1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Die games zijn ook gewoon op een pc te spelen hoor.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb Dragon Age Origins wel uitgespeeld toen hij uitkwam. Ga misschien nog wel even een recap lezen van de verhaallijn. Het 360 tijdperk is in ieder geval voorbij voor mij.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu bij de smid, maar de armors die ik kan maken kunnen niet tippen aan het Masterwork Vanguard armor die ik nu heb voor mijn warrior dwarf en voor de rest van mijn team geldt dit ook. Dus tot nu toe kom ik nice dingen tegen :D

Effe een ander vraagje. Ik blijf bows vinden die duidelijk veeeeeeeel beter qua dps zijn dan Bianca van Varric, om nog maar te zwijgen over de vele daggers die ik tegenkom. Kan ik Varric niet gewoon beter equippen met daggers dan? Want een andere boog kan ik hem niet geven.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Had ik ook al gelezen idd; de trophy voor 10 agents hb ik ook niet gehad (heb er 12).....hopelijk fixen ze dat snel.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je moet Bianca upgraden. Hij kan geen andere wapens geloof ik

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmmm, die van die 10 agents heb ik dan weer wel. Heb er veel meer dan tien. Ben niet zo van de trophies, maar als ik alle 10 de dragons heb gekilled verdien ik dan toch wel de trophy als die er blijkbaar is :)

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jawel, je kunt hem wel daggers geven.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de huidige upgrades gegeven en de DPS is 87 met 77 extra damage en nog wat andere extra abilities die qua procent niet heel hoog zijn. Dat terwijl ik hem ook twee daggers kan geven die beide 150 DPS doen. Poeh!

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh daggers had ik niet geprobeerd.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Persoonlijk zou ik Varric nooit daggers geven; sowieso zijn de stats op biance beter dan de twee daggers die je hebt, en voor archers is de damage belangrijker dan de dps. Daarnaast vind je later goede upgrades voor bianca.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dan laat ik Varric maar gewoon Bianca gebruiken.

13. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Man sommige nummers zijn echt vet om te horen:cool:

Zit nu nog in die Mages gedeelte.
    Moet Alexius vinden,
    maar zit nog even te genieten van die muziek. Sommige zullen me wel vreemd vinden:+, maar muziek vind ik zelf ook belangrijk in games of films.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet nu toch wel richtinh het einde gaan lijkt me. Heb alle grote gebieden op de map helemaal uitgekamd en er blijft niet veel meer over qua quests. Ben benieuwd wat er nog komt. Wat een jammie game dit!

15. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Man man man ben nu bij dat stuk dat je Haven moet redden.
    Fuck man volgens mij begint de game nu pas heb ik het idee:eek::eek::eek:

16. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Nou voor de 3de keer opnieuw begonnen. Toch maar een Archer dwerg. Nu ga ik toch echt verder hoor.

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Jup :D.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo herkenbaar dit. Ik had het vooral met Skyrim, man oh man echt te vaak overnieuw gegaan en een andere character genomen. Tot nu toe ben ik tevreden met mijn one handed warrior, leuke moves ook. Ik ga na deze 60+ uur ook echt niet meer overnieuw :D.

Hoop alleen wel wat cooler uitziende armors tegen te komen. Ik heb nu het Masterwork vanguard armor en qua look is die niet echt boeiend. Een veel zwakker armor in Haven bij de merchant heeft weer veel toffere looks....meh.

19. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Haha ik heb dat juist met Fallout 3 gehad. Weet echt niet meer hoe vaak ik dat spel opnieuw heb gespeeld.

Zit er trouwens toch wel weer aan te denken. Ben nu in Skyhold na 25 uur, maar ineens kwam ik erachter dat ik een hoop missies niet gedaan heb bij de war room in Haven. Zat het even op te zoeken en het zijn er toch wel wat. Wil ook weer niet te vaak opnieuw spelen, want het kan ook verkeerd aflopen bij mij:oops:

Trouwens wat een momenten als je die scene in dat kamp hebt en als je naar Skyhold gaat.
    Damn even de volume harder zetten en wow:+:eek:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar die quests kun je toch later nog altijd doen? Het zijn in Hinterlands en Storm coast etc echt wel veel van die fetch quests. Lijkt wel alsof ze blijven komen. Maar ik begrijp je wel, ik werk liever ook eerst alles af. Maar tegelijkertijd wil ik niet overlevelled raken en dat de rest straks easy peasy is.

Deel Deze Pagina