Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat is inderdaad beetje kut. Bij Mage en Rogue valt het mee omdat er meer dan genoeg is wat ik wil. Maar bij Warrior moet ik investeren in een reeks skills die ik niet wil :confused:
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kan wel toch? Ik kan gewoon een pagina aan punten upgrades overslaan als ik dat wil. Zo heb ik voor mij rogue een aantal skills uitgesteld omdat ik eerst andere wilde. Bij Allistar wacht ik op voldoende cunning, voordat ik het overgebleven punt in battle tactics dump.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat kan op de 360 dus niet |:- Met als gevolg dat ik inderdaad skills heb waar ik niks mee doe, maar omdat ik wat ik wilde eigenlijk niet kon kiezen omdat bijvoorbeeld STR nog te laag was. Erg gaar dus...

    BTW, is STR voor rogues belangrijk? de description zegt van wel, maar ik stop natuurgetrouw al mijn punten in dex en cunning...
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik met Leliane 22str voor armor. 40-ish dex en 18cunning (30+ met buffs en bonusses). Werkt dusver erg goed. Ze maait alles neer met haar boog binnen 3 bolts. Ik gebruik knockback/explosive bolts met haar.

    Enige manier om skills/talents op te sparen is door een aantal levels dat personage in het kamp achter te laten. Dan als je ze in je team neemt kun je in 1x een lading levels verhogen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2009
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik gebruik haar helemaal niet ranged. Ik heb haar dual wield gemaakt met twee daggers. Wel vraag ik me af of de ai ook het flanken en backstabben goed doet. Ik control haar nl nooit zelf. Ik heb wel die skill genomen dat ze een grotere angle heeft om te flanken of zoiets....

    En als ik het goed begrijp gebruikt de rogue cunning voor de damage bepaling ipv strength, mits cunning hoger is dan strength...
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2009
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk niet dat de AI slim genoeg is om te flanken. Als het toevallig goed uit komt heel mooi, maar je moet zelf de rogue herpositioneren. Vandaar dat Lelianne goed is met een boog omdat flanken dan niet zo belangrijk is.

    Voor strength zou ik niet hoger gaan van 20/22 voor een rogue. Je unlockt vanzelf een vaardigheid waarmee je strength niet meer nodig hebt om extra damage te doen met je rogue.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik ook wel gaar vind is dat je bij het level up screen niet je stats kunt zien. Je ziet dus helemaal niet wat voor impact het toewijzen van de stats heeft. En je kunt dan ook niet experimenteren voordat je ze definitief toewijst...

    Mja en wat Leliane betreft, ik heb haar al de melee kant heen gestuurd, dus dat zet ik maar door. Als ik haar nu weer ranged ga maken krijg ik helemaal zo'n half breed...
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  8. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Je kan wel je skills opsparen door gewoon niet op 'level up' te drukken. Dan mis je wel je statpoints, maar het is mogelijk. Enige nadeel is dat je dan heel de tijd dat kruisje ziet bij je char.

    Wat ook kan is om enigszins vooruit te plannen en genoeg str/cunning/dex/magic of wat je dan ook nodig hebt te statten zodat je altijd je skills kan toewijzen.

    Die 6 hotkeys met rogues zijn niet te doen. Het is gewoon te weinig. Ik merk dat ik ook op mijn main de buff tactics heb ingesteld zodat ik weer enkele hotkeys vrijheb. Kwestie van even met een ander spelen zodra je een enemy tegenkomt.

    Ben bijna klaar met mijn eerste playthrough (of ja, ga ik van uit gegeven hoe het verhaal loopt) en heb bijna elke sidequest gedaan (lvl 20 of 21 nu). Zit op zo'n 50 uur spelen. Nog steeds Alistair, Wynne en Leliane bij me. Brave club lieden. Ben wel met iedereen naar bed geweest behalve Alistair. Doe ik met volgende vrouwelijke char.
     
  9. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    om even te onderbreken, ik heb gister na lange tijd wikken en wegen toch the wardens peak DLC gekocht.

    ik het begin dacht ik, oh leuk nieuwe monsters! en nieuwe lokatie.
    wel, na een halfuur diezelfde monsters en wat oude monsters te hebben verslagen had ik de dlc al uitgespeeld. beloning: eén nieuwe outfit die al ondermaats is aan wat ik nu heb. 2 achievements en een party chest die ik toch niet gebruik.

    ben een beetje geirriteerd omdat dit zo'n waardeloze DLC is. iemand anders eens?
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De dlc was 400 punten toch?
     
  11. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    nee 520 ofzo, 540? iets in die richting
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog genoeg punten om hem te kopen. Maar idd 30 minuten klinkt wel erg k*t. Meer eigenlijk voor de die-hard dragon age speler die alles van het spel wil weten.
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Die party chest. is dat gewoon een chest die constant toegankelijk is en daar al je gevonden shizzle in kan dumpen zonder het per se te moeten verkopen omdat je anders geen inventaris ruimte meer over hebt? :p
     
  14. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    zie het als the box of infinite space. volgens mij zit er geen grens aan. wat wel vervelend is, is dat die doos niet in je kamp komt te staan maar bij soldiers peak, wat dus ver in de bergen is = reizen = onhandig

    en ja ashavan, wat je zegt klopt :p
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat is misschien wel geinig dan. Kun je complete sets verzamelen ipv ze te moeten verkopen voor ruimte.
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou je wel denken dat een groep van 4 mensen het naar beneden kan tillen. Pff shale in z'n eentje kan het makkelijk naar het kamp dragen :mad:.
     
  17. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    oja wat ik ook nog vergat,

    er valt tijdens dat je reist een meteoriet in de aarde, en daar krijg je sterrenmetaal oid uit, en die kan je laten smeden.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    [spoiler ] [/ spoiler]
    Maar dan aan elkaar.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [noparse]
    Hier je tekst
    [/noparse]

    Edit: Oh, WesleyRBK was sneller..
     
  20. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ben ik hier de enige die de dlc heeft gekocht? wat zijn jullie voor diehards! xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina