1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zucht, ik zal morgen wel de rogue helemaal van binnen en van buiten keren in een post. :p
     
  2. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook de moeilijkheidsgraad nog veranderen als je al bezig bent met het spel?? Op de PC.
     
  3. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Op de consoles wel, dus ik neem aan op de PC ook. Options > difficulty of, wanneer je dood bent, change difficulty.

    Gister eindelijk de eindbaas verslagen. Heb mijn tactics compleet omgegooid voor dat gevecht. Kreeg op een gegeven moment eerder het gevoel dat ik in gevecht met een excel sheet was ipv met een draak. Ook het oproepen van de allies was iets wat ik nog niet uitgebuit had. Hielp behoorlijk met de darkspawn.

    Nu eerst even AC2 en dan verder met DA:eek:.
     
  4. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx_O_
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Alleen de naam van die ene ability/skill is voldoende hoor :)
     
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Lethality
     
  7. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Riposte en Dirty Fighting.
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutbeest is die eindbaas zeg :{ krijg die stomme stinkdraak maar niet dood.. het is echt een fucking eentonig enigszins teleurstellende eindbaas. Kijk wel of ik de moeite neem om het nog een keer te proberen, misschien begin ik wel opnieuw met een nieuwe character.
     
  9. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Lethality

    * Passive
    * Requires: Level 8
    * Requires: 23 Dexterity

    The rogue has a keen eye for weak spots, and thus gains a bonus to critical chance for all attacks. Additionally, if the rogue's cunning score is greater than strength, sharpness of mind lets the character use the cunning modifier to affect attack damage in place of the strength modifier.
     
  10. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Jaja, ik ken lethality en het is ook een nuttige skill, maar riposte en dirty fighting zal je verreweg het meest gebruiken.
     
  11. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vroeg welke vaardigheid ervoor zorgt dat de damage door cunning kwam ipv strength. Niet welke skills nou handig zijn.

     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Lethality heb ik inderdaad al, maar dat was wel waar ik naar op zoek was...
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Many thanks, nou hoef ik geen lappen tekst meer te schrijven! :+
     
  14. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie hoe je het best je tactics kunt instellen van je medespelers, af en toe heb ik het idee dat ze stil blijven staan als ze een vijand afgemaakt hebben..
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kun je overigens ook nog iets met die lifestones, gems en dat soort 'rotzooi'. Ik vind een helehoop van dat spul, maar met alchemy kan ik er maar een paar gebruiken en met potion making ook. En die gems enzo gaan ook niet in wapens. Mis ik nog een crafting thingie ?
     
  16. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou alleen weten dat je gems uiteindelijk kan gebruiken om je legers mee te helpen verder zou ik het niet weten. Ook nooit verder potions gemaakt als health polutice omdat greater amper nodig was.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gemstones = cash + items voor je dwergenleger.
    (Life)stones= cash + bruikbare items die je een bepaalde bonus tijdelijk geven (extra poison/fire/ice resisistance etc). Wat het doet kun je lezen in de omschrijving.

    TIP: verkoop al je rotzooi altijd in je eigen campement. Die items verdwijnen namelijk nooit bij de shopkeeper, dus als je per ongeluk iets verkoopt dat je later weer terug wilt hebben zal kun je het altijd bij hem terug vinden.
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus de PC versie geDLed om te testen. Ik vind het best een vet spel en ben meer een console gamer. Maar ik hoor best veel verhalen dat de console versie tegenvalt tegenover de pc versie (stuk lelijker, irritante controls). Kunnen mensen misschien raad geven? Kopen waard op de console? En kloppen deze dingen ^?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De console versie is goed, maar de PC versie is op de meeste vlakken beter. De graphics zijn beter, de besturing is beter (muis+toetsbord, hotkeys, hotbars ipv wieltje waaruit je skills kunt kiezen), je kunt verder uitzoomen en de prijs is nog lager op de koop toe (PC games zijn gemiddeld 10 euro goedkoper als console games).

    De PC versie is simpelweg de versie die je moet hebben, maar als je PC niet up to snuff is, is de console versie ook een prima overweging.

    Je kunt meer over de versie verschillen lezen in deze Face-off van Eurogamer.
     
  20. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind niks mis met de 360 versie op de zoomfunctie na,
    daarnaast heb ik de pc versie ook niet gespeeld omdat mijn pc zuigt, en mijn beeldscherm is uitgeleend :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina