1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nee, dat is een slechte eigenschap van me. ik lees het zo goed als nooit. ik wil spelen, niet lezen (en elke keer als ik een spel begin zeg ik, ik ga alles lezen... eeeeeen ik druk het weg)

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    In mijn eerste playthrough heb ik wel alles gelezen (behalve songs), nu alleen nog maar dingen die ik heb gemist.

3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Nee dat kan ik weer niet:+ Zo diep kan ik niet gaan in een game om echt alles uitgebreid te gaan lezen:oops:

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    het is iig erg tof dat het erin zit. Misschien ga ik nog wel een keertje die codex in en lees alles effe goed door. Zitten echt gave dingen tussen. Gisteren in Redcliffe kwam ik in een huisje waar gewoon allemaal van die palen op de grond lagen. Die dingen die je moet gebruiken om shards te vinden in de gebieden. Die dingen werden dus daar in dat huisje gemaakt. Nice little detail. Door veel van die kleine dingetjes zie je gewoon dat BioWare echt hun tijd heeft genomen en heeft gekregen.

5. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Zo net even Dragon Age Origins geprobeerd op de pc, maar het voelt voor mij toch net iets te verouderd aan. Het lopen vind ik vaag (lopen met WASD en je rechtermuisknop gebruiken om dingen te openen etc)) en je character heeft geen stem. Dat vind ik juist tof aan die Bioware games. Weet natuurlijk niet hoe de console versie is. Terwijl Mass Effect 1 al wel een stemmen had voor je character.

Ik weet het eigenlijk nog niet hoor of ik dit ga spelen:+ Zeker als je eenmaal nu Dragon Age Inquisition gewend ben.

6. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Wat doen jullie eigenlijk altijd als eerste als je een nieuw gebied hebt?

Persoonlijk zoek ik eerst alle kampen zodat ik kan fast travellen. Voor de rest fast travel ik niet, maar ik doe het echt alleen via die kampen:) Ik heb wat dat betreft altijd wel een soort van doel nodig in dit soort games. Eerst dat afmaken en dan pas het andere:+

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Aan Facr Cry 4 begonnen. Ook wel een erg goede game weer. Betrap me er wel op dat ik om de paar seconden op L3 druk :)

8. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Vandaag ff afgestapt van Farcry en Dragon age gekocht in de daily deal.
    Heerlijke game, speelt lekker weg alleen zit nog te twijfelen wat mn party gaat worden.
    Ikzelf ben een mage

9. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Persoonlijk vond ik die game echt niks. Was er echt heel snel klaar mee=( Had die in eerste instantie gekocht voor een open wereld game, maar ben blij dat ik hem toch heb weggedaan en Dragon Age heb gekocht:)

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Het spel heeft me te pakken. Oh..even die Quest..oh daar nog een. En ben pas lvl 5. Heerlijk. Wel FF Wenen dat je echt alle 4 moet onderhouden. Neemt ook veel tijd in beslag. Maar het heeft toch ook wel iets. Wat ik wel mis is het picklocken. Maar ach. Je kan niet alles hebben.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Rogue kan lockpicken

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    L3 is loot zoeken? :)

Wanneer ik een nieuw gebied betreed ga ik vooral eerst exploren. Ik bekijk ook veel de map en zet waypoints bij quests en ga ze dan doen. Beetje afwisselen tussen main en sidequests. Merk dat ik TOCH weer sidequestjes aan het afwerken ben in Hinterlands, haha. Maar echt niet alle sidequestjes zijn fetch quests. Heb nu gewoon een nieuwe teammember erbij dankzij een quest daar...

Blackwall de Grey Warden.

13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja. Maar ik bedoelde. Dat je echt moet picken zoals in skyrim of AC unity. Nu hoef ik alleen op A te drukken.

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Zo mijn caracters punten opnieuw ingedeeld en gelijk vele malen sterker.. Wat een game, wat een game

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    En ik zit al 4-5 dagen op mijn bestelling te wachten! Kan hem nu een stuk goedkoper downloaden uit de US store, maar dan heb ik hem straks 2x :'-(.

16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Kan je hem niet retourneren dan? En voor welke console krijg je hem binnen? Mss wil ik 'm wel overnemen. Vriendin is binnenkort jarig en lijkt mij wel een leuk cadeau

17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Voor jou of voor je vriendin ;-). Gaaf als je vriendin dit soort spellen speelt. Hoe zit het met multiplayer eigenlijk? Iemand al ervaring mee?

Hoop dat ze eens een spel maken waar de talent tree niet zo veel invloed heeft op de dps die je doet. Ik kiezen vaak dingen die ik leuk vind. Ik heb bijv nu ook poison op mijn pijlen. Heb geen idee of dit nadelig is voor mijn Archer build.

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik speel 'm zelf al ;)

Ja het is erg fijn dat mijn vriendin sowieso al gamed. Scheelt een hoop gemekker haha.

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik ken het. Mijn ex gamde ook. Samen veel rainbow six gespeeld. Mijn huidige vriendin games niet.. Ja op mijn tablet Candy crush. Dan zie ik mijn kans om mijn Xbox aan te zetten. Al was ze wel onder de indruk van GTA V op de 360. Maar dit geheel of topic even..

Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    True. Back on topic ;)

Deel Deze Pagina