1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het gaat dan om 2x een digitale versie voor de X1. Had hem via marktplaats besteld als losse account, maar die dude heeft 'leveringsproblemen'. Zo te zien heb jij een PS4 dus ik kan beter gewoon even afwachten :).

Edit: Heb het geld terug ontvangen van de MP verkoper, nu dus maar in de sale bestellen.

Laatst bewerkt: 24 dec 2014
  2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Jammer man, heb zelf beide consoles maar mijn vriendin alleen de ps4.. Had je graag geholpen :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heh shit zeg, kom ik een armor tegen onderweg die er qua looks ook echt bad-ass uit ziet, blijkt ie qua stats triest veel slechter
    te zijn dan mijn huidige, maar nogal saai ogende armor. :mad:

Come on DAI, geef mijn dwerg een bad-ass armor :D

Nog tips voor de Ferelden Frostback? Hij is een frostback, kou dus....dus werkt vuur dan extra goed tegen hem? Ik ben zelf level 11, teammates level 10, draak is level 12. Heb zijn leven gehalveerd gekregen maar uiteindelijk ownede hij me toch, haha.

Laatst bewerkt: 24 dec 2014
  4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Zo eindelijk level 10:cool:

Begin Sera toch wel te mogen nu. Soms reageert ze toch wel grappig tegen iemand anders in mijn party. Sowieso eigenlijk hoe zij praat:+

Man de komende 2 dagen wordt het even afkicken haha. Speel echt alleen nog maar dit spel. Andere spellen moeten toch echt nog even wachten:whistle:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De draken zijn echt mooi gemaakt. Maar het lijkt erop dat mijn dwerg en team hier nog niet klaar voor zijn, haha:

Gakkie vindt dit leuk.
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zie Blackwell totaal geen guard opbouwen ...

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nah dat waren de laatste paar seconden van zijn leven en ik bestuurde hem. Maar het is goed dat je het zegt, weet niet of het ingesteld staat bij tactics. Shield Wall en War Cry moet ik hebben?

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net voor de tweede keer de Fereldan Frostback gekilled, maar ik merkte dat die AI totaal geen idee heeft wat het moet doen tegen draken. De AI gebruikte gewoon geen enkele skill, waardoor ik dus flink moest micro-managen... In mijn eerste playthough was ik een KE, dus dit viel met niet eens op.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja.
    Maar wat beter werkt is armor voor ze maken met Guard On Hit.

Laatst bewerkt: 25 dec 2014
  10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Maakt doodgaan nog iets uit trouwens? Ik ben nu level 5 en speel op normal, maar kom nog regelmatig hoge level gasten tegen in de Hinterlands. Stuitte ook al op de eerste draak binnen een uur spelen, maar dat was nog iets te vroeg.

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja had ik ook. Die draak is toch nog iets te sterk.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mn party is bijna lvl 15. Dan pas ga ik naar die draak

13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Nou dan heb ik nog even te gaan.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Challenge en Warcry zijn de twee basic guard abilities. Challenge moet je gewoon vaak spammen als tank ... Ik heb die twee skills als preferred ingesteld bij mijn tank... En wat @MAD 1976 zegt armor en wapens met guard on hit. Als low level kun je in eerste instantie armors maken met 2 guard on hit, mits je de juiste mats hebt. Mijn tank heeft een armor met 5 guard on hit ....

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Zo eindelijk wat dragons geslayed.. Wat een verschil sinds ik mijn punten opnieuw heb ingedeeld. 90 uur op de teller

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb ook net die eerste draak als lvl 15 gekilled. Was nog best lastig

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Waar en wanneer kan dat dan? Heb per ongeluk een keer auto level geklikt waardoor de skills ook niet helemaal chill zijn.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij skyhold kan je een amulet kopen bij Dagna. Naam even kwijt. Maar als je die equipt kan je respeccen

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Welk level ben je ongeveer als je daar bent? Namen komen me nog niet bekend voor.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ga ik hem eens goed instellen straks. Hoewel ik Iron Bull ook kan kiezen nu...decisions decisions...

Hoe zit dat met die animal ingredienten die je kan brengen naar die griet in Haven? Het zou gaaf zijn als je dan erachter komt wat de zwakke plekken zijn van die beesten. Of is dit gewoon puur voor de power of extra influence?

Laatst bewerkt: 25 dec 2014

Deel Deze Pagina