Ja die had ik ook eventjes, zag er wel leuk uit dacht ik. maar dat geluid... Dat geluid... Ik loop trouwens gewoon meestal
Hahaha je had mijn vrienden moeten horen in mijn party chat toen ik ging sprinten met die Elk, hahaha. "Wtf is dat voor geluid joh!" Hoe zit het met de andere mounts? Ik heb de Elk zelf gekocht maar hoe krijg ik al die andere gelockte mounts unlocked?
Ik heb net de Spoiler: Main quest Templars gerecruit en moet nu the breach gaan sluiten? Dit is toch niet al het einde van de main quest toch?
Ik heb nu heel Emerald Graves gehad en veel op de War Table zie ik 'busy' bij staan, wat betekent dit? Ook bij eentje waar Darkspawn activity is staat er busy, kan eigenlijk maar 1 quest doen nu...Wicked eyes and wicked hearts. Maar in mijn Journal heb ik een quest voor Josephine... Spoiler Het heet The inner circle en de quest heet Of somewhat fallen fortune. Go to the war table and find a sponor for the Du Paraquettes. Optional: Dispatch leliana's assassins. Neem aan dat ik gewoon met Leliana moet praten om die assassins te sturen, maar hoe kom ik bij die sponsor? Niets te vinden op de war table namelijk. Niet altijd even duidelijk dit vind ik.
Of je leest effe goed. Om met de laatste te beginnen; Spoiler Leliana is optioneel. Je kunt het dus ook Josephine op laten lossen op haar manier, daarvoor moet je een andere quest selecteren in de War Table. Als er 'busy' bij staat dan kan die quest alleen gedaan worden door iemand die nog met een opdracht bezig is. Veel opdrachten kunnen door alle drie gedaan worden, maar sommige alleen door 1 of 2. Lees ook altijd goed wat er staat als die persoon een opdracht doet. Soms is de langere tijd de moeite waard als die keuze voor je gevoel de betere is! Main quest opdrachten kun je ALTIJD doen, aangezien je er daar niemand op uitstuurt van je Inner Circle. Scout Harding doet dat in opdracht van.
Ah idd, my bad. Soms betrap ik mezelf erop dat ik niet al die Operations lees, de uitleg erover. Ik heb zoiets van..''Ik stuur er wel iemand heen, die collect de rewards weer en dan ga ik een echte quest volgen.''. Duidelijke taal, ik kan dat allemaal beter goed lezen.
Ik kwam gisteren voor het eerst op Storm Coast zie ik daar een gevecht tussen een Giant en een Draak echt heel gaaf. Ik merk aan mezelf dat ik sinds vorige week geen enkele main missie heb gedaan sinds ik ben aangekomen op Skyhold en alleen side missies en delen unlock
Lees ik kennelijk ook niet goed. Ik vind die vragen van Bigkabuto wel handig, steek ik ook nog wat van op
Ik kan hem lenen van een vriend van me, ik denk wel dat ik daar nog wel een paar weken op moet wachten
Ok als jij dat zegt. Vaak lees ik in games altijd alles wel, maar in DAI boeide mij die stukjes tekst over die operations me niet zo heel erg meer. Het liefst trek ik ook zelf erop uit en doe al die quests. Aan de andere kant zouden dat ongetwijfeld van die fetch quests zijn waar er eigenlijk al genoeg van zijn.
Hehe, een soort easter egg of/en verwijzing naar PvZ Garden Warfare in Crestwood. Is een boek genaamd Plants vs Corpses. Woorden zoals Garden Warfare, Garden and graveyard, possessed vegetables with helmets. En dat boek ligt dan ook bij een tuintje waar grote sunflowers staan en er tegenover wat lijken, Geinige shit! Heel gaaf dat verhaal tot nu toe over Spoiler Corypheus en de Grey Wardens en The Calling. Echt heel gaaf.