1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kies voor mages als die nog niet op zijn. En blijf die draak onder vuur nemen, ook als hij zich verplaatst. Als het goed is neemt hij steeds dezelfde posities in (niet willekeurig). Die grondtroepen zou ik zoveel mogelijk negeren, want ze zijn inderdaad oneindig in aantal.
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als je bij die ballista's gaat staan en een Glyph of Warding bij de trap plaatst heb je meteen een bottle neck. Er komen bijna geen troepen meer bij je. En degene die komen kun je makkelijk aan terwijl 1 character met de ballista blijft knallen op de draak. Ook handig als 1 mage Virulant Walking Bomb kent. Dan ruim je de grond troepen ook in no time op.

    Ik roep altijd als eerste de mages op. Die kunnen dan op de blight los gaan. Zodra de grondtroepen komen gaan ze vrij snel dood, dus later oproepen heb je niks aan. Kun je beter de dwergen en red cliff mercenaries/militia aanroepen. Elves heb je meestal niks aan.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De mages heb ik bij een eerdere battle ingezet en ik heb er nog maar 4 over :eek:
    Ik begrijp dus dat je die draak met de ballista's moet killen ? Blleeerk?
    Ik heb ook helemaal geen fatsoenlijke ranged characters, behalve morrigan enigzins...

    Komt die draak ook nog weer in melee range ?

    En wel lame dat er dan oneindig van de grondtroepen aan komen ...

    Naja, derde kerstdag misschien nog maar eens een poging wagen ... :)
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ga het spel toch halen voor de 360 versie, maar zo even een vraag over die rassen. Maar ik neem aan dat het altijd hetzelfde begint, maar gewoon dat je dan als mens andere teamleden krijgt dan als een Elf om wat te noemen?
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee joh, het verhaal begint juist steeds anders. Dat is één van de selling points van deze game. Maar waarom ga je nou voor de 360 versie? Is je PC niet krachtig genoeg. Dat is de enige reden waarom ik voor de console versie zou kiezen.

    @Gakkie: ik wist totaal niet dat je ook die ballista's kon inzetten en heb hem ouderwets overhoop geknalt. Sterker nog, binnen een paar minuten was de draak al 50% aan health kwijt. Totaal geen ballista gebruikt in dat gevecht en de Archdemon behandeld als elke andere draak in het spel. Alistair met zwaard en schild de Archdemon laten engagen en de rest knalt er op los. Op een gegeven moment land de Archdemon op een plateau waar je niet te voet bij kunt. Geen probleem: Alistair ramt gewoon darkspawn overhoop terwijl de rest van de party nog steeds knalt op die Archdemon. :D
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Helaas is mijnen PC niet helemaal te vertrouwen aangezien met games afspelen wel erg veel moeite heeft de laatste tijden, terwijl die ze eigenlijk aan moet kunnen.

    Maar anyway ik heb lang getwijfeld tussen Divinity 2 en Dragon age, en DA is dan toch voor mij als RPG ultiem qua beleving. Bij Divinity 2 twijfel ik aan de houdbaarheid van de game, en ik hoorde van Yellow al dat je personage in die game niet veel aan diepgang heeft net als in Fable 2 bijvoorbeeld waar je karakter meer een template is van wat je speelt, maar geen enkel emotie en charme heeft. ;)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmmm, alleen is mijn party niet zo sterk ranged. Moet je die draak vanag 50% helemaal ranged naar 0 brengen ? Of komt ie nog weer terug in melee range ?
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bijna, na een tijdje komt hij wel weer terug naar het middenstuk. Maar je hebt toch je twee eigen mages mages (in ieder geval Morrigan)? Die kunnen met hun staves continue damage doen door gewoon te schieten.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja. Toch ben ik meer van up close and personal ;)
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Is er al iemand zat van zijn Dragon Age of heeft het spel bijna uitgespeeld o.i.d? Ik wil hem graag overnemen voor een zacht prijsje en gezien er een aantal mensen zijn die net als ik hun games verkopen na ze uitgespeeld te hebben. Ik wil best nog een weekje wachten hoor (niet veel langer).
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ypuh, mocht je niemand op deze forum vinden, op Marktplaats.nl staan er een 20-tal advertenties met Dragon Age (360 versie) te koop. Keuze zat dus.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Bij de meeste games heb je na een paar dagen al een stuk of 20 advertenties. Wat is de goedkoopste van die 20 die je vond? :9
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha nou ik had de eerste keer geen mage meer over, gewoon beiden weggelopen. Vuile heksen dat het zijn :) maar met de ballista is het ook goed te doen hoor.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zeg oude man, kijk eff zelf. :):
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Mijn geheugen laat mij wel eens in de steek op de respectabele leeftijd van 23 jaar. Ach laat maar zitten, kennelijk vind de jeugd het leuk ''spelletjes''
    te spelen met ouderen zoals ik. :+
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat vinden ze cool, lol

    Twijfel alleen met welk ras ik ga beginnen, maar ik denk als eerst een menselijke personage en eerst goed beginnen en daarna langzaam evil gaan worden. Zolang ik niet op zo'n een of andere kermis begin zoals in Never winternights 2 dan vind ik alles best, tjee wat was dat boring.
     
  17. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    de dwarven noble afkomst vond ik erg gaaf, maar human noble is ook leuk om mee te beginnen. Enige jammere is dat elke mage altijd dezelfde introductie heeft, maar voor de rest vond ik de introductiedelen stuk voor stuk erg goed.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Elven afgerond, nu met de mages bezig. Jezus wat is die kut zeg.

    Zit nu vast in een of andere droomwereld waar je verschillende eilanden hebt. Ik ben al een redelijk stukje, maar krijg het niet voor elkaar de vuurvorm en de zware deuren vorm te pakken te krijgen. Muis en geest heb ik al, maar echt ik loop al 2,5 uur achter elkaar in rondjes door die kleine stukjes toren. Wil er graag doorheen geholpen worden, want die $%& guide is bepaald niet duidelijk.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik denk dat je dat stuk in the fadd ebedoelt waar je je party members noet bevrijden en een demon verslaan ?
    Dat is eigenlijk een heel straight forward stuk. Gewoon rondlopen en goed verkennen en de verschillende transformaties (mouse) gebruiken. Vooral goed letten op mouse holes. Soms zijn er twee naast elkaar waarvan de ene je terug brengt, maar waarvan de ander je juist naar een nieuw stuk leidt.
    Hoop dat het duidelijk is ? (ik had geeen enkele moeite met dit stuk)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat moet ik inderdaad, maar heb mijn P members nog niet terug. Ik wel als een soort van demon verslagen, maar kom zo nog niet verder helaas. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina