1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb net inderdaad dat gevecht gewonnen. Mijn main was binnen 15 seconden dood :x, maar met de drie die overbleven dacht ik wat the heck en ik ben het gevecht gewoon in die ruimte aangegaan. Allistair die oranje dude / dude-in laten tanken en goed op zijn health gelet en leliane steeds een voor een de archers en mages af. Morrigan veel AOE's, en petrifies en dat soort dingen. En jawel, met zijn drieen gewoon gewonnen. Lekker gevechtje

    Ik heb ondertussen drie mogelijke uitkomsten van deze ontmoeting gezien! :thumbs:

    EDIT:
    Als je niet in prison belandt, kun je dan alsnog in fort drakon komen ?
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heeft ie een guide, lukt het hem nog nie :emo: 8)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Yellow 13 toch, andere hobby kiezen? :+
     
  4. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Het hangt in Dragon Age wel een beetje van de side quest af.
    Heb er zelf eigenlijk geen moeite mee gehad,want bij de meesten staat wel redelijk goed aangegeven wat er van je verwacht word en waar je naar toe moet.

    Bij sommige is het inderdaad redelijk onduidelijk waar je nou precies naar toe moet,bij de quest van sten bijvoorbeeld staat er ook niet aangegeven waar je nou precies naar toe moet in de quest omschrijving.
    Hierbij is het dus wel belangrijk dat je wel gewoon goed oplet en luistert naar het gesprek wat er van je verwacht word en zo zijn er wel meer quests.

    Verder zal ik je ook niet echt een tip kunnen geven hoe je jou sidequests sneller kunt voltooien.
    Maar als je inderdaad een strategy guide hebt, lijkt me dat het je wel moet lukken.
    Of is die guide dermate bagger dat het er niet goed in aangegeven staat?
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Net die Warden's Keep gedownload. Ben er zo door heen en viel tegen :eek:
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je niet in prison belandt, kun je dan alsnog in fort drakon komen ?

    Anyone ?

    Ik was helemaal vergeten dat je daar een chest hebt waar je spullen kunt opslaan :eek:
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik wil graag de places of power afmaken en de 4e en laatste zou in Denerim moeten zijn, specifieker in the alienage bij de grote boom. Alleen daar vind ik niks.
    Alleen maar een landmark spot. Hoe en waar is die laatste place of power ?
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb je in de console versie geen "tab" toets, waarmee je alle punten van interesse kunt laten oplichten (inclusief benaming)? Dat gebruik ik continue in de PC versie.

    Zojuist de Landsmeet met een 4 tegen 2 overinning gewonnen tegen Loghain. Prachtig filmisch georchestreerd, complimenten voor Bioware. In scenes als deze zie je weer duidelijk waarom dit één van de beste RPGs van 2009 is.

    Ik heb Alistair uiteindelijk de eer gegund om Loghain te executeren (sorry Loghain fans, maar ik kon hem niet laten lopen voor zijn daden). Jammer dat daarom Anora niet meer samen met Alistair de troon wilde innemen. Dus dan maar voor Anora alleen; zij wilde graag en kan goed met de nobles en het courtlife omgaan. Bovendien scheet Alistair meerdere malen in zijn broek bij de gedachte koning te worden. Hij was in ieder geval behoorlijk opgelucht met mijn beslissing. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    waarom zou je de tab toets moeten gebruiken? alles wat belangrijk is licht al op bij de 360 versie
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    Ook toevallig....
    ... Ik heb ook net de Landsmeet gedaan en volgens mij was het een gelijke stemming. Geen idee of een andere uitkomst mogelijk was. Zelf het duel aangegaan met Loghain en uiteindelijk ook zelf de laatste klap uitgedeeld :)
    En de treacherous bitch anora... die heeft allistair verbannen naar de tower, nadat hij de kroon had geaccepteerd. Ik hoef zo'n achterbaks vrouwke niet op de troon :D

    Btw, wel gaar daarna, dat je een stukje alleen moet battlen..

    Voor wat betreft het oplichten, dat gebeurt al auto op de 360. Alleen is er rond die boom verder niks. Ik heb het maar laten zitten. Ik wil er langzaam aan mee klaar zijn. Ik heb het wel gezien :)
     
  11. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het radial menu oproept op de 360 zie je ook alle belangrijke dingen op het beeld.
    dwz, kistjes, vallen, vijanden, partygenoten etc. :)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mijn interesse wordt juist weer aangewakkerd. Leuk dat zo'n event wel degelijk op verschillende manieren kan verlopen. Ik kon Loghain ook inlijven als Grey Warden, maar dat ging me net iets te ver. :b:

    Je hebt er zowat op gestaan daar bij die boom, zo dicht was die place of power. Zojuist heb ik Redcliffe gered van een aanval. Het einde komt steeds dichterbij. Ik heb nog even een paar quests gehaald (kon helaas het zwaard van Sten niet meer bemachtigen omdat die NPC in Redcliffe is gedood) en dan ga ik dadelijk de finale in. Eerst nog even "Unbound" doen, maar ik denk niet dat ik daar nog sterkere items ga vinden.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat ik te maken heb met een bugje. Er is echt NIKS anders bij die boom dan de vermelding van een landmark. Ik heb alles millimeter voor millimeter afgezocht rond die boom... :eek:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Hey bedankt, nu snap ik het een beetje. Zal er morgen mee aan de gang aangezien me pc aan schijt is heb ik toch niks te doen.

    @ Guideloze baklappen: Als jullie ook enige guide kennis hadden of er zelf een bezaten, dan hadden jullie net als ik geweten dat deze guide niet helemaal optimaal is. Een heleboel staat bepaald niet duidelijk aangegeven en zelfs goede strategieen staan niet in de gids. Dus jullie zijn iets te snel met jullie reacties. Ik zag mij genoodzaakt deze vraag te stellen. :9
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het leukste is gewoon spelen zonder guide. Gewoon area voor area verkennen en doen wat er voor je voeten komt. En af en toe hier langs komen voor een vraag of het delen van een ervaring ;) :) O-)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik weet het en dat doe ik normaal gesproken altijd, maar ik had hier gewoon wat problemen mee. De guide heb ik gewoon gekocht omdat die populair is om mij nu onbekende redenen. :+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De guides tegenwoordig zijn niet wat ze vroeger waren. Je bent beter af de FAQs, of fora online door te lezen. Wij weten ook een hoop! :D

    Pfff, heftige beslissingen...

    Net op de avond voor de aanval nog "uitgemaakt" met Morrigan. Ik mocht van Leliane geen twee vriendinnetjes hebben. ;) Nou zit Morrigan op mijn bed om mij een weg uit de dodelijke valstrik aan te bieden (de Grey Warden die de Archdemon dood wordt zelf ook gedood), door haar een kind te schenken. Hoe graag ik ook wil blijven leven, wat voor kind levert dat op? Een nieuwe soort demon, gemanipuleerd door Morrigan? Ik vertrouw haar voor geen sikkepit. Dus toch maar voor de dood kiezen dus... Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat straks Vaughren of hoe die Grey Warden ook heet, of Alistair de killing blow zullen doen. Sniff...


    Voor dit soort scenario's speel ik RPGs! :thumbs:

    EDIT: Oh, nou wordt ie helemaal mooi. Nou mag ik Alistair ook nog een keer overtuigen. Snode plannetjes van die heks!

    EDIT2: God, ik hou van deze conversaties.

    Net in Alistairs gezicht gegooid: "Your wildest dreams, sex with Morrigan!". Iedereen die Alistair kent weet meteen hoe hij daarop reageert. :D
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    "Sandel, you're standing between dozens of dead bodies!"

    ....

    "Enchantment?"
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ewww guides. Is net zoals spelen met walkthroughs. Alleen mensen die niet kunnen gamen gebruiken die shizzle. Heb zelf een guide van Oblivion gekocht omdat het me wel leuk leesvoer bleek, maar had er uiteindelijk niks aan. Zelf verkennen en dingen uitzoeken is veel leuker en betere game ervaring. Anders kan ik net zo goed naar een film gaan en aan het handje gehouden worden door de filmmaker die elk stukje van de film voorzegd en uitlegd. Bleh...saai. Kan ik net zo goed in bed blijven liggen en niks doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina