wel dat dit de meest brute van de serie word. Heb 1 & 2 hier nog steeds liggen en die doet meneer zelfs niet voor een Kabouter Wesley bedrag weg.
Witcher 3 maakt toch gehakt van Dragon Age volgend jaar. Release het lekker als ie echt klaar is, nog veel te leren na DA2.
Ai ja...nu al gaan ze zulke dingen zeggen? Ik kijk echt uit naar beide titels. RPG for the win. Bethesda moet even Fallout 4 aankondigen bij de VGA's en dan kan het helemaal niet meer stuk.
Mooi, hopelijk komt die dan ook echt. Ik had vorig jaar nog steeds met deze maand rekening gehouden, maar misschien heeft BW EA op de vingers getikt als uitgever. Denk het echter niet, want ook tegen de herfst verwacht ik nog wel het nodige kritiek rond de release. DA II moest je echt wel tegen kunnen als je zag hoeveel er wel niet verbeterd kon worden.
DA II heb ik zelf nooit gehaald...demo vond ik wel leuk qua combat, maar toen ik gameplay videos zag van de gebieden en gewoon alles in het algemeen, besloot ik die shit lekker te negeren. DAIII lijkt alles te fixen gelukkig.
Ugh, dit moment! Wachten het rustig af, geen bijzondere verwachtingen na DA2 dus kan alleen maar meevallen.
Ja echt he, qua sfeer en alles kan Witcher 3 het misschien nog lastig krijgen. Of niet...we gaan het zien. Ik zie sowieso een van de twee wel een delay krijgen. DA was qua alles fucking cool vond ik, behalve combat. Ik kon er gewoonweg niet aan wennen en ook niet echt van genieten...om het maar zo te zeggen. DAI bied voor zover ik weet zowel turn-based(soort van) als real-time combat, dus ik ben heel blij.
Ik vond DAII ook heel vet eigenlijk, maar niks gaat boven de eerste. Ik kan echt niet wachten tot deel drie uitkomt. Hier koop ik een One voor.
Ik vond DAII ook best heerlijk. Enige nadeel waren de repeating gebieden. DA is ook echter zo fuckin' wreed, man wat een game! Ik hoop op de awesomeness van Origins, met de gameplay van deel 2 voor Inquisition. Ben nu weer bezig met DA als opfrisbeurt voor Inquisition. Het verhaal, de characters; geweldig. Combat is wel echt erg...PC-y, maar de rest maakt alles goed. Kan niet wachten! Hopelijk houden ze het lekker stil/rustig op een trailertje of 2 na. Lekker fris die wereld in.
DA2 was een redelijke rpg. Maar als deel 1 een dikke 9.5 voor mij was was deel 2 een 7.5. Hoe zit het met savegames meenemen. Ze moeten eigenlijk een optie maken dat je je saves op hun server kan exporteren ofzo en dat je die dan op je nieuwe console kan laden. Of neem je helemaal niks mee
Origins deed heel erg veel goed. Mooie en gevarieerde gebieden, hele toffe quests en verhaallijnen. De keuzes waren ook erg nice, evenals de personages. Persoonlijk was het puur de combat die ik maar niet cool kon vinden...uiteindelijk gestopt ermee.
Haha mooi, ik keek die video en dacht precies daar, wow!!! Man, dat ziet er toch wel erg gaaf uit hoor! Wel dikke PC versie natuurlijk