1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat met de ranger summons ook, al is het echt alleen op het moment dat ik het beest summon. Dan even een korte hapering en loopt het weer prima.

    Ik heb ook wel eens haperingen gehad op m'n mage als ik bijvoorbeeld tempest en inferno tegelijk gebruikte en er waren redelijk wat mobs in de buurt
     
  2. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    oh zo bedoelen jullie dat, dat heb ik idd ook, maar dat is maar voor een halve seconde ofzo. maar ik summon bijna nooit zon beest tijdens een gevecht. ik heb er dus ook nooit last van
     
  3. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook maar eens begonnen aan dit spel. man wat een keuzes allemaal en wat een mogelijkheden. Ik weet van de helft niet eens waar het voor is en wat je het beste in kunt stellen. Ik hoop dat dat allemaal wat duidelijk gaat worden . verder echt een genot
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik heb geen vrienden :p
    Mijn xbox is silver account puur om te gamen en af en toe wat DLC en verder niks. Het is een gameconsole geen music station of dvd speler dus al die extra shit wil ik niet. En dus zorgt het ook niet voor storingen tijdens het spelen. Misschien dat me cache vol is, maar ben vergeten hoe het te legen.
     
  5. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    oh wel dat is grappig, ik heb ook silver, maar heb wel vrienden en ik praat er ook regelmatig mee via live, en ik luister muziek, kijk films enzo, maar ik heb weinig tot geen last van framedrops. misschien heb je een oude chip ofzo?

    toen ik die van mij een halfjaar geleden liep repareren hebben ze er een nieuwe chip in gedaan, deze zorgde bij sommige spellen voor frustratie met anti aliasing (fallout 3 ) maar over het algemeen is ie sneller :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Bij Oblivion was het altijd button bashen op A totdat je in het in-game menu zat. Misschien kun je dat proberen. :9
     
  7. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    even vraagje;
    wat zijn de verschillen van deze game met oblivion en fallout 3? qua gameplay en dingetjes?

    ben namelijk aan t twijfelen om deze te halen...
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vele verschillen:

    1) party-based RPG ipv single charachter RPG

    2) Tactical combat ipv meer action oriented combat

    :cool: Geen free roaming wereld!

    4) Beduidend mindere graphics!

    Deze 4 komen zo direct in mij op, waarvan natuurlijk de eerste drie de gameplay betreffen! Er zijn vast meer verschillen. DA:eek: speelt in elk geval heel anders dan de titels die jij noemt!
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen free roaming klinkt wel kut, is dat niet zonde?

    En wat moet ik me precies bij party-based voorstellen? je hebt verschillende characters die je kan equipe en besturen?

    Graphics is zonde, maar neem je op de koop toe
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee, het past ook niet echt bij dit soort type games. In DA: Origins is het verhaal erg belangrijk en niet het verkennen van de wereld. In DA verveel je je geen moment waar dat bij Freeroams soms wel het geval is.

    Tijdens je avontuur ontmoet je een aantal characters die besluiten met je mee te gaan. Je kan ze allemaal besturen maar je speelt vooral met je eigen char, de overige characters worden bestuurd door de AI. Je kan iedereen equipen natuurlijk.
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice, even rond gelezen, ben zeer benieuwd
    Ga 'm even ergens voor goedkoop regelen om de kerstvakantie o.a. mee te vullen
     
  12. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste, graphics is een mening, ikzelf heb er totaal geen last van, en soms vind ik het zelfs goed er uit zien! dus wat dat betreft geen punt.

    geen free roaming klopt, wel zijn er enorm veel area's waar je naartoe kan. dat doet niet af aan de ervaring.

    party based is dat je idd kan instellen wat voor equipment ze dragen maar ook hoe ze zich gedragen. je kan instellen dat je bijv als je mage word aangevallen je warrior de aanvaller onderschept, als je healt onder de 25% is je een potion neemt of als er 4 vijanden bij elkaar staan een bepaalde aanval doet. je komt dus door het verhaal idd mensen tegen die je mee kan vragen.
     
  13. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    is het trouwens ooit iemand opgevallen dat de muziek die je hoort in Denerim, volgens mij in the wonders of thedas, bijna precies dezelfde muziek is als die van prince of persia (de nieuwste ) ?
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nee niet opgevallen. Dat komt omdat ik Prince of Persia ruk vind sinds het 3d is geworden en niet meer in dos 2d platform. Net zoals Mario in 3d ook niet echt werkt.
     
  15. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    das onzin, de eerste prince of persia in 3d was niet zo goed, geef ik toe ondanks dat ik m toch heel leuk vond =P
    the sands of time was echt een mijlpaal voor die tijd. en de nieuwe pop vond ik persoon te makkelijk, maar ongeevenaard qua stijl graphics en sfeer.
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Misschein dat de nieuwe generatie het leuk vind, maar deze "ouwe rot" heeft bij geen van de PoP games het originele gevoel terug gekregen. Dan speel ik liever de Thief serie.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sands of Time is anders een klassieker, ik denk dat de meesten het daar wel over eens zijn.

    Moet weer eens verder gaan met DA. Ik heb het al een week niet meer gespeeld. De nieuwe King's Bounty slurpt op dit moment al mijn tijd op. :)
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    hb ook paar dagen geen DA meer gedaan. Vanochtend even met me rogue gespeeld en ze draagt nu een Wade Superior Dragon Armor. Meesterlijk veel dex/defence bonus. Ze speelt nu opeens heel lekker zonder al te veel damage te pakken. Met haar 28+10-ish dex is het eitje op moment.

    Had Lothering afgerond en daarna Shale gehaald, Denerim quests wat gedaan en toen op naar de Ashes van Andraste. Op dat stuk in totaal 5-6x dood gegaan. Nu bij de Dalish alles doen en rest van het verhaal.

    ps als je kijkt naar de genomineerde games bij de meeste awards dan kun je de uitreikingen al niet serieus meer nemen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2009
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik heb ook al dagen niet meer gespeeld (ook niet zo'n urge om verder te spelen). Maar dat KB ken ik niet. Eens kijken wat dat is. Vast een PC game :)

    EDIT:
    Ooooooook, KB class een Paladin, mjammie :)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net weer DA opgepakt en gelijk het moeilijkste gevecht tot nu toe gehad. Ik heb drie tries nodig gehad op normal om er voorbij te komen. Ik moets de tactics van Eliane aanpassen en ik heb de 4 chars erg strak aan het lijntje gehouden:

    Gevecht was met de high dragon in/bij Haven (sacred ashes quest)

    En wat betreft de moeder van Morrigan:
    Ik heb begrepen dat je Flemeth kunt verslaan. Wanneer en hoe kan dat ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina