1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Draak nummer 6 is paardevoer.. Qua frames geen last gehad. Hoop op een eenmalige actie dus. Nog even wat sidequests doen en dan maar weer eens de story oppakken.. Denk dat ik deze week de game uit heb.. En man, wat een game is het!

Nummer 7 is ook down

Laatst bewerkt: 5 jan 2015
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Welk lvl ben je. Ik ben nu 17 en ga zo naar de lvl 14 draak

3. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben level 21 . Die kan je hebben man. Enjoy

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De eerste draak is level 13 ofzo toch? Heb er inmiddels een stuk of 2-3 gespot, maar ben er met een grote boog omheen gelopen.

5. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Dat bedoel ik! Ik wist het niet en nu door Mad 1973 dus wel. En nog wel als beschrijving op een spoilertag.

6. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Die spoiler zat ook gewoon in trailers geloof ik. Ik heb
    haar nu ook ontmoet, maar ik wist al dat ze er in zat door een trailer
    In die trailer zag je
    een draak in de kleur van Flemmeth (volgens mij is dat Morrigan namelijk, één en dezelfde entiteit) tegen een andere draak (zal de Archdemon wel zijn?) vechten

Als je zulke dingen ook niet wil lezen moet je misschien maar niet in dit topic komen...

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zit ook wat in natuurlijk, dan loop je altijd de kans dat je zaken leest, die je eigenlijk niet wilt weten. Het zegt mij nog niets trouwens, komt waarschijnlijk dat ik onbekend ben met de eerdere DA games ;) Maar over het algemeen vindt ik het vaak op xbw wel goed gaan met die spoilers.

8. Typisch

Leuk Bevonden:
    26
    Ze is een bekend personage uit de eerdere delen ja. Is het zeker even waard om wat over op te zoeken.

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb die op XGN even gelezen, wat beknopt denk ik. Ik zou ook mijn ps3 weer kunnen aansluiten en deeltje 2 kunnen gaan spelen, maar dat voelt toch als een stap terug ;) Wil ook klaar zijn voor de Witcher 3 uitkomt en waarschijnlijk komt Elders Scroll Online er ook nog wel. In de laatste berichten las ik trouwens dat ze voor de console waarschijnlijk geen maandelijkse kosten willen gaan rekenen voor de Elders Scroll, dus goed nieuws :)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ach, in World Warcraft heb ik er ook ruim 6.000 gedaan, en als ik de daily's, herhalende quests, meereken, kom ik over de 7.000 Het valt inderdaad wel mee, want DA I kun je soms best met een MMORPG vergelijken. :+

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou nee, helemaal niet.:+

Hmm, benieuwd wanneer we de eerste DLC krijgen...mag van mij net zo veel (en goed) als bij Origins.
    Extra gebieden, extra characters....gimme more!!_O_

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben vanavond wat bezig gegaan in The Emerald Graves. Ik had nog niet echt zin om verder te gaan met de main quest gelijk. Tot nu toe merk ik wel dat de sidequests allemaal redelijk standaard zijn. Quests zoals: Sluit rifts, ga naar dit gebied en kill een paar bandits of zoek naar bewijs over iemand. Allemaal best geinig maar in reviews en vooral dat stukje over dat je The Hinterlands vrij snel moet verlaten zodat je echt boeiende side quests kan tegenkomen in de andere gebieden, stond genoeg over boeiende side quests. Het exploren is hardstikke tof allemaal, maar mis nog wel wat side quests die wat diepgang bieden en echt boeiend zijn. Komen ze nog? :)

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik betrap mezelf er echt vaak op dat als ik in een tavern kom ik gewoon minutenlang naar die liederen aan het luisteren ben. Die sfeer, het druipt werkelijk van het scherm af!

EDIT:

<3

Laatst bewerkt: 6 jan 2015
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zoiets als Witch Hunt en Awakenings aub. _O_

15. Typisch

Leuk Bevonden:
    26
    Minder andere meningen lezen en vragen en meer zelf spelen. Kom je vanzelf allemaal achter.

16. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    jaaa...toch lekker dat je als je lvl 9 bent erachter komt waar de mainquest (lvl 4-7)verdergaat. ha ha.
    alle shard in the oasis gevonden (en dan nog niet alle deuren kunnen openen)
    maar wel blij, was het zoeken naar shards, en verkennen naar misschien wel nieuwe quests wel even zat.
    hopelijk kan ik vanavond weer verder.:D

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Alleen krijg je dan minder xp geloof ik

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    het is ook geheel onbewust gegaan. ik wou niet te snel gaan, maar blijkbaar moet je toch af en toe de mainquest gaan doen.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Over Dragon Ago heb ik echt amper dingen gelezen van andere mensen, ik doelde puur op die 1 a 2 reviews die ik had gelezen voordat de game uit kwam. :)

20. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Wie hebben jullie eigenlijk als romance? Voor mij persoonlijk zit er niet heel veel leuks bij. De enige met wie ik misschien wel wil romancen is Josephine (dat accent:)).

Deel Deze Pagina