Elf/Mage heb ik voor gekozen. Ikzelf ben nog niet zo ver heb de eerste rift net gesloten Wel een mega goede game trouwens
Ik heb dwarf/Archer. Bevalt me goed. Denk toch echt dat je moet kiezen wat je zelf leuk lijkt. Die valuables items. Hebben die nog nut? Ctaften of zo of is het puur voor de verkoop.
Ik bewaarde ze ook altijd, maar gister heb ik het allemaal gewoon verkocht. Je krijgt er nog aardig wat voor terug Heb nu iets van 12000 gold. Heeft iemand al een keertje die secret box gekocht in Val Royeaux?
Mages nemen een aparte plek in, in het verhaal van DA dus persoonlijk zou ik altijd voor een Mage gaan. Ik ben zelf een vrouwelijke elven mage. Ik blijf me verbazen over de mate van detail en afwisseling in het spel. Het ene moment loop je in een afgetrapte grot wat vervolgens doorloopt in een groot dwergen complex. Ook in Crestwood Spoiler als je de rift in de grotten hebt gesloten; dan is het hele dorp ineens anders, levendiger etc en wil je ook echt gaan rondkijken hoe het dorp er nu uit ziet. Ik blijf in mijn party iedereen afwisselen, dat zorgt voor leukere gesprekken en op Hard vooralsnog prima te doen. Wel ben ik van bows overgestapt naar daggers voor mijn rogues. Party bestaat uit: 2 mages, warrior, rogue.
Echt niet. Er zitten ook dingen bij voor requisitions en andere dingen die je in kunt leveren voor bonussen.
Zo eindelijk alle side missies in de Hinterlands gedaan Nu op zoek naar alle shards, landmarks etc. Merk trouwens met dit spel wel dat ik echt alles wil vinden. Normaal gesproken boeit het me nooit, maar in dit spel probeer ik wel echt alles te vinden wat er te vinden valt
Je bent juist overgestapt? Zit zelf op nightmare.maar laat mijn rogue juist lekker boog. Als die in de buurt komt van tegenstanders is hij de sjaak. Al bestuur ik hem naruurlijk niet zelf wat sel zou moeten om dagger rogue optimaal killing machine te maken. Was hem in vorige delen wel zelf en onvernietigbaar! Zelf party van mezelf als mage, Cole als archer (maar denk dat ik overstap op varric want coles spec werkt niet met archer en die derde rogue haat ik.) en Casandra en Balckwall als Tanks. Maar misschien als ik vivieanne correct bouw met haar skillsndie ze mag gebruiken neem haar wel.
Fuck nu mijn eerste draak en damn wat een gedoe zeg. Skyrim is hier echt niks bij man. Daar stelde die draken echt compleet niks voor.
Weet waarschijnlijk welke je bedoelt. Ik ben gewoon eerst andere quests gaan doen tot ik level 9 was.
Als ik online een multiplayer match wil zoeken of creƫren op de Xbox one dan krijg ik telkens de melding dat "You have lost your connection to the session.". Hebben meer mensen hier last van? Edit/ Volgens mij werkt hij weer, zucht...
Ik heb ook wel wat sign in problemen met de Dragon Age servers. De work-around die ik hiervoor heb gevonden is door uit te signen en opnieuw in te signen zonder de game af te sluiten. DA gaat dan opnieuw connecten en is dan binnen een paar seconden geladen. Misschien werkt het ook voor jullie?
Valt me op dat de muziek in dit spel veel wegheeft van The Hobbit/LOTR. Niks mis mee overigens, heerlijke soundtrack.