1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Op de PS4? Heb op de PS4 echt totaal geen last gehad van een slechte framerate ...

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik vroeg me af hoe soepel deze game loopt op de One? Ik heb namelijk nu al wat problemen met de 360 versie. Framerate is aardig kut soms, vooral als het wat drukker word en de laadtijden zijn ook achterlijk lang soms en daar heb je er veel van. Komt nog bij dat ik al meer laadtijden heb gezien dan dat ik daadwerkelijk kon spelen. Ik hoor graag bevindingen van mensen die hem de One spelen, met wat plusjes en minnetjes.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Framerate nog geen enkele last van gehad. Laadtijden duren wel effetjes wanneer je van de War Table fast travelled naar bijvoorbeeld Hinterlands of welk ander groot gebied ook. Ben je al in een gebied en moet je fast travellen, dan gaat dat erg vlot moet ik zeggen.

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Het was op een geven moment bijna een diavoorstelling. Volgens mij is mijn ps4 een beetje trippy. Hij maakt ook een gruwelijk lawaai. Vanavond even kijken of het verbeterd is en anders maar even contact met Sony opnemen.

5. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Op mijn ps4 loopt hij ook niet helemaal soepel hoor. Veel cutscenes hebben lage framerate. En alle mobs, npcs en wildlife lopen schokkerig als ik een stuk van ze af sta.

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Bij mij is het iets van de laatste paar uren. Daarvoor was het helemaal niets. Heb daarom het idee dat het aan mijn console ligt

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo, uitgespeeld.

V
    E
    T
    !!!!
    _O_

Einde is echt WTF (positief wtf), nice!

En nog een WTF, die zag ik ook absoluut niet aankomen!

Ik heb nu 2 saves klaar staan voor de DLC/volgende game.
    1 waarin de Inquisitor gedronken heeft, en 1 waarin Morrigan gedronken heeft.
    Ik wilde weten wat het verschil zou zijn en ben benieuwd naar wat er eventueel in een vervolg op dit punt gaat gebeuren.

Maar damn, wat een vette game. Zo goed als alles gedaan.

Voor diegene die klagen dat er teveel te doen is; je hoeft niet alles te doen in een gebied. Je kunt later altijd nog terug.
    Bovendien, als je gewoon geregeld je Inner Circle erop uit stuurt, heb je op het einde het meeste ook wel gedaan.

Is er weer eens een game die groots is en het goed aanpakt (itt een Destiny|:-) is het ook weer niet goed....

Rienbu vindt dit leuk.
  8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ook alle draken geslayed? En hoe lang ben je er mee bezig geweest :)

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Alle draken geslayed ja. Trophy popte niet, dus laatste opnieuw gedaan en toen wel.:cool:

Heb er 120 uur over gedaan.

Ik moet alleen de trophie nog van die dungeon waarvoor je alle shards nodig hebt.
    Maar heb ze bijna allemaal, dus dit wordt mijn volgende platinum.:cool:

10. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    ...oh. Morrigan zit dus in het spel

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Spoilers jonge

Kga zo ook weer verder. Was er even klaar mee. Al die fetch quests niet goed voor mn ocd

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Mooi, want op de 360 heb ik veel laadtijden en die zijn ook nog eens redelijk lang. Zoals jij het zegt klink het een beetje als Skyrim op de PC en dat is goed om te horen.

13. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Deze game moet je ook niet op de last-gen spelen.

X-Junk vindt dit leuk.
  14. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dat begrijp ik idd ook niet. Ok niet iedereen heeft meteen het geld om een nieuwe console te halen, maar dit is gewoon zonde om zo'n mooie game op een oudere console te spelen. Daarbij ziet het er volgens ook echt veel minder mooi uit wat ik zo op YouTube filmpjes zie.

Maar Yellow had volgens mij ook wel een vage reden om hem alsnog op de Xbox 360 te spelen. Omdat die deel 1 en 2 ook daarop had. Ik snap het voor de verzameling, maar om het dan ook nog daarop te spelen. Nee haal hem dan 2ehands voor je Xbox 360 voor je verzameling en koop hem nieuw of ook 2ehands voor de PS4 of Xbox One.

De PS4 versie is echt schitterend vind ik:)

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha Yellow.. Diablo had hij ook gekocht op 360 eerst. Mafkees

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En volgens mij heeft Yellow ook inmiddels al een xbox one :+ vage gast blijft het. Was inderdaad iets met zijn verzameling compleet hebben :p

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Het nieuwe jaar begint weer goed...! :+

Hij komt er nog wel voor de One, eerst maar eens wat meer zin krijgen in gamen op de console. Op moment gewoon veel World of Warcraft. 8)

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    919

Thanks for the
    Morrigan
    spoiler.....

En het is niet klagen of wat dan ook. Het valt mij gewoon op dat ik interesse in een game verlies als ik teveel keuzeopties heb om tegelijkertijd te doen. En ik vond Destiny prima. Dit is een reden waarom ik Japanse RPG's doorgaans fijner vindt. Diepgaand verhaal maar vrij rechttoe rechtaan. Kan toch?

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, volgens mij is het ruim bekend dat ze erin zit...Bioware heeft het zelf als 1 van de eerste dingen vrijgegeven over Inquisition....

En natuurlijk kan het FinalBob, ieder zijn ding, maar het viel me gewoon op. Geen aanval tegen wie dan ook.

Persoonlijk vind ik het aantal quests wel meevallen eigenlijk.
    Ja, het zijn er veel, maar niet té imo.
    Als je niks in je Wartable doet behalve de main missies, ja dan komt het vol te staan, maar gewoon steeds je agents erop uitsturen werkt prima...bovendien is het handig om je Inq level te levelen!

Maar goed, ieder zijn ding.

Ow, en Platinum inmiddels.:cool:

Laatst bewerkt: 5 jan 2015
  20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wist het ook niet van haar hoor. Had juist zo min mogelijk gelezen/gezien van deze game

Deel Deze Pagina