Wat een game is het toch he...gewoon uren lang in een gebied kunnen rondlopen en dat zijn dan puur sidequests. Ik zit nu in Crestwood, allemaal erg nice weer met kastelen en dergelijken. Combat is ook gewoon goed dit keer, niet super...niet zoals The Witcher 3, wat er IMO super uit ziet qua combat, maar echt toffer dan DAO en DA2. De roll van de warrior is erg cool, het leek eerst overbodig maar dat is het absoluut niet wanneer de vijand net een klap wil uitdelen en jij rolt weg en backstabt em effe, nice!
Anyway, ik zit er nu al uren in en ik blijf maar ringen oppakken van Increased ability damage/duration by 30%. Man ik heb nu zoveel van die dingen dat iedere teammember allebei heeft en ik ze nu gewoon kan verkopen. Rare ring noemen ze het ook nog, lol. Komen er nog ringen waar het hoger dan 30% is?
Net een flinke tijd gespendeerd aan upgraden van armor en wapens en de juiste equipment aan mijn teammates geven. Ook even heel wat shit verkocht. Toen al gauw kwam er een moment dat er een enemy kwam en ik echt dacht...''oooooh shiiiiiiiiit'' maar hoe mooi om dan te zien dat mijn team echt de SHIT uit die enemy owned. Yup....je team goed instellen qua equipment en abilities...pays off fo sho!
Laatst bewerkt: 11 jan 2015